ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ از اولین مانیتور Mini-LED تخت خود، Odyssey Neo G7 رونمایی کرد

این مانیتور 43 اینچی با رزولوشن 4K و نسبت تصویر 16:9 سامسونگ، از رفرش ریت 144 هرتز پشتیبانی می‌کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

سامسونگ تا به امروز از چندین مانیتور غول‌پیکر از خانواده Odyssey رونمایی کرده است که تمام آن‌ها خمیده هستند. حالا شاهد معرفی یک مدل صفحه‌تخت از این خانواده هستیم که Odyssey Neo G7 نام دارد و اولین مانیتور تخت سامسونگ با فناوری Mini-LED محسوب می‌شود.

این محصول با شماره مدل G70NC، به یک نمایشگر 43 اینچی با رزولوشن 4K و نسبت تصویر 16:9 مجهز شده است. اندازه نمایشگر این محصول به‌اندازه‌ای بزرگ است که می‌توان از آن به‌عنوان یک تلویزیون هوشمند با سیستم‌عامل تایزن هم استفاده کرد.

مشخصات مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G7

این مانیتور سامسونگ برای Local Dimming دقیق، از نور پس‌زمینه کوانتوم مینی LED بهره می‌برد و روشنایی‌اش به‌اندازه‌ای است که توانسته تأییدیه VESA Display HDR600 را دریافت کند و همچنین از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند به لطف روشنایی بالا و سطح مات، از این مانیتور در محیط‌های روشن هم بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

مانیتور Odyssey Neo G7 سامسونگ را می‌توان از طریق دیسپلی‌پورت یا HDMI 2.1 به کامپیوتر متصل کرد. این مانیتور رفرش ریت 144 هرتز و سرعت پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه دارد و از فناوری FreeSync Premium Pro شرکت AMD پشتیبانی می‌کند.

مانیتور جدید سامسونگ از سرویس‌های استریم بازی مانند ایکس‌باکس کلود گیمینگ یا انویدیا جی‌فورس Now پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان اتصال این مانیتور به کنترلرهای بی‌سیم از طریق بلوتوث وجود دارد. از آنجایی که Odyssey Neo G7 از اسپیکرهای 20 واتی بهره می‌برد، نیازی به اسپیکرهای خارجی نخواهید داشت.

این محصول از پایه قابل تنظیم بهره می‌برد، البته می‌توانید آن را به دیوار هم متصل کنید. سامسونگ در این مانیتور از دو پورت USB 3.0 استفاده کرده است. برای اتصال به اینترنت می‌توانید از وای‌فای 5 بهره ببرید یا اینکه آن را از طریق پورت اترنت به روتر وصل کنید.

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G7 در فصل اول سال جاری میلادی از راه می‌رسد، اما زمان دقیق عرضه و قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی