ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

تهران پیمنت خدمات پرداخت ارزی دانشجویی ارائه می‌کند

این مجموعه خدمات مالی متنوعی را در زمینه پرداخت ارزی دانشجویی ارائه می‌کند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۷

تهران پیمنت با ارائه خدمات پرداخت آنلاین ارزی به دانشجویان کشور سعی دارد محدودیت‌ها و چالش‌های موجود در این حوزه را برای این قشر کاهش دهد. با استفاده از این خدمات، شهروندان ایرانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، می‌توانند هزینه‌های مربوط به دانشگاه‌ها یا مؤسسات خارجی را پرداخت کنند.

وجود محدودیت‌ در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی سال‌هاست که چالش‌های بسیاری برای دانشجویان ایجاد کرده است. ازاین‌رو، مجموعه «تهران پیمنت» در کنار ارائه سایر خدمات خود، امکان پرداخت‌های ارزی دانشجویی را نیز محقق ساخته است.

تهران پیمنت در طول سال‌ها فعالیت خود، علاوه بر ارائه خدمات به افراد، به بسیاری از دانشگاه‌ها ازجمله دانشگاه‌های سراسری، آزاد، غیرانتفاعی و مؤسسات پژوهشی نیز خدمات‌رسانی کرده است. تهران پیمنت امیدوار است که با خدمات خود به افراد مختلف و مؤسسات کمک کند که پرداخت ارزی امن، مطمئن، راحت و سریعی داشته باشند و به اهداف علمی و پژوهشی خود دست یابند.

خدمات ارزی

آشنایی با خدمات مالی تهران پیمنت برای دانشجویان

تهران پیمنت خدمات مالی متنوعی را در زمینه پرداخت ارزی دانشجویی ارائه می‌کند که ازجمله آن‌ها می‌توان به پرداخت دیپازیت فی، پرداخت اپلیکیشن فی، پرداخت هزینه یونی اسیست، پرداخت هزینه پست جهانی و… اشاره کرد. در ادامه با هر یک از آن‌ها آشنا می‌شویم.

  • پرداخت اپلیکیشن فی (Application Fee): وقتی درخواست پذیرش تحصیلی را به دانشگاه موردنظر خود ارسال می‌کنید، در بسیاری از موارد ملزم به پرداخت مبلغی به‌عنوان اپلیکیشن فی هستید. این مبلغ عمدتاً به‌منظور پوشش هزینه‌های بررسی درخواست‌ها و بهبود فرایندهای پذیرش از سوی دانشگاه دریافت می‌شود و شما می‌توانید به‌راحتی آن را از طریق خدمات پرداخت اپلیکیشن فی تهران پیمنت بپردازید.
  • پرداخت دیپازیت فی (Deposit Fee) یا ادمیشن فی (Admission Fee): زمانی که موفق به دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه موردنظر خود می‌شوید، لازم است مبلغی را با عنوان دیپازیت فی یا ادمیشن فی به دانشگاه پرداخت کنید تا اطمینان حاصل شود که ثبت‌نام خود را تکمیل می‌کنید و در این دانشگاه ادامه تحصیل می‌دهید. 
  • پرداخت هزینه یونی اسیست (Uni-Assist): اگر قصد ادامه تحصیل در کشور آلمان را دارید می‌توانید با استفاده از خدمات مؤسسه یونی اسیست، روند اپلای را سریع‌تر و راحت‌تر طی کنید. برای این کار کافی است مدارک خود را در وب‌سایت این مؤسسه بارگذاری کنید و دانشگاه‌هایی که قصد تحصیل در آن‌ها را دارید، مشخص کنید. یونی اسیست مدارک شما را بررسی و به دانشگاه‌های موردنظر ارسال می‌کند و البته برای این کار هزینه‌ای را از شما دریافت می‌نماید.
  • پرداخت هزینه پست UEMS – eShipGlobal: اگر از دانشگاه‌های آمریکا پذیرش تحصیلی بگیرید، برای اینکه بتوانید به سفارت این کشور مراجعه و پس از مصاحبه، ویزا دریافت کنید نیاز به مدارکی مانند I20، DS-2019 و نامه پذیرش دارید. این مدارک از طریق پست UEMS eShipGlobal به ایران یا کشورهای همسایه ارسال می‌شود و لازم است هزینه آن را بپردازید.
  • پرداخت هزینه اجاره خوابگاه دانشجویی: پس از اینکه موفق به دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه موردنظر خود شدید، ممکن است بخواهید در یک خوابگاه دانشجویی اسکان داشته باشید. در بسیاری از موارد قبل از اینکه به کشور دیگر سفر کنید، لازم است هزینه اجاره خوابگاه را بپردازید که در این شرایط، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی استفاده کنید.
  • پرداخت هزینه آزمون‌های زبان انگلیسی: یکی از پیش‌نیازهای دریافت پذیرش تحصیلی، داشتن مدرک زبان است و خوشبختانه آزمون‌های زبان انگلیسی متعددی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند سطح زبان انگلیسی خود را ارزیابی و مدرک زبان معتبری را دریافت کنید. اگر قصد شرکت در آزمون تافل (TOEFL)، آیلتس (IELTS) خارج از کشور، دولینگو (Duolingo) و سایر آزمون‌های زبان را دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی تهران پیمنت، هزینه آن‌ها را بپردازید.
  • پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی: برای درخواست پذیرش تحصیلی در برخی از رشته‌ها لازم است در آزمون‌های بین‌المللی خاصی شرکت کنید که از میان این آزمون‌ها می‌توان به آزمون GMAT، GRE، IMAT و TOLC اشاره کرد.

تهران پیمنت پرداخت سایر هزینه‌های مرتبط با مهاجرت تحصیلی ازجمله هزینه سفارت و ویزا و خرید بلیط پروازهای خارجی را نیز پوشش می‌دهد.

تهران پیمنت

ناگفته نماند که تهران پیمنت پرداخت‌های آنلاین ارزی دانشجویی را در کمتر از 3 ساعت انجام می‌دهد. 

تیم پشتیبانی این مجموعه در تمامی مراحل ثبت سفارش در کنار کاربران خواهد بود تا هزینه‌های لازم اپلای را قبل از به پایان رسیدن ددلاین، به‌راحتی پرداخت کنند.

گفتنی است تهران پیمنت (Tehran Payment) مجموعه‌ای با بیش از 10 سال سابقه در زمینه انواع پرداخت ارزی ازجمله پرداخت‌ ارزی دانشجویی است. این مجموعه همیشه در تلاش است تا به افراد کمک کند کمترین دغدغه آن‌ها در فرایند اپلای مربوط به پرداخت‌های ارزی باشد و آن‌ها درعوض بتوانند انرژی و زمان خود را صرف سایر مراحل اپلای کنند. اولویت این مجموعه همواره توجه به نیاز کاربران و ارائه خدمات سریع، مطمئن و مقرون‌به‌صرفه به آن‌هاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی