ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

زلزله ترکیه و سوریه و کمک یک میلیون یورویی پورشه به بازماندگان و تیم‌های امدادی

این مبلغ صرف تهیه سرپناه مخصوص بازماندگان، پاکسازی و ایمن‌سازی مناطق خطرناک، جستجوی مفقودین، تأمین کمک‌های پزشکی و تهیه غذا می‌شود.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

شرکت پورشه یک میلیون یورو به آسیب‎‌دیدگان از زلزله ترکیه و سوریه و تیم‌های امدادی فعال در مناطق زلزله‌زده اهدا می‌کند. این خودروساز آلمانی کمک مالی خود را در اختیار مؤسسه خیریه Aktion Deutschland Hilft می‌گذارد تا از طریق آن به‌ دست گروه‌های هدف برسد. علاوه‌براین، پورشه از پرسنل و کارمندان خود درخواست کرده است تا درصورت امکان، به بازماندگان زلزله ترکیه و سوریه کمک کنند. برای این کار، خودروساز آلمانی از کارکنان خواسته است تا کمک‌های خود را از طریق پورتال اختصاصی کمپانی اهدا کنند.

«اولیور بلومه» (Oliver Blume)، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره پورشه، در این رابطه می‌گوید:

«ما با قربانیان و افرادی که اعضای خانواده‌، دوستان و یا خانه‌ها و محله‌های خود را در این فاجعه تأسف‌بار از دست داده‌اند، ابراز همدردی می‌کنیم.»

زلزله ترکیه و سوریه

پورشه اعلام کرده است کمک مالی این شرکت در اولین فرصت ممکن صرف امور انسان‌دوستانه خواهد شد. به عبارت دقیق‌تر، مؤسسه خیریه Aktion Deutschland Hilft مبلغ دریافتی از پورشه را برای تهیه سرپناه مخصوص بازماندگان، پاکسازی و ایمن‌سازی مناطق خطرناک، جستجوی مفقودین، تأمین کمک‌های پزشکی، تهیه غذا و تغذیه نیروهای امدادی هزینه خواهد کرد.

«هارالد بوک»، مدیر اتحادیه کارگری شرکت پورشه، با ابراز ناراحتی از عمق فاجعه زلزله ترکیه و سوریه اظهار کرده است که بسیاری از افراد شاغل در این کمپانی خانواده و یا دوستانی در مناطق مذکور دارند. به‌ همین خاطر کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده یک امر مورد انتظار است.

فاجعه‌ای بزرگ و جان‌باختن شمار زیادی از شهروندان ترکیه و سوریه

حتماً در جریان زلزله سهمگین 7.8 ریشتری که ششم فوریه در ساعت 4 صبح به‌وقت محلی مناطقی از ترکیه و سوریه را لرزاند و ویرانی‌های گسترده‌ای در پی داشت، هستید. این ویرانی‌ها با وقوع یک زلزله 7.7 ریشتری تنها 9 ساعت پس از زلزله اصلی، چند برابر شد و کار تیم‌های امدادی را سخت‌تر کرد.

در لحظه نگارش مطلب میزان جان‌باختگان این زلزله وحشتناک به بیش از 25 هزار نفر رسیده است. با توجه به وضعیت ساختمان‌ها و شدت خرابی‌ها، متأسفانه بر این تعداد باز هم افزوده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی