ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی و دانلود بهترین بازی‌ های زامبی موبایل
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی و دانلود بهترین بازی‌های زامبی اندروید و آیفون

در این مطلب از دیجیاتو، 30 مورد از بهترین بازی‌های زامبی محور اندروید و iOS را معرفی کرده‌ایم.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

یکی از پر مخاطب‌ترین و البته جذاب‌ترین ژانرها در دنیای ویدیو گیم را احتمالا می‌توان سبک ترسناک به شمار آورد. وحشت و تعلیقی که در این بازی‌ها وجود دارد و قرار گرفتن در برابر موجوداتی که برای بقا در مقابل آن‌ها باید با چنگ و دندان جنگید از دلایل اصلی محبوبیت این سبک بین گیمرهاست.

شاید بازیگران اصلی ژانر ترسناک در ویدیو گیم‌ها زامبی‌ها باشند؛ موجوداتی انسان‌نما که بر اثر نوعی ویروس شایع، آزمایش‌های غیر انسانی افراد سودجو و یا جهش ژنتیکی، بعد از مرگ به شکل زامبی به حیات بازگشته و قصد جان انسان‌ها را دارند. در بازی‌های زامبی محور عموما باید با کشتن این موجودات خودتان را از گزند آ‌ن‌ها و تبدیل شدن به زامبی در امان نگه دارید.

بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون

علاوه بر پی‌سی و کنسول‌ها، بازی های زامبی محور موبایل هم جای خودشان را به خوبی بین گیمرها باز کرده‌اند و شاهد حضور عناوین پر کششی در اپ استور و گوگل پلی هستیم. در این مقاله تعدادی از بهترین بازی های زامبی اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر هوس زامبی کشی به سرتان زده با گوشی‌هایتان وارد دنیای پر تعلیق این موجودات شوید.

Survivor.io


Survivor.io
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

در بازی اکشن ماجراجویی Survivor.io شما در شهری قرار می‌گیرید که توسط زامبی‌ها و موجودات مختلف تسخیر شده و فقط یک هدف دارید: زنده بمانید.

بازی بسیار اعتیادآور است و با اولین تجربه، شما را به خود جذب می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Survivor.io کنترل‌های ساده بازی است که در آن شما فقط باید شخصیت خود را تکان دهید و آن را از دست زامبی‌ها نجات دهید. با این حال، همه‌چیز به همین سادگی نیست و موج‌های شدیدی از ارتش زامبی‌ها به سراغ شما خواهند آمد که باید با آن‌ها مقابله کنید. ویژگی مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد، سلاح‌ها و قابلیت‌های جذاب و متنوعی هستند که برای شخصیت شما در نظر گرفته شده است.

با از بین بردن زامبی‌ها، الماس‌هایی به روی زمین می‌افتند که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانید سلاح‌های جدیدی بگیرید یا سلاح‌های خود را تقویت کنید. به‌طور کلی Survivor.io تمام ویژگی‌های موردنیاز برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های زامبی موبایل را دارد.

دانلود بازی Survivor.io

Survivor.io
undefined

Survivor.io

سازنده: Habby قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 345/795 مگابایت زبان: undefined

Dead Ahead: Zombie Warfare


Dead Ahead
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

اگر دنیای توسط زامبی‌ها تسخیر شود، چه می‌کنید؟ شخصیت بازی Dead Ahead: Zombie Warfare تصمیم می‌گیرد تا با یک اسکوتر فرار کند. همچنین کاملاً مصمم است تا با اسکوتر خود از روی مرده‌های زیادی عبور کند. بنابراین شما باید در دنیای پر از زامبی Dead Ahead، کنترل قهرمان و اسکوتر او را به دست بگیرید و با عبور از موانع، زامبی‌ها را برای کسب امتیازات بیشتر از بین ببرید.

هر‌چه جلوتر می‌روید، تجربه بازی چالش‌های بزرگ‌تری را نیز به همراه خواهد داشت. با این حال، می‌توانید اسکوتر خود را تقویت کرده و همچنین آن را با یک هلیکوپتر عوض کنید! بازی Dead Ahead: Zombie Warfare دارای سبک بصری جذاب و گیم‌پلی سریعی است که شما را برای مدت‌ها سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی Dead Ahead: Zombie Warfare

Dead Ahead: Zombie Warfare
undefined

Dead Ahead: Zombie Warfare

سازنده: Mobirate قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 197/63 مگابایت زبان: undefined

Doomsday: Last Survivors


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

Doomsday یک بازی ماجراجویی ایزومتریک است که شما را وارد دنیایی می‌کند که توسط مردگان ویران شده است. در این بازی شما کنترل گروهی از افراد با ویژگی‌های متفاوت را در دست خواهید گرفت و برای نجات خود باید از آن‌ها به شیوه‌های مختلفی استفاده کرد.

در طول بازی بارها با زامبی‌ها مواجه خواهید شد و می‌توانید از سلاح‌ها و توانایی‌های منحصر‌‎به‌فرد هر شخصیت برای مبارزه با آن‌ها استفاده کنید.

دانلود بازی Doomsday: Last Survivors

Doomsday: Last Survivors
undefined

Doomsday: Last Survivors

سازنده: IGG.COM قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/1160 مگابایت زبان: undefined

Dysmantle


Dysmantle
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

بازی Dysmantle تاکنون با واکنش‌های خوب زیادی در پلی استور مواجه شده است. در این بازی، تجربه حضور در یک دنیای آخرالزمانی با حضور زامبی‌ها را به‌طور کامل تجربه خواهید کرد و تمام جوانب آن، از جمله جستجو برای غذا، آشپزی، شکار و همچنین جمع‌آوری غنایم را همراه با زنده ماندن باید انجام دهید.

نکته موردپسند بازی این است که می‌تواند مواد موردنیاز خود را از تقریبا تمام اشیاء موجود در بازی به دست بیاورید. سپس آن‌ها را می‌توانید به سلاح و لوازمی تبدیل کنید که به شما کمک می‌کنند با زامبی‌ها مبارزه کنید. با این حال، با وجود برچسب قیمت 9.99 دلاری، Dysmantle یک بازی موبایل نسبتاً گران است.

دانلود بازی Dysmantle

DYSMANTLE
undefined

DYSMANTLE

سازنده: 10tons Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/489 مگابایت زبان: undefined

The Walking Dead No Man’s Land


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

The Walking Dead No Man’s Land بازی دیگری است که براساس سریال محبوب شبکه AMC با نام The Walking Dead ساخته شده است. پیش از این بازی دیگری از این سریال با نام The Walking Dead: Season One را نیز در همین معرفی کرده بودیم.

در این بازی سبک استراتژیک و نقش آفرینی تمام شخصیت‌های سریال اصلی حضور دارند و شما با کمک آن‌ها باید در دنیای زامبی‌ها زنده بمانید. تقریباً ارتباط بسیار خوبی بین The Walking Dead No Man’s Land و سریال The Walking Dead وجود دارد و اتفاقات بازی براساس داستان برنامه تلویزیونی پیش می‌رود. بنابراین اگر از طرفداران واکینگ دِد و به‌طور کلی زامبی‌ها هستید، بهتر است خودتان را برای این تجربه هیجان‌انگیز آماده کنید.

دانلود بازی The Walking Dead No Man’s Land

The Walking Dead No Man’s Land
undefined

The Walking Dead No Man’s Land

سازنده: Deca Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 573/653 مگابایت زبان: undefined

Infectonator 3: Apocalypse


بهترین بازی های زامبی موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

Infectonator 3: Apocalypse با بیش از 1 میلیون دانلود و میانگین امتیاز 4.2 در استور گوگل پلی، یک بازی استراتژیک سرعتی است که راه سری محبوب Infectonator را به درستی ادامه می‌دهد.

هدف بازی بسیار ساده است و البته با سایر عناوین این لیست تفاوت دارد. در آن باید از ارتش زامبی‌های خود استفاده کنید تا در نهایت بتوانید نسل انسان‌ها را نابود کنید! بله در این بازی به جای نابود کردن زامبی‌ها در نقش آن‌ها حضور پیدا خواهید کرد. در این عنوان باید ویروس خود را در بین دسته‌ای از انسان‌ها پخش کنید تا آن‌ها نیز به زامبی تبدیل شوند و به‌مرور زمان به توانایی‌های جدیدی دست پیدا کنید.

Infectonator 3: Apocalypse با طراحی گرافیکی سبک آرکید خود و مکانیزم حرکت دو بعدی، طعم واقعی یک بازی زامبی محور را به شما ارائه می‌کند.

دانلود بازی Infectonator 3: Apocalypse

Infectonator 3: Apocalypse
undefined

Infectonator 3: Apocalypse

سازنده: Armor Games قیمت: برای اندروید دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 180/130 مگابایت زبان: undefined

Post Brutal


بهترین بازی های زامبی موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

Post Brutal یک بازی نقش‌آفرینی چالش‌برانگیز است که در آن باید در برابر ساکنان زامبی شده شهر زنده بمانید. در بازی می‌توانید شخصیت خود را به‌طور کامل ایجاد و شخصی‌سازی کنید و همچنین بازی به‌شیوه‌هایی طنز به شما اجازه می‌دهد تا از او سلفی بگیرید!

همچنین درست مانند اکثر بازی‌های RPG معمولی، در Post Brutal می‌توانید به‌مرور زمان توانایی‌ها و آیتم‌های جدیدی به دست بیاورید.

در حالی که بسیاری از بازی‌های زامبی موبایل به بازیکنان اجازه می‌دهد تا فقط در نبردهای محدودی حضور داشته باشند، در Post Brutal گزینه‌های زیادی در دسترس قرار گرفته و می‌توانید به‌صورت آزادانه در شهر کاوش کنید و همچنین با کشف نامه‌ها و اسناد جدید، از حقیقت دنیای بازی با خبر شوید.

Post Brutal با دنیای بزرگ و قدرتمند، مبارزات شدید و مهارت‌هایی که برای باز کردن در اختیار دارید، عنوان زامبی RPG است که بدون شک ارزش بررسی را دارد.

دانلود بازی Post Brutal

Post Brutal
undefined

Post Brutal

سازنده: Hell Tap Entertainment LTD قیمت: رایگان دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2100/968 مگابایت زبان: undefined

Rebuild 3: Gangs of Deadsville


بهترین بازی های زامبی موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Rebuild 3: Gangs of Deadsville یک بازی استراتژیک جذاب است که در آن بازیکنان با انبوهی از زامبی‌ها مقابله می‌کنند و در یک دنیای آلوده به ویروس زامبی‌ها پایگاه‌های خود را می‌سازند. ههمچنین بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به طور متناوب به‌صورت بین نوبتی یا زمان واقعی (Real-Time) آن را تجربه کنند.

در طول بازی چندین شهر وجود دارد که هر کدام از آن‌ها چالش‌های بیشتری نسبت به قبل ارائه می‌کند. در هر شهر، با بازماندگانی برای استخدام و همچنین گروه‌هایی مواجه خواهید شد که ممکن است دوست یا دشمن شما باشند. علاوه بر مبارزه با زامبی‌ها، در طول بازی با پیدا کردن غذا و تحقیق در مورد فناوری‌های جدید، می‌توانید به بقای شهر خود کمک کنید.

با گرافیک سه‌بعدی جذاب و گیم‌پلی استراتژی چالش‌برانگیز خود، Rebuild 3: Gangs of Deadsville یکی از بهترین بازی‌های استراتژی تک نفره زامبی محور برای موبایل است.

با گرافیک سه بعدی جذاب و گیم پلی استراتژی چالش برانگیز، Rebuild 3: Gangs of Deadsville از جمله بهترین بازی های زامبی موبایل به سبک استراتژیک است.

دانلود بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville

Rebuild 3: Gangs of Deadsville
undefined

Rebuild 3: Gangs of Deadsville

سازنده: Northway Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 120/57 مگابایت زبان: undefined

Last Shelter: Survival


بهترین بازی های زامبی موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 3.9نیاز به اینترنت: خیر

اگر با بازی This War of Mine که برای رایانه‌های شخصی منتشر شده آشنایی دارید، Last Shelter: Survival نیز از مکانیک‌های مشابهی پیروی می‌کند. تجربه بازی به‌صورت Side-Scrolling است و در یک فریم بازی اتفاقات بسیار زیادی در حال جریان است که همین امر باعث می‌شود تا علاوه بر یک تجربه واقعی از بازی‌های زامبی‌محور، با یک بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده مواجه باشیم.

بعلاوه، بازی فقط به یک منطقه محدود نمی‌شود. بلکه به صورت استراتژیک باید مناطق متعددی را تصرف کنید و زامبی‌ها را از بین ببرید. اگر به دنبال یک بازی با ماهیت کاملا استراتژیک است که زامبی‌ها در آن نقش پررنگ و مهمی دارند، Last Shelter: Survival مطمئنا عنوان مناسبی برای شما است!

دانلود بازی Last Shelter: Survival

Last Shelter: Survival
undefined

Last Shelter: Survival

سازنده: Long Tech Network Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 917/570 مگابایت زبان: undefined

Zombie Frontier 4: Shooting 3D


بهترین بازی های زامبی موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

سری بازی‌های Zombie Frontier بدون شک از جمله بهترین بازی های زامبی موبایل در تمام دوران بوده‌اند و Zombie Frontier 4 آخرین ورودی این مجموعه محسوب می‌شود. چیزی که بازی را نسبت به سایر عناوین سبک شوتر که در آن‌ها باید با زامبی‌ها مبارزه کنید متمایز می‌کند این است که بر عناصر سبک تک‌تیراندازی نیز تمرکز دارد. در نتیجه برای ساعت‌های می‌توانید با نابود کردن زامبی‌ها سرگرم شوید.

نکته دیگری که باعث می‌شود این بازی به یک تجربه عالی تبدیل شود، آفلاین بودن آن است. بنابراین شما می‌توانید حتی در شرایطی که هیچ ارتباطی با اینترنت ندارد نیز این بازی را بدون مشکل اجرا کنید. البته که طراحی و احساس بازی نیز بسیار است و قطعا یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و بهترین بازی‌های شوتر زامبی‌محور برای اندروید و iOS است.

دانلود بازی Zombie Frontier 4: Shooting 3D

Zombie Frontier 4: Shooting 3D
undefined

Zombie Frontier 4: Shooting 3D

سازنده: FT Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 632/348 مگابایت زبان: undefined

Pixel Zombie‏

معرفی و دانلود بهترین بازی‌ های زامبی موبایل

امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: --نیاز به اینترنت: خیر

بازی Pixel Zombie‏ داستان جدیدی ندارد و همان سناریوی حمله‌ی زامبی‌ها به شهر را به کار گرفته تا بازیکنان به عنوان قهرمان در مقابل این مرده‌های متحرک بایستند و شهر را نجات بدهند. هر چند که سازندگان بازی خلاقیتی در داستان به کار نبرده‌اند اما برای گیم‌پلی با دست پر به میدان آمده‌اند و مودهای مختلفی را در اختیار بازیکنان می‌گذارند.

اگر از کشتن زامبی‌ها خسته شدید می‌توانید از مودهای دیگر استفاده کنید که حتی کشتن اژدها را هم شامل می‌شوند. برای کشتن زامبی‌ها سلاح‌های متنوعی دارید اما باید تمام سعی خود را به کار ببرید تا کمترین آسیب به شما وارد شود و مدت زیادی زنده بمانید بنابراین استفاده به موقع از کیت‌های کمک‌های اولیه به کمکتان خواهد آمد.

دانلود بازی Pixel Zombie

Pixel Zombie‏

Pixel Zombie‏

سازنده: Hwanho Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 40 مگابایت زبان:

Zombeast

معرفی و دانلود بهترین بازی‌ های زامبی موبایل

امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: --نیاز به اینترنت: خیر

برای شنیدن عجیب‌ترین داستان زامبی محور دنیا آماده باشید زیرا بازی Zombeast داستان مردی را تعریف می‌کند که یک زامبی به او حمله کرده و حالا آلوده به ویروس است اما او که می‌خواهد طرف انسان‌ها باشد با نوشیدن قهوه در مقابل تبدیل شدن به زامبی مقاومت می‌کند.

نکته‌ی منحصر به فرد این بازی در تنوع زامبی‌ها است. در کل ۱۳ نوع زامبی در این بازی وجود دارند که هر کدام توانایی‌ها و نقطه ضعف‌های به خصوصی دارند. یک لیست کامل از زامبی‌ها در بازی وجود دارد که خصوصیات هر نوع را توضیح داده و بهترین اسلحه را برای رویارویی معرفی می‌کند.

دانلود بازی Zombeast

Zombeast

Zombeast

سازنده: Storms Publishing قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 380 مگابایت زبان:

The Walking Zombie 2

معرفی و دانلود بازی‌ های زامبی موبایل

امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

اگر دنبال بازی می‌گردید که بخش داستانی را کمی جدی‌تر گرفته باشد، بازی The Walking Zombie 2 انتخاب خوبی است و همزمان با جلو رفتن گیم‌پلی با کارکترهای مختلفی روبرو می‌شوید و دیالوگ‌هایی بین شما شکل می‌گیرند که داستان‌های افراد مختلف را روایت می‌کنند.

جنگیدن در این بازی را با ماهیتابه شروع می‌کنید که هرچه باشد از جنگیدن با دست خالی بهتر است، اما پس از کشتن چند زامبی و به دست آوردن امتیاز می‌توانید یک سلاح واقعی دریافت کنید. هرچه امتیازات بیشتری کسب کنید، لول کاراکتر هم بالاتر می‌رود و سلاح‌ها و آیتم‌های بهتری در دسترس قرار می‌گیرند.

دانلود بازی The Walking Zombie 2‏

The Walking Zombie 2‏

The Walking Zombie 2‏

سازنده: Akla Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 611.5/23 مگابایت زبان:

Into the Dead 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

بازی Into the Dead 2: Zombie Survival‏ هم داستان جذابی دارد. شما در حالی چشم باز می‌کنید که وسط یک صحنه‌ی تصادف وحشتناک هستید، خبری از اعضای خانواده‌تان نیست و توسط زامبی‌ها احاطه شده‌اید بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید زنده ماندن است.

بازی‌های زیادی وجود دارند که وقتی دنباله‌ای منتشر کردند با واکنش خوبی از طرف بازیکنان روبرو نشدند اما این بازی قرار نیست ناامیدتان کند. به یاد داشته باشید که بازی صحنه‌هایی از خشونت و مرگ دارد که برای سنین زیر ۱۸ سال مناسب نیست و به آن‌ها توصیه نمی‌شود.

دانلود بازی Into the Dead 2‏

Into the Dead 2‏

Into the Dead 2‏

سازنده: Prodigy Design قیمت: رایگان با پرداهت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1900/68 مگابایت زبان:

Dead Trigger 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

سازندگان UNKILLED که دیگر در ساخت بازی‌های مربوط به زامبی‌ها متخصص شده‌اند، بازی Dead Trigger 2 را هم به لیست بازی‌هایشان اضافه کرده‌اند. این بازی داستان منحصر به فردی ندارد اما می‌تواند یکی از هیجان انگیزترین تجربه‌های بازی موبایلی با تم زامبی باشد.

قرار است با زامبی‌ها روبرو شوید و انسان‌ها را نجات دهید، اما این بار قرار نیست همه را نجات دهید بلکه کسانی مورد لطف شما قرار می‌گیرند که فایده‌ای داشته باشند و بتوانند در تهیه‌ی سلاح، مداوای زخم‌ها یا سایر کارها کمک کنند. طراحی گرافیکی بازی پر از جزئیات است و کیفیت بالایی هم دارد که حجم نسبتا زیاد بازی را توجیه می‌کند.

دانلود بازی Dead Trigger 2‏

Dead Trigger 2‏

Dead Trigger 2‏

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌ برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/526 مگابایت زبان:

بازی Dead Effect 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

سری Dead Effect از بهترین بازی‌های اکشن زامبی کشی هستند. در این سری علاوه بر گرافیک چشم‌نواز سیلی از زامبی‌ها، هیولاها و البته موجودات علمی تخیلی پیش رویتان قرار می‌گیرند که باید آن‌ها را سلاخی کنید. بازی فقط به المان‌های شوتر بسنده نمی‌کند و با عناصر RPG هم سر و کار خواهید داشت. با این مکانیزم می‌توانید سلاح‌هایتان را آپگرید کنید، لول آپ شوید و در نهایت کاراکترتان را به یک زامبی کش قهار تبدیل کنید.

بیش از 100 المان برای آپگرید کاراکترتان و چیزی در حدود 40 اسلحه برای مبارزه با موجودات عجیب الخلقه برایتان درنظر گرفته شده و با کنار هم قرار گرفتن اینها حدود 30 ساعت گیم پلی در انتظارتان خواهد بود. اگر به بازی Dead Space علاقه دارید Dead Effect احتمالا نزدیکترین تجربه مشابه به آن را روی موبایل برایتان به همراه خواهد داشت.

دانلود بازی Dead Effect 2

Dead Effect 2

Dead Effect 2

سازنده: App Holdings قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 3100 مگابایت زبان:

UNKILLED

معرفی و دانلود بازی‌ زامبی موبایل

امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

شاید بازی‌های اول شخص به خاطر حسی که از حضور در دنیای بازی به گیمر القا می‌کنند بهترین نوع پیاده سازی بازی‌های ترسناک به شمار بیایند. Unkilled هم مثل Dead Effect 2 از همین زاویه دید استفاده می‌کند و در قالب شوتر اول شخص شما را به جنگ زامبی‌ها می‌فرستد. این بازی از کنترلرهای فیزیکی هم پشتیبانی می‌کند تا از لحاظ کنترل در بازی مشکلی نداشته باشید.

در این بازی مد PvP هم به دو صورت  گنجانده شده. حالت چند نفره FPS مثل تمام بازی‌های دیگر شما را در مقابل رقبای دیگر قرار می‌دهد و در مد Skirmish Ops هم می‌توانید با جمع کردن دسته‌ای از زامبی‌ها، به سایر بازیکنان حمله ور شوید. در Unkilled امکان انتخاب از بین پنج کلاس مختلف و 40 اسلحه متنوع را نیز خواهید داشت.

دانلود بازی Unkilled

UNKILLED - Zombie FPS Shooting Game

UNKILLED - Zombie FPS Shooting Game

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 965 مگابایت زبان:

Last Day on Earth: Survival

معرفی و دانلود بهترین بازی‌ های زامبی موبایل

امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

در سال 2027 ویروسی به صورت ناخواسته در دنیا پخش می‌شود و انسان‌های روی کره زمین را نابود می‌کند. در این دنیای پسا آخر الزمانی مردگان به زامبی‌های متحرک تبدیل شده‌اند و شما باید به عنوان یکی از بازماندگان این فاجعه روی بقایای این دنیای مخروبه زنده بمانید.

این بازی ترکیبی از سبک بقا با المان‌های شوتر، ادونچر و دنیای باز را با هم در آمیخته است. در Last Day on Earth پایگاهی برای عملیات‌هایتان می‌سازید، آیتم‌ها و ماده‌های مختلف را آزمایش می‌کنید، دزدی می‌کنید و قبل از اینکه زامبی‌ها شما را بکشند دخلشان را می‌آورید. علاوه بر همه این‌ها کارهای دیگری مثل ساخت اشیاء را هم می‌توانید انجام دهید.

Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival

سازنده: Kefir! قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 626.6/متغیر مگابایت زبان:

Zombie Roadkill 3D

معرفی و دانلود بازی‌ زامبی موبایل

امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: --نیاز به اینترنت: خیر

بد نیست یک بازی آرکید هم در لیست بهترین بازی های موبایل زامبی حضور داشته باشد و آن هم چیزی نیست جز Zombie Roadkill. همانطور که از اسم بازی می‌شود حدس زد باید سوار بر ماشین تا دندان مسلحتان از بین زامبی‌ها عبور کرده و تا جایی که می‌توانید دنیا را از وجود آن‌ها پاکسازی کنید.

گیم‌پلی در این خلاصه می‌شود: زامبی‌ها را زیر کنید، مراقب باشید زامبی‌ها شما را نکشند و اگر روی ماشینتان پریدند با اسلحه نصب شده روی خودرویتان از شر آن‌ها خلاص شوید. اگر قبلا بازی قدیمی Zombie Highway را روی موبایل بازی کرده باشید حتما با سبک و سیاق Zombie Roadkill هم آشنا خواهید بود.

دانلود بازی Zombie Roadkill 3D

Zombie Roadkill 3D

Zombie Roadkill 3D

سازنده: Italic Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:

Zombie Gunship Survival

Zombie Gunship Survival

امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

Zombie Gunship Survival یکی از بازی‌های جدیدتر این لیست به شمار می‌آید و بازی بعدی در سری Zombie Gunship است. مکانیزم بازی تقریبا مشابه همان است که در عنوان قبلی به کار رفته بود و در آن سوار یک هلیکوپتر می‌شوید تا مردمی که گرفتار حمله زامبی‌ها شده‌اند را نجات دهید. علاوه بر این مکانیزم پایه، المان‌های جدیدی هم به بازی اضافه شده‌اند.

می‌توانید پایگاه بسازید، نیروهای خودتان را بسیج کنید و با این حربه‌ها، زامبی‌های خیلی بیشتری را از بین ببرید. گرافیک بازی هم در حد خودش خوب است و در هنگام انجام آن حس تکراری بودن نخواهید داشت.

دانلود بازی Zombie Gunship Survival

Zombie Gunship Survival

Zombie Gunship Survival

سازنده: Flaregames قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 353.4 مگابایت زبان:

 


Kill Shot Virus

Kill Shot Virus

امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Kill Shot Virus یکی از جدیدترین بازی های زامبی است که در سبک شوتر اول شخص منتشر شده و در آن تا دلتان بخواهد می‌توانید به زامبی‌ها شلیک کنید و آن‌ها را نابود کنید. بازی دارای گرافیک بسیار خوب، کنترل‌های بسیار ساده برای تیراندازی، محتوای چندنفره و تابلوهای امتیازات برای افزایش هیجان و چالش آن می‌شود.

همچنین برای کاهش یکنواخت شدن، بیش از 100 ماموریت در آن وجود دارد و همچنین آیتم‌های زیادی برای بازی طراحی شده که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را جمع‌آوری کنند.

Kill Shot Virus به صورت کاملا رایگان منتشر شده و جایگزین بسیار خوبی برای بازی‌های قدیمی سبک زامبی مانند Unkilled و Dead Trigger 2 محسوب می‌شود. به طور کلی اگر از بازی‌های شوتر لذت می‌برید و به دنبال عنوانی هستید که تمرکز زیادی روی تیراندازی و از پا درآوردن حریفان دارد، تجربه این بازی پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Kill Shot Virus

Kill Shot Virus

Kill Shot Virus

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 106/79 مگابایت زبان:

Plants vs Zombies 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

شاید در مقایسه با سایر بازی های زامبی موجود در لیست Plants vs Zombies 2 بسیار متفاوت باشد، اما همچنان این موجودات آدم‌خوار نقش پررنگی در آن دارند و هرچند شما در این بازی نقش گیاهان را دارید، اما باید با آن‌ها مبارزه کنید.

نسخه اولیه بازی در زمان بسیار کوتاهی پس از انتشار به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و اکنون Plants vs Zombies 2 گرافیک بهتری را نیز ارائه می‌کند و همچنان مانند بازی اول هیجان انگیز است و کارهای زیادی در آن می‌توان انجام داد. شخصیت شما در بازی همچنان به طور منظم به غذا، استراحت و آب نیاز دارد و البته تعداد زیادی زامبی در بازی حضور دارند که می‌تواند از آن‌ها فرار کنید یا نابودشان کنید.

بازی همچنان طراحی سبک دو بعدی خود را حفظ کرده و کنترل‌های بسیار ساده‌ای دارد و هرچند گرافیک و کنترل‌های آن ساده و قدیمی به نظر می‌رسند اما به شدت اعتیادآور است.

دانلود بازی Plants vs Zombies 2

Plants vs Zombies 2

Plants vs Zombies 2

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 147/34 مگابایت زبان:

The Walking Dead: Season One


امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

اگر طرفدار سبک زامبی هستید، حتما با سریال محبوب و موفق The Walking Dead آشنا خواهید بود که در آن شاهد داستان گروهی از بازماندگان یک دنیای آخرالزمانی هستیم که در میان تعداد بی‌شماری از زامبی‌ها قرار دارند و باید برای بقا خود تلاش کنند.

The Walking Dead: Season One یکی از اولین بازی‌های استودیو Telltale Games محسوب می‌شود که بر اساس سریال آن ساخته شده و با داستان فوق‌العاده خود یک تجربه همه جانبه را برای طرفداران بازی‌های روایت محور و سبک ماجراجویی «نقطه و کلیک» ارائه می‌کند.

در طول بازی به روش‌های مختلفی با زامبی‌ها مواجه خواهید شد و همچنین باید تصمیماتی بگیرید که در پایان بازی تاثیرگذار خواهد بود. در واقع تصمیمات شما می‌تواند نحوه پیشرفت داستان را تغییر دهد.

تنها اولین قسمت بازی به صورت رایگان منتشر شده و برای دریافت کامل آن باید 14.99 دلار از طریق سیستم پرداخت درون برنامه آن پرداخت کنید. (البته از کافه بازار می‌توانید بازی را به طور کامل دانلود کنید) در نهایت به طور خلاصه می‌توان از بازی The Walking Dead به عنوان یکی از بهترین بازی های زامبی اندروید یاد کرد.

دانلود بازی The Walking Dead: Season One

The Walking Dead: Season One

The Walking Dead: Season One

سازنده: Howyaknow, LLC قیمت: رایگان / 14.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 384/12 مگابایت زبان:

Survival Games: Zombie

بازی Survival Games: Zombie

امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله



داستان Survival Games: Zombie یا Zombie Survival: Wasteland در دنیایی پسا آخرالزمانی رخ می‌دهد که پس از شیوع یک ویروس همه در آن به زامبی تبدیل شده‌اند و همچنین ویروس‌های پیشرفته‌تری در آن وجود دارد که باعث ایجاد موجودات وحشتناک‌تری نیز شده است.

داستان بازی به این صورت است که هواپیما شما سقوط می‌کند و در یک جزیره فرود خواهید آمد. سپس متوجه خواهید شد که این جزیره به ویروس مرگباری آلوده شده و در واقع به محلی زندگی زامبی‌ها تبدیل شده است. ماموریت اصلی شما یعنی بقا از همان دقایق اولیه شروع می‌شود و باید برای زنده ماند در برابر دسته‌ای از زامبی‌ها که بسیار زیاد هستند تلاش کنید.

از جمله ویژگی‌های قابل توجه بازی می‌توان به منطقه‌های مختلف برای کشف، امکان ساخت و تقویت سلاح‌های مختلف، وجود چالش‌های متفاوت که باعث افزایش هیجان بازی می‌شود و همچنین گرافیک فوق‌العاده آن شاره کرد.

دانلود بازی Survival Games: Zombie

Survival Games: Zombie

Survival Games: Zombie

سازنده: Joy Blitz Game قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 882/35 مگابایت زبان:

Death Road to Canada


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

نکته جالب بازی اکشن نقش آفرینی Death Road to Canada این است که هر بار آن را اجرا می‌کنید با سناریو و مکان‌های مختلفی مواجه خواهید شد اما در تمام آن‌ها یک هدف دارید. باید از فلوریدا به کانادا سفر کنید آن هم در حالی که تمام شهر توسط زامبی‌ها تسخیر شده و باید سفر طولانی و پرمخاطره خود را با توجه به آن‌ها انجام دهید.

بازی طراحی پیکسلی دارد که همه چیز را عجیب‌تر می‌کند. شما نیز کنترل گروهی از افراد را در دست دارید که کارهای خود را با سرعت بسیار زیادی انجام می‌دهند و یک بار دیگر باید اشاره کرد که همه چیز از جمله مکان‌ها، رویدادها، شخصیت‌ها و حتی مهارت‌های بازیکنان کاملا تصادفی در نظر گرفته می‌شوند.

با وجود کنترل و طراحی بسیار ساده، با یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های مستقل موبایل مواجه هستیم که به شیوه کاملا جدید و متفاوتی بازیکنان را در دنیای پر زامبی‌های ترسناک و خطرناک قرار می‌دهد.

دانلود بازی Death Road to Canada

Death Road to Canada

Death Road to Canada

سازنده: Noodlecake Studios Inc قیمت: 14.99/9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 109/83 مگابایت زبان:

Stupid Zombies 3

Stupid Zombies 3

امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

اگر از طرفداران بازی قدیمی Contra باشید، بازی Stupid Zombies 3 نیز برای شما طراحی شده است و می‌توانید تجربه‌ای شبیه به آن بازی را با گرافیک HD بازی کنید. شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما در بازی Stupid Zombies 3 با ویژگی‌های آن به شدت جذب و محو کشتن و از بین بردن زامبی‌ها خواهید شد.

از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به وجود سلاح‌های متنوع اشاره کرد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید زامبی‌ها را با روش‌های مختلفی از بین ببرید. می‌توانید با استفاده از سلاح‌ها انفجاری آن‌ها را منفجر کنید یا حتی با سلاح‌های معمولی آن‌ها را به ترتیب از بین ببرید.

بازی شامل 200 سطح مختلف می‌شود که در آن‌ها باید با از بین بردن زامبی‌ها مراحل را پیش ببرید و تمام آن‌ها تجربه هیجان انگیز و منحصر به فرد خود را ارائه می‌کند. همچنین مکان‌ها و محیط‌های درون بازی متفاوت طراحی شده تا تجربه آن به هیچ وجه خسته کننده نشود.

در مجموع بازی Stupid Zombies 3 طراحی خوب با گرافیک HD، صداگذاری عالی و گیم پلی اعتیادآوری دارد که باعث می‌شود از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های زامبی اندروید یاد کنیم.

دانلود بازی Stupid Zombies 3

Stupid Zombies 3

Stupid Zombies 3

سازنده: GameResort قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 152/42 مگابایت زبان:

Dead Venture: Zombie Survival


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

استودیو بازی‌سازی DogByte Games در بازی Dead Venture: Zombie Survival به عنوان یک بازی زامبی علاوه بر سبک اکشن از سبک رانندگی نیز استفاده کرده است تا یک تجربه فوق‌العاده سرگرم‌کننده را در دنیایی زیبا با حضور زامبی‌ها ایجاد کنید.

در این بازی شما در نقش یکی از بازماندگان دنیایی وارد بازی می‌شوید که زامبی‌ها مدام در حال حمله کردن به او هستند و برای نابود کردن آن‌ها سلاح‌های مختلفی را به خودرو خود سوار می‌کند تا علاوه بر زیر گرفتن آن‌ها بتواند با سلاح‌ها نیز موجودات آدم خوار را نابود کند.

بازی طراحی بسیار خوبی دارد و علاوه بر مکان‌ها و عناصر داخل آن، زامبی‌ها نیز به خوبی طراحی و صداگذاری شده‌اند. همچنین در بازی خودروهای بسیار زیادی قرار گرفته تا تجربه آن یکنواخت و خسته کننده نشود که البته همه آن‌ها نیز از همان ابتدا در دسترس قرار ندارند و به مرور زمان به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این به مرور زمان نیز می‌توانید سلاح‌های جدیدی خریداری کنید تا بازی علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، چالش برانگیز نیز باشد.

با توجه به اینکه بازی در سبک رانندگی ارائه شده، کنترل‌های آن نیز نسبتا ساده خواهد بود و علاوه بر کنترل خودرو خود فقط می‌تواند به سمت زامبی‌ها شلیک کنید.

دانلود بازی Dead Venture: Zombie Survival

Dead Venture: Zombie Survival

Dead Venture: Zombie Survival

سازنده: DogByte Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 70/19 مگابایت زبان:

Samurai vs Zombies Defense

بازی Samurai vs Zombies Defense

امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر



ترکیب سامورایی‌های ژاپنی با زامبی‌ها بدون شک بسیار جذاب خواهد شد و استودیو توسعه دهنده Glu در بازی Samurai vs Zombies Defense از همین ترکیب جذاب استفاده کرده است. در این بازی شما به عنوان یک سامورایی وارد بازی خواهید شد و باید از دهکده خود در برابر هجوم زامبی‌ها محافظت کنید.

بازی همچنین شامل بسیاری از عناصر سبک استراتژی می‌شود و باید برای پیروز شدن در برابر ارتش زامبی‌ها از نقشه‌های مختلفی استفاده کنید تا جلوی نابودی دهکده خود را نیز بگیرید. به عنوان مثال در برخی موارد باید با سایر کشاورزان، جنگجویان و کمانداران متحد شوید تا با همکاری یکدیگر در مقابل ارتش زامبی‌ها ایستادگی کنید.

همچنین به مرور زمان شخصیت شما به ویژگی‌ها، توانایی‌ها و سلاح‌های جدیدی دست پیدا خواهد کرد تا روش‌های مختلفی برای شکست دادن ارتش آدمخواران داشته باشید!

دانلود بازی Samurai vs Zombies Defense

SAMURAI vs ZOMBIES DEFENSE

SAMURAI vs ZOMBIES DEFENSE

سازنده: Glu قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 277/19 مگابایت زبان:

Zombie Diary

بازی Zombie Diary

امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: خیر



بازی Zombie Diary داستان جنگ بین زامبی‌ها و انسان‌ها را شرح می‌دهد که بسیار طولانی شده و تمام انسان‌ها از بین رفته‌اند و اکنون سرنوشت و این جهان و انسان‌ها تنها به یک فرد بستگی دارد؛ شما! در ماموریت‌ها بازی باید تمام زامبی‌ها را یک به یک از بین ببرید تا به نجات جهان کمک کنید.

بازی سبک بسیار جذابی دارد و احتمالا بسیاری از بازیکنان را به یاد بازی‌های خاطره‌انگیز کنسول‌های قدیمی مانند پلی استیشن 1 یا حتی سگا بیندازد. با این وجود از بازی Zombie Diary می‌توان همچنان به عنوان یکی از بازی های زامبی خوش ساخت و کم حجم یاد کرد.

دانلود بازی Zombie Diary

Zombie Diary

Zombie Diary

سازنده: Mountain Lion قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 19 مگابایت زبان:

Zombie Smasher

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن photo_2022-01-24_16-16-38-1024x277.jpg است

امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر



اگر با زامبی‌ها آشنا باشد، احتمالا بدانید که مبارزه با آن‌ها بسیار سخت است و معمولا شخصیت‌های فیلم و سریال یا بازی‌ها برای کشتن یک زامبی کارهای بسیار سختی را انجام خواهند داد. با این حال در بازی Zombie Smasher زامبی‌ها بسیار بامزه طراحی شده‌اند و مهمتر اینکه با یک انگشت می‌توانید آن‌ها را لِه کنید.

همچنین این بازی زامبی درست مانند بازی Plants vs. Zombies است اما در اینجا باید زامبی‌ها را برای نجات خانه خود از بین ببرید و هیچ گیاهی برای نجات وجود ندارد.

گیم پلی بازی بسیار ساده است و فقط باید روی نمایشگر ضربه بزنید تا انگشت شما روی زامبی‌ها فرود بیاید و آن‌ها را از بین ببرید. با این وجود به مرور زمان تعداد زامبی‌ها بسیار بیشتر می‌شود و در نتیجه بازی نیز پیچیده‌تر خواهد شد و چالش‌های بیشتری در هر مرحله خواهید داشت. همچنین می‌توانید از قابلیت‌های خاصی مانند استفاده از نوعی بمب برای نابود کردن زامبی‌ها استفاده کنید.

اگر به دنبال تجربه یک بازی سرگرم‌کننده هستید، Zombie Smasher شما را راضی خواهد کرد، زیرا سه حالت بقا، داستانی و زمانی آن که در تمام آن‌ها از انواع مختلف زامبی‌ها استفاده شده به بهترین نحو ممکن تجربه هیجان انگیزی را برای شما رقم خواهند زد.

دانلود بازی Zombie Smasher

Zombie Smasher

Zombie Smasher

سازنده: Italic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 22/15 مگابایت زبان:

DEAD TARGET: Zombie Games 3D

بازی DEAD TARGET: Zombie Games 3D

امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر



DEAD TARGET: Zombie Games 3D یکی از بازی های زامبی بسیار خوب دیگر محسوب می‌شود که در آن باید با استفاده از سلاح‌های مختلفی مانند رگبار یا حتی تک تیرانداز ارتش زامبی‌ها را نابود کنید.

داستان بازی به سال 2040 مربوط می‌شود که زامبی‌ها دنیای را فرا گرفته‌اند و شما به عنوان یک تیم از تک تیراندازها باید سلاح‌های خود را جمع‌آوری کنید و به جنگ زامبی‌ها بروید تا در نهایت باعث نجات بشر شوید.

به طور کلی بخش زیادی از این بازی را مشغول تیراندازی به صف طولانی از زامبی‌ها هستید. همچنین گونه‌های مختلفی از آن‌ها وجود دارد که به هر نحوی به سمت شما حمله‌ور می‌شوند، بنابراین اگر طرفدار بازی‌های سبک شوتر هستید و به داستان زامبی‌ها نیز علاقه دارید، تجربه بازی Dead Target: Zombie Games 3D را از دست ندهید.

دانلود بازی Dead Target: Zombie Games 3D

DEAD TARGET: Zombie Games 3D

DEAD TARGET: Zombie Games 3D

سازنده: VNG GAME STUDIOS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 741/172 مگابایت زبان:

LifeAfter


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 3.9نیاز به اینترنت: بله

بازی LifeAfter از همان ابتدا با صحنه‌های سینمایی فوق‌العاده جذاب خود شما را جذب خواهد کرد. درست مانند بسیاری از بازی‌های مدرن در ابتدا این بازی نیز باید شخصیت خود را به طور کامل، با انتخاب جنسیت و ویژگی‌های دیگری طراحی کنید. همچنین می‌توانید یک سگ را طراحی کنید تا در برخی ماموریت‌ها به همراه شما ماجراجویی کند.

به طور کلی می‌توان گفت در بازی LifeAfter هدف اصلی شما نابود کردن زامبی‌ها نیست، بلکه باید تلاش کنید در دنیایی که توسط این ویروس نابوده شده به زندگی خود ادامه دهید. در طول بازی باید از مکان‌های مختلفی مانند معدن متروکه، کالج مخروبه و موارد بسیار زیاد دیگری را جستجو کنید تا بتوانید منابع جدیدی پیدا کنید و در دنیای پر از زامبی بازی با قحطی، سرما و بیماری مقابله کنید.

LifeAfter با خط داستانی جذاب، سکانس‌های سینمایی زیبا و دنیایی وسیع برای کاوش، به عنوان یک بازی زامبی ارزش بسیار زیادی برای تجربه دارید و در دنیای آن غرق خواهید شد. علاوه بر اینکه محیط و ساخت بازی بسیاری را به یاد بازی‌هایی مانند پابجی خواهد انداخت، باید اشاره کرد که به طور مکرر به‌روزرسانی‌های جدیدی برای آن منتشر می‌شود.

دانلود بازی LifeAfter

LifeAfter

LifeAfter

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4000/3700 مگابایت زبان:

First Refuge: Z

بازی های زامبی

امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

زامبی‌ها به سمت شما هجوم خواهند آورد. آیا می‌خواهید به یکی از آن‌ها تبدیل شوید یا برای بقا خود تلاش کنید. با این وجود برای زنده ماندن در بازی First Refuge: Z باید مبارزه کنید و با کاوش در مکان‌های درون بازی غنایم و آیتم‌های جدیدی کسب کنید.

در دنیای این بازی نیز مانند بسیاری از عناوین این لیست، انسان‌ها در شرف انقراض هستند. در سرتاسر زمین زامبی‌ها، گروه‌های شرور و سربازان دیده می‌شوند و قانون اصلی واضح و ساده است، هرکس قدرتمند و قوی باشد زنده می‌ماند!

می‌توانید از نیروهای تحت اختیار خود برای نابود کردن ارتش زامبی‌ها استفاده کنید اما در عین حال باید امنیت فرماندهی خود را نیز حفظ کنید. برای این کار نیاز دارید تا ساختمان‌های بیشتری در مقر خود ایجاد کنید. در بازی می‌توانید قلعه زیرزمینی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید و برای انجام این کار آزادی زیادی دارید تا هر طور که می‌خواهید پایگاه خود را توسعه دهید و تقویت کنید.

دانلود بازی First Refuge: Z

First Refuge: Z

First Refuge: Z

سازنده: 37GAMES قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 301/232 مگابایت زبان:

State of Survival


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله



State of Survival یک بازی MMORPG یا نقش آفرینی آنلاین با جهان گسترده محسوب می‌شود که داستان آن در شهری پر از زامبی رخ می‌دهد. بازیکنان باید در برابر موج ثابت و بسیار سنگینی از زامبی‌ها ایستادگی کنند و این بازی مهارت‌های شما را زمینه بازی‌های استراتژی و بقا مورد آزمایش قرار می‌دهد.

همچنین یکی از نکات اصلی بازی کارِ گروهی است که به آن تاکید دارد و بازیکنان باید برای ساخت شهرها و نبرد با انبوهی از زامبی‌ها با یکدیگر همکاری کنند. در همین حال، مانند سایر بازی‌های لیست همه چیز به مبارزه با زامبی‌ها ختم نمی‌شود و به عنوان یک بازی استراتژیک می‌توانید برای کشف راه‌های کنترل ویروس و کنترل جهان تحقیق کنید.

به طور کلی بازی تفاوت زیادی نسبت به سایر عناوین این لیست دارد که اکثر آن‌ها شوتر هستند و در آن‌ها باید به صورت مستقیم با زامبی‌ها روبرو شوید. این بار فرصت استفاده از استراتژی‌های مختلفی را دارید تا ماجراجویی هیجان انگیزی را در دنیای پر از زامبی انجام دهید.

همچنین همیشه می‌توان منتظر به‌روزرسانی‌های جدیدی برای بازی بود که آخرین نسخه آن چند روز پیش منتشر شده است و سبک جوکر (Joker) را به خود گرفته است.

دانلود بازی State of Survival

State of Survival

State of Survival

سازنده: KingsGroup Holdings قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 313/96 مگابایت زبان:

Basketball vs Zombies

بازی های زامبی

امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

تاکنون در این لیست بازی‌های شوتر و استراتژیکی متفاوتی را برای شما معرفی کرده‌ایم که داستان آن‌ها در دنیای زامبی‌ها رخ می‌دهد. با این وجود در Basketball vs Zombies که به نوعی می‌توان آن را سبک ورزشی معرفی کرد، بازی بسکتبال با دنیای زامبی‌ها ترکیب شده است! بازی در سه جمله کوتاه خلاصه می‌شود، اسلحه خود را بچرخانید، سر زامبی‌ها را جدا کنید و آن‌ها را به داخل سبد بستکبال بیندازید!

از جمله قابلیت‌های بازی علاوه بر طراحی پیکسلی زیبای آن می‌توان به مواردی مانند استفاده از سلاح‌های متفاوت برای جدا کردن سر زامبی‌ها مانند نیزه و چوب بیسبال، بیش از 50 پوسته مختلف برای شخصیت‌های بازی، وجود بیش از 60 سلاخ مختلف و موارد دیگری اشاره کرد.

دانلود بازی Basketball vs Zombies

Basketball vs Zombies

Basketball vs Zombies

سازنده: Laurent Bakowski قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 115/29 مگابایت زبان:

سوالات متداول کاربران درمورد بازی های زامبی محور موبایلی

بهترین بازی های زامبی محور اندروید چیست؟

UNKILLED، Zombeast، Dead Effect 2 و... جزو بهترین بازی های زامبی محور دنیاست.

بهترین بازی های دیتا دار زامبی محور موبایلی کدام ها هستند؟

nto the Dead 2، Dead Trigger 2، Dead Effect و... با چیزی حدود 3000 مگابایت حجم بزرگترین بازی های دیتا دار اندروید با موضوع زامبی و بقا میان مردگان است.

کم حجم ترین بازی های زامبی محور در گوشی موبایل کدام ها هستند؟

 Zombie Roadkill وPixel Zombie با حدود 60 مگ دیتا کم حجمترین بازی های زامبی محور اندروید و ios است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • محمد نرگسی
    محمد نرگسی | ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

    بهترین بازی زامبی محور رو جا انداختین zombie frontier sniper فوق العادس

  • ... ...
    ... ... | ۶ بهمن ۱۴۰۰

    ترجیح میدم مود زامبی کالاف رو بازی کنم تا اینا

  • محمد نرگسی
    محمد نرگسی | ۵ بهمن ۱۴۰۰

    یک بازی عالی رو جا انداختین zombie frontier : sniper

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۲ مهر ۱۳۹۸

    عاولی بود خداقوت

  • .:KAHZAD:.
    .:KAHZAD:. | ۱۵ مهر ۱۳۹۸

    life after
    از تظر من کامل ترین بقا در مورد زامبی هست

مطالب پیشنهادی