ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت بیت کوین
تکنولوژی

بازار رمزارزها سبزپوش شد: قیمت بیت کوین با رشد بیش از ۱۱ درصد به مرز ۲۵ هزار دلار رسید

طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین، پادشاه رمزارزها با رشد ۱۱.۳ درصدی وارد کانال ۲۴ هزار دلار شد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۴

داده‌های وب‌سایت «کوین مارکت کپ» نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین، پادشاه رمزارزها با رشد ۱۱.۳ درصدی وارد کانال ۲۴ هزار دلار شد و در برخی صرافی‌ها از جمله بایننس تا ۲۴۹۰۰ دلار نیز معامله شد.

در حالی که قیمت رمزارزها حرکت مثبت و رو به رشدی را طی ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند، قیمت طلا در بازارهای جهانی به کمترین حد خود در بازه زمانی بیش از یک ماه گذشته رسیده است.

همزمان با افزایش قیمت بیت کوین، سایر رمزارزها نیز سبزپوش شدند تا جایی که اتریوم با رشد حدود ۹ درصدی طی ۲۴ ساعت، با قیمت بیش از ۱۶۰۰ دلار  معامله شد.

کاهش قیمت طلا همزمان با افزایش قیمت بیت کوین

برخی تحلیلگران بازار معنقد هستند که انتشار گزارش‌هایی درباره اقتصاد آمریکا و خصوصاً در بخش خرده‌ فروشی طی روزهای گذشته، ظاهراً باعث تغییراتی در بازارهای مالی شده است. تا جایی که طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت محبوب‌ترین رمزارز بازار تا مرز ۲۵ هزار دلار افزایش یافت و رشد بیش از ۱۱ درصدی را تجربه کرد.

این در حالی است که قیمت طلا در بازارهای جهانی حدود یک درصد کاهش یافت و روز گذشته با محدوده ۱۸۳۵ دلار رسید که در واقع کمترین قیمت آن طی بازه زمانی بیش از یک ماه گذشته است. با انتشار گزارش‌های مالی خرده فروشی آمریکا برای ماه ژانویه و تغییرات آن، ظاهراً بر بازارهای مالی تأثیراتی داشته است.

بیت کوین در حال حاضر براساس داده‌های کوین مارکت کپ در کانال ۲۳ هزار دلار معامله می‌شود و باید دید این نوسانات قیمتی به چه سمت و سویی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی