ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل هوم پاد
تکنولوژی

نسل جدید اپل هوم پاد با قیمت 299 دلار معرفی شد

این اسپیکر هوشمند از طراحی مشابه با نسل اول بهره می‌برد و به تراشه S7 مجهز شده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۶

یک روز پس از معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی و مک مینی، حالا اپل از نسل دوم اسپیکر هوشمند هوم پاد فول سایز و نه مینی رونمایی کرده است. این محصول در رنگ‌های مشکی و سفید و با قیمت 299 دلار روانه بازار می‌شود.

نسل دوم اپل هوم پاد فول سایز طراحی یکسان با نسل اصلی‌اش دارد؛ محصولی که عرضه‌اش در اوایل 2021 متوقف شد.

مشخصات نسل دوم اپل هوم پاد

این محصول اپل به یک ووفر 4 اینچی، 5 تیوتر، 4 میکروفن، رابط لمسی، تراشه S7 و تراشه U1 مجهز شده است و از صدای فضایی یا فراگیر و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. در این محصول همچنین شاهد استفاده از سیری و پشتیبانی از لوازم خانگی هوشمند هستیم.

نسل دوم هوم پاد در مقایسه با نسل اول، دو تیوتر و میکروفن کمتر دارد. در حالی که نسل اول این محصول به تراشه A8 موجود در آیفون 6 مجهز شده بود، در مدل جدید از تراشه S7 اپل واچ سری 7 استفاده شده است.

نسل دوم اپل هوم پاد

در نسل دوم هوم پاد شاهد استفاده از یک سنسور جدید هستیم که می‌تواند دما و رطوبت محیط‌های سربسته را اندازه‌گیری کند. این قابلیت از طریق آپدیت در اختیار هوم پاد مینی هم قرار می‌گیرد.

اپل ویژگی تشخیص صدا را با انتشار یک بروزرسانی در بهار در این اختیار این محصول قرار می‌دهد تا اسپیکر هوشمند کوپرتینویی‌ها بتواند دود و کربن مونوکسید را تشخیص دهد و به آیفون کاربران نوتیفیکیشن بفرستد.

نسل جدید هوم پاد را می‌توان برای صدای استریو، به یکدیگر متصل کرد، البته امکان اتصال نسل‌های مختلف به یکدیگر وجود ندارد. اسپیکر هوشمند جدید اپل از تاریخ 3 فوریه (14 بهمن‌ماه) در چندین کشور عرضه می‌شود و با آیفون 8 به بعد سازگار است.

با وجود معرفی این دستگاه، اپل به عرضه هوم پاد مینی با قیمت 99 دلار ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی