ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپاد مکس
تکنولوژی

مینگ-چی کو: ایرپاد مکس 2 اپل تا نیمه دوم سال 2024 عرضه نخواهد شد

علاوه‌بر ایرپاد مکس، نسل دوم هوم‌پاد مینی و یک مدل جدید ارزان‌قیمت ایرپاد نیز در نیمه دوم سال 2024 وارد مرحله تولید خواهند شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۵

«مینگ چی-کو»، تحلیلگر معتبر و شناخته‌شده اپل، گفته است که انتظار دارد غول فناوری محصولات صوتی خود را در نیمه دوم سال 2024 به‌روز کند. به‌طور خاص، کو پیش‌بینی می‌کند که یک مدل جدید از ایرپاد مکس، نسل دوم هوم‌پاد مینی و یک مدل جدید ارزان‌قیمت از ایرپاد در این زمان وارد مرحله تولید انبوه شوند.

طبق توییت جدید این منبع معتبر، پس از آن، این محصولات بین پایان سال 2024 و نیمه اول سال 2025 برای مشتریان عرضه خواهند شد. با توجه به اینکه نسل دوم هوم پاد با قیمت 299 دلار در ماه گذشته معرفی شد و ایرپاد پرو در پایان سال گذشته به‌روز شد، قابل انتظار است که زمان زیادی را منتظر نسل جدید محصولات صوتی اپل باشیم.

ویژگی‌های احتمالی ایرپاد مکس 2

محصولات صوتی اپل

کو هیچ جزئیات بیشتری درباره ویژگی‌های هدفون ایرپاد مکس 2 اپل ارائه نکرده است، بااین‌حال انتظار می‌رود تا این دستگاه از پورت USB-C (به‌جای لایتنینگ)، حدف نویز بهبودیافته، عمر باتری بیشتر، گزینه‌های رنگی جدید، تراشه U1 برای یافتن محل دقیق محصول در برنامه Find My و موارد دیگری بهره ببرد. ایرپاد مکس اولین‌بار در دسامبر 2020 با قیمت 549 دلار عرضه شد.

هوم‌پاد مینی نیز در نوامبر 2020 عرضه شد. اپل یک سال بعد، گزینه‌های رنگی جدیدی را برای این دستگاه معرفی کرد. همچنین اخیراً ویژگی‌های سنجش دما و رطوبت را با ارائه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به آن اضافه کرده است.

درباره ایرپاد ارزان‌قیمت نیز کو قبلاً از این دستگاه به‌عنوان «ایرپاد لایت» یاد کرده بود. ایرپاد لایت یک گزینه کاملاً جدید در خط تولید AirPods خواهد بود و کو در آن گزارش گفته بود که اپل قصد دارد آن را با قیمتی حدود 99 دلار وارد بازار کند. درحال‌حاضر اپل ایر‌پاد 2 را با قیمت 129 دلار و ایرپاد 3 را با قیمت 169 دلار به فروش می‌رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی