ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کریپتوکارنسی

ارز دیجیتال BLUR در آبان‌تتر لیست شد

بازار Blur و توکن بومی آن اخیراً رشد قابل‌توجهی را تجربه و توجه فعالین این حوزه را به خود جلب کرده است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۰

ارز دیجیتال BLUR که توکن بومی بازار NFT بلور (Blur) است، به‌تازگی به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده. بازار Blur و توکن بومی آن اخیراً رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و این موضوع، توکن BLUR را به گزینه‌ای جالب‌توجه برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر، به‌دنبال آن است تا ارزهای موردنظر کاربران خود را در کوتاه‌ترین زمان، لیست کرده و امکان خرید و فروش آن را فراهم کند.

در همین راستا و با نظر به درخواست‌های کاربرانش، ارز دیجیتال BLUR به‌تازگی در این صرافی لیست شده است. مشتریان این صرافی می‌توانند پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود در کمتر از 30 دقیقه، به خریدوفروش BLUR بر بستر این صرافی بپردازند.

بازار Blur چیست؟

بلور (Blur) یک بازار و تجمیع‌کننده توکن‌های NFT است که در شبکه اتریوم ایجاد شده است. این بازار که برای اولین‌بار در اکتبر 2022 به‌صورت عمومی عرضه شد، ویژگی‌های کارآمدی دارد و هدف آن برطرف‌کردن نیازهای معامله‌گران حرفه‌ای است.

بازار Blur فهرست توکن‌های NFT را از بازارهایی مانند LooksRare ،OpenSea و X2Y2 جمع‌آوری می‌کند و برای کاربران خود نیز این امکان را فراهم می‌نماید که دارایی‌های خود را در پلتفرم Blur لیست کنند.

یک ویژگی بسیار مهم بازار Blur این است که برخلاف دیگر پلتفرم‌های فروش NFT، هیچ کارمزدی برای معاملات دریافت نمی‌کند.

ارز دیجیتال BLUR

بازار NFT بلور مدعی است که سرعتی 10برابر بیشتر از سایر تجمیع‌کننده‌های NFT دارد. لیست‌ها در این بازار هر 4 ثانیه یک بار و تراکنش‌های درحال انجام، هر یک ثانیه به‌روزرسانی می‌شوند. به‌علاوه، قراردادهای بازار Blur نسبت به دیگر بازارهای NFT بهینه‌تر هستند و به کاربران کمک می‌کنند تا 17 درصد در کارمزد گس صرفه‌جویی کنند.

تیم توسعه‌دهنده بازار Blur اعلام کرده است که در آینده قصد دارد علاوه بر NFTهای شبکه اتریوم، از دیگر شبکه‌های بلاک‌چین مانند پالیگان نیز پشتیبانی کند.

توکن BLUR

توکن بومی بازار Blur با نام تجاری BLUR نشان داده می‌شود. اولین ایردراپ توکن BLUR در اکتبر 2022، یعنی 6 ماه قبل از راه‌اندازی رسمی بازار بلور انجام شد. توکن بلور درحال‌حاضر رتبه 93 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود 1.23 دلار دارد.

این ارز دیجیتال توانسته است در مدت‌زمان کوتاهی، رشد قابل‌توجهی را تجربه کند و این موضوع یکی از رقبای بزرگ بازار Blur، یعنی پلتفرم OpenSea را به تکاپو انداخته است تا کاربران خود را حفظ کند.

گفتنی است تیم پشتیبانی آبان‌تتر به‌صورت 24ساعته پاسخگوی سؤالات و مشکلات احتمالی کاربرانش خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی