ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر گلکسی S23
تکنولوژی

مشخصات کامل گلکسی S23 و S23 پلاس افشا شد

سامسونگ برای پرچمدارهای آینده‌اش از محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده و آن‌ها را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد کرد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

در‌حالی‌که فاصله کمی تا برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن‌ماه) برای معرفی سری گلکسی S23 باقی مانده است، هنوز شاهد افشای اطلاعات درباره آن‌ها هستیم. حالا مشخصات کامل گلکسی S23 و S23 پلاس به اینترنت راه پیدا کرده است.

طبق اطلاعات منتشرشده از سوی وب‌سایت آلمانی WinFuture، پرچمدارهای سامسونگ در زمینه عملکرد، دوربین، نرم‌افزار و شارژدهی باتری ارتقا پیدا خواهند کرد.

مشخصات احتمالی گلکسی S23 و S23 پلاس

براساس گزارش امروز، گلکسی S23 به نمایشگر 6.1 اینچی سوپر امولد و مدل پلاس به نمایشگر 6.6 اینچی مجهز می‌شود. نمایشگر مورد استفاده در این محصولات دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود و از فناوری +HDR10 پشتیبانی خواهد کرد. این نمایشگرها که از رفرش ریت 48 تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند، توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت خواهند شد.

در جلوی این گوشی‌های هوشمند با دوربین سلفی جدید 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 روبه‌رو خواهیم شد؛ دوربینی که می‌تواند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و +HDR10 ضبط کند. انتظار می‌رود دوربین سلفی گلکسی S23 و S23 پلاس دارای فناوری فوکوس خودکار Dual-Pixel باشد.

روی پنل پشتی پرچمدارهای آینده سامسونگ ظاهراً دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال قرار می‌گیرد که توسط دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری همراهی می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه‌ها قادر به ضبط ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه خواهد بود.

رندر گلکسی S23

پرچمدارهای آینده سامسونگ در بازار جهانی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند شد و سیستم‌عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1 را اجرا خواهند کرد. گلکسی اس 23 در دو نسخه با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد، در‌حالی‌که مدل پلاس نسخه 512 گیگابایتی هم خواهد داشت. تمام این مدل‌ها به 8 گیگابایت رم مجهز می‌شوند.

گلکسی اس ۲۳ سامسونگ باتری 3900 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی 25 واتی خواهد داشت و مدل پلاس هم از یک باتری 4700 میلی‌آمپر‌ساعتی بهره خواهد برد. البته سرعت شارژ مدل پلاس بالاتر و برابر 45 وات خواهد بود. این محصولات در رنگ‌های مشکی، کتان، سبز و بنفش روانه بازار می‌شوند.

از سایر مشخصات گلکسی S23 و S23 پلاس می‌توان به سنسور اثر‌انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، اسپیکر استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، استاندارد IP68، شبکه 5G، وای‌فای 6E، بلوتوث 5.3، فناوری UWB در مدل پلاس، NFC و پورت USB 3.2 Type-C اشاره کرد. این محصولات همچنین از فناوری شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس هم پشتیبانی می‌کنند.

اگرچه گزارش امروز اشاره‌ای به قیمت پرچمدارهای آینده سامسونگ نکرده است، اما طبق شایعه‌ای که اخیراً منتشر شده بود، گلکسی S23 در نسخه پایه با قیمت 799 دلار و مدل پلاس با قیمت 999 دلار از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamrahito
    hamrahito | ۲ بهمن ۱۴۰۱

    ممنون از مطلب مفیدتون دیجیاتو عزیز وبسایت همراهیتو (hamrahito) مطالب مفیدی راجب رشد کسب و کار گذاشته که میتونید مشاهده کنید

مطالب پیشنهادی