ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی های جنگی اندروید
تکنولوژی

معرفی و دانلود بهترین بازی‌های جنگی اندروید و آیفون

مهم نیست درباره چه پلتفرمی صحبت می‌کنیم، بازی‌های شوتر و جنگی همیشه پرطرفدارترین هستند که با ویژگی‌های خود طرفداران این سبک را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند. در این مطلب از دیجیاتو بهترین بازی های جنگی اندروید ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

مهم نیست درباره چه پلتفرمی صحبت می‌کنیم، بازی‌های شوتر و جنگی همیشه پرطرفدارترین هستند که با ویژگی‌های خود طرفداران این سبک را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند. در این مطلب از دیجیاتو بهترین و جدید ترین بازی های جنگی و تفنگی اندروید و آیفون را برای طرفداران سبک اکشن معرفی خواهیم کرد و همچنین می‌توانید این بازی های جنگی را از همین مطلب دانلود کنید.

بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون

بازی های جنگی بسیار زیادی هم اکنون در گوگل پلی وجود دارند که پیدا کردن بهترین موارد در بین آن‌ها بسیار سخت خواهد بود، به همین منظور در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین نمونه‌های اکشن و بازی های تفنگی و جنگی را به همراه لینک دانلود از گوگل پلی یا اپ استور به شما معرفی کنیم.

Supremacy 1914


Supremacy 1914
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

هزاران بازی جنگی استراتژیک عالی برای موبایل وجود دارد و اگر طرفدار این دسته از بازی‌های هستید، Supremacy 1914 برای شما ساخته شده است. در این بازی، شما می‌توانید چندین کشور مختلف را انتخاب کنید و مسیری که در جنگ جهانی اول طی می‌کند را دنبال کنید. در بازی می‌توانید برای کشور انتخاب شده خود تصمیمات متفاوتی بگیرید تا آن را به سمت پیشرفت هدایت کنید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که در مقابل تعداد زیادی بازیکن دیگر در حال بازی هستید، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای تضمین پیروزی ملت خود انجام دهید. نکته قابل توجه دیگر اینکه کشورهای بازی به شیوه‌های متفاوتی بازی می‌کنند و هر کدام گزینه‌های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.

دانلود بازی Supremacy 1914

Supremacy 1914 - WW1 Strategy
undefined

Supremacy 1914 - WW1 Strategy

سازنده: Bytro Labs قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 75/69 مگابایت زبان: undefined

Call of War


امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

بازی Call of War: World War II از همان فرمول Supremacy 1914 پیروی می‌کند، با این تفاوت که به جای تمرکز بر جنگ جهانی اول، روی جنگ جهانی دوم تمرکز دارد. حتی سازنده هر دو بازی نیز Bytro Labs است.

در این بازی می‌توانید یکی از ده کشور حاضر در جنگ جهانی دوم را انتخاب کنید و سپس تصمیم بگیرید که در جریان جنگ چگونه حرکت خواهید کرد. با وجود اینکه درست مانند Supremacy 1914 تجربه بازی هفته‌ها یا احتمالاً ماه‌ها طول خواهد کشید، خیلی زود متوجه خواهید شد که واقعاً درگیر آن شده‌اید.

دانلود بازی Call of War: World War II

Call of War: World War II
undefined

Call of War: World War II

سازنده: Bytro Labs قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 80/76 مگابایت زبان: undefined

Conflict of Nations: World War 3


Conflict of Nations
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

در این بازی استراتژیک جنگی شما در مقابل 100 بازیکن دیگر از سراسر جهان در مسابقه‌ای روبرو خواهید شد که می‌تواند هفته‌ها و گاهی حتی تا یک ماه طول بکشد، زیرا در طول تجربه آن به آرامی قدرت خود را تقویت می‌کنید و بازیکنان دیگر را حذف می‌کنید.

Conflict of Nations: World War 3 یک بازی استراتژیک رایگان با مراحلی مناسب و محتوایی عمیق است که حتی می‌توان آن را از طریق مرورگر وب خود تجربه کرد.

دانلود بازی Conflict of Nations: World War 3

Conflict of Nations: World War 3
undefined

Conflict of Nations: World War 3

سازنده: Dorado Games / DOG Productions Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 75/46 مگابایت زبان: undefined

Pacific Fire


امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

بازی‌های استراتژیک جنگی جدید اغلب نمی‌توانند به اندازه نمونه‌های قدیمی موفق شوند، اما سال 2019 یک بازی کاملاً کمیاب به نام Pacific Fire منتشر شد که به‌راحتی در لیست بهترین بازی های جنگی قرار می‌گیرد.

Pacific Fire یک بازی جنگی غیررایگان اما فوق‌العاده است که هر دو طرف درگیری را به تصویر می‌کشد و شما وظیفه دارید تا بهترین استفاده ممکن را از دارایی‌های زمینی، دریایی و هوایی که در دسترس دارید داشته باشید. بازی در حال حاضر به‌صورت تک نفره قابل تجربه است، اما سازنده آن چندین بار وعده داده تا محتوای جدیدی به آن اضافه کند. با این حال، Pacific Fire یک بازی جنگی فوق‌العاده است که برای طرفداران عناوین استراتژیک هم می‌تواند جذاب باشد.

دانلود بازی Pacific Fire

Pacific Fire
undefined

Pacific Fire

سازنده: Wirraway Software قیمت: 5.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 138/36 مگابایت زبان: undefined

Wars Across the World


امتیاز در گوگل پلی: 2.7امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

Wars Across the World با ارائه یک برداشت جهانی از بازی‌های جنگی، طیف وسیعی از سناریوها و تنظیمات مختلف از سرتاسر تاریخ را شامل می‌شود. می‌توانید یک دقیقه در جنگل‌های تننبرگ (Tannenberg) بجنگید، لحظه‌ای دیگر به سواحل نورماندی حمله کنید و سرانجام در جنگ شش روزه با سوریه‌ای‌ها مقابله کنید.

همین تغییر موضع از دوره‌ای به دوره دیگر باعث شده تا تجربه‌ای کاملاً سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. بازی پایه فقط شامل آموزش و یک سناریوی اضافی می‌شود اما نسخه کامل آن دارای سناریوهای جذاب بسیار زیادی است.

دانلود بازی Wars Across the World

Wars Across the World
undefined

Wars Across the World

سازنده: PID Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 392.282 مگابایت زبان: undefined

Great Little War Game


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 2.5نیاز به اینترنت: خیر

بازی Great Little War Game برای طرفداران بازی‌های جنگی و البته استراتژیک، می‌تواند بسیار جذاب باشد و یکی از بهترین بازی های جنگی به حساب می‌آید.

این بازی استراتژیک نوبتی سه بعدی دارای نقشه و طراحی سه‌بعدی، محیطی سرسبز، واحد و نیروهای زیاد و انواع زمین‌های مختلف، حالت‌های چندنفره، کمپین داستانی و Skirmish است و در آن می‌توانید کنترل و مدیریت یک تیم از نیروهای ارتشی مختلف را به بهترین نحو ممکن در دست داشته باشد.

دانلود بازی Great Little War

Great Little War Game
undefined

Great Little War Game

سازنده: Rubicon Development قیمت: 1.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 81 مگابایت زبان: undefined

Breach & Clear: Tactical Ops


امتیاز در گوگل پلی: 2.5امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

Breach & Clear: Tactical Ops دیگر بازی جنگی اندروید است که گیم‌پلی کاملا استراتژیک دارد و تجربه‌ای شگفت‌انگیز از بازی‌های این سبک را به بازیکنان موبایل ارائه می‌کند.

در این بازی می‌تواند کنترل نیروهای نظامی را در دست بگیرید و آن‌ها را به صورت مرحله به مرحله در محیط‌های مختلفی هدایت کنید. در نقشه‌های بازی، باید به قسمت‌های مختلفی بروید و هر کدام از آن‌ها را از حضور دشمنان پاک کنید. تعداد زیادی سلاح قابل تنظیم، لباس‌های مختلف برای اعضای تیم و حتی نیروهای نظامی مختلفی در بازی وجود دارد.

دستاوردها و تابلوهای امتیازات، نبردهای تاکتیکی واقعیت و 20 ماموریت مختلف نیز در Breach & Clear: Tactical Ops وجود دارد که باعث شده از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های جنگی اندروید و iOS یاد کنیم.

دانلود بازی Breach & Clear: Tactical Ops

Breach & Clear: Tactical Ops
undefined

Breach & Clear: Tactical Ops

سازنده: GameClub Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 822/723 مگابایت زبان: undefined

Great Big War Game


امتیاز در گوگل پلی: 4امتیاز در اپ استور: --نیاز به اینترنت: خیر

Great Big War Game دیگر بازی Rubicon Development از این سری است که فقط برای اندروید منتشر شده و به‌راحتی می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این سری یاد کرد.

درست مانند بازی قبلی که به آن اشاره کردیم؛ این بازی نیز اساسا یک عنوان جنگی استراتژی است. 50 ماموریت کمپین، حالت چندنفره غیرهمزمان آنلاین و همان طراحی و دنیاهای سه‌بعدی در این بازی هم حضور دارند. همچنین اگر به دستاوردهای بازی‌ها علاقه دارید و زمان زیادی را صرف دریافت آن‌ها می‌کنید، این بازی یکی از گزینه‌های موردعلاقه شما خواهد بود.

دانلود بازی Great Big War Game

Great Big War Game
undefined

Great Big War Game

سازنده: Rubicon Development قیمت: 3.49 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 92 مگابایت زبان: undefined

Strategy & Tactics: WW2


امتیاز در گوگل پلی: 4امتیاز در اپ استور: 3.3نیاز به اینترنت: خیر

همانطور که از نام بازی Strategy & Tactics: WW2 پیداست، در این بازی استراتژی جنگی بازیکنان فرصت پیدا خواهند کرد تا به دوران جنگ جهانی دوم بروند.

البته این عنوان نسبت به سایر بازی‌های جنگی این لیست تغییراتی دارد. به عنوان مثال همه چیز آن عمیقا به استفاده از تاکتیک‌های مختلف مربوط می‌شود که باید در ماموریت‌های تاریخی مختلف از آن‌ها استفاده کنید. همچنین بخشی از بازی به توسعه نظامی، اقتصادی و علمی خود مربوط می‌شود.

در این بازی که نمونه شبیه آن سری Hearts of Iron برای رایانه‌های شخصی است، اساسا با نقشه‌ای از اروپا مواجه هستید و در آن باید به صورت نوبتی با استفاده از تکنیک‌ها و تصمیم‌های خود از مرز کشور خود دفاع کرده یا به دیگران حمله کنید. حتی می‌توانید با دیگر کشورهای حاضر در جنگ جهانی ارتباط برقرار کنید.

دانلود بازی Strategy & Tactics: WW2

Strategy & Tactics: WW2
undefined

Strategy & Tactics: WW2

سازنده: HC GLOBAL DISTRIBUTION LIMITED قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 147/10 مگابایت زبان: undefined

Rival At War


امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: 3.7نیاز به اینترنت: خیر

تیمی از سربازان نظامی مختلف را جمع‌آوری کنید، به آن‌ها آموزش دهید و آن‌ها را وارد نبرد کنید. به‌طور خلاصه این تمام کارهایی است که در بازی Rival At War می‌توانید انجام دهید.

علاوه بر این، مهارت و سلاح‌های مختلف در بازی برای سربازان وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در طول بازی ارتقا دهید. در مجموع 45 دستاورد مختلف در بازی وجود دارد که با دستیابی به آن‌ها برخی پاداش‌های ویژه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. همچنین چهار سناریو جنگی مختلف وجود دارد که هر کدام از آن‌ها شامل یک میدان نبرد سه بعدی و ماموریت‌های نظامی منحصر‌به‌فردی می‌شود.

دانلود بازی Rival At War

Rival At War
undefined

Rival At War

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 96/50 مگابایت زبان: undefined

Call of Duty: Mobile


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

بدون شک سری Call of Duty یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن محسوب می‌شود و Call of Duty Mobile نیز از بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون است که در چند سال گذشته و با رشد ژانر بتل رویال برای موبایل منتشر شده است.

علاوه بر این، کالاف دیوتی موبایل هم اکنون محبوب‌ترین بازی شوتر موبایل محسوب می‌شود که تمام عناصر مورد نیاز یک بازی جنگی را در دسترس بازیکنان خود قرار می‌دهد. در بازی چندین حالت مختلف وجود دارد و گرافیک و گیم پلی آن نیز تا مدت‌ها کاربران را سرگرم نگه خواهند داشت. درست مانند فورتنایت و پابجی موبایل، بخش بتل رویال بازی نیز شامل 100 بازیکن می‌شود که باید با یکدیگر مبارزه کنند تا در نهایت آخرین فرد یا گروه پیروز شود.

هر چند بازی‌های بتل رویال بسیار زیادی تاکنون عرضه شده اما در این سبک یا سبک شوتر اگر به دنبال بازی مناسبی هستید، کالاف دیوتی موبایل را به هیچ وجه از دست ندهید. از طریق اپ استور زیر می‌توانید یکی از بهترین و جدید ترین بازی های جنگی و تفنگی دنیا و آمریکایی را دانلود کنید.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile

سازنده: Activision Publishing قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2200/2000 مگابایت زبان:

War Machines


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

در برخی بازی‌ها به جای اینکه اسلحه به دست شوید، سوار ماشین‌های نظامی مانند تانک خواهید شد تا با دشمنان دیگر مبارزه کنید. بازی War Machines برای این دسته از طرفداران مناسب است تا با تانک خود به مبارزه با سایر تانک‌ها و دشمنان بروند. علاوه بر این، شما مسئولیت دیگری نیز دارید و باید از ارتش خود دفاع کنید تا در نهایت به عنوان بهترین فرمانده نظامی جهان معرفی شوید.

مانند بازی های ریسینگ و مسابقه‌ای که ماشین‌های مسابقه زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند، این بار نیز تانک‌های نظامی پیشرفته‌ای در بازی وجود دارد که البته به مرور زمان آن‌ها باز و قابل استفاده خواهند شد.

بازی به صورت رایگان قابل دانلود است و می‌توانید آن را با دوستان خود نیز به صورت گروهی انجام دهید. بنابراین بازی War Machines برای چندین ساعت می‌تواند با تانک‌های خود شما را در کنار دوستانتان سرگرم کند.

دانلود بازی War Machines

War Machines

War Machines

سازنده: Fun Games For Free قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 356/114 مگابایت زبان:

Brothers in Arms 3


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Brother in Arms 3 یکی از اعتیادآورترین و بهترین بازی های جنگی آیفون و اندروید محسوب می‌شود که انیمیشن‌های عالی و گرافیک سه بعدی خیره‌کننده‌ای دارد.

همچنین در این بازی طیف گسترده و متنوعی از سلاح‌ها در اختیار بازیکنان قرار گرفته و شامل چهار نقشه مختلف می‌شود که باید آن‌ها را بررسی کنید. همچنین حالت چندنفره نیز در بازی وجود دارد که می‌توانید با سایر بازیکنان جهان همراه شوید اما اتصال به اینترنت برای بازی الزامی نیست و می‌توانید از بخش تک نفره آن لذت ببرید.

به طور کلی اگر تجربه بازی‌های سری Call of Duty را دارید و از بازی‌های مربوط به جنگ جهانی لذت می‌برید، تجربه Brother in Arms 3 را از دست ندهید. از طریق اپ باکس زیر می‌توانید یکی از بهترین گیم های جنگی را دانلود کنید.

دانلود بازی Brothers in Arms 3

Brothers in Arms™ 3

Brothers in Arms™ 3

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 992/47 مگابایت زبان:

World War Heroes: WW2 FPS


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

دوران جنگ جهانی هرچقدر سخت و ترسناک بوده، اما بازی‌های آن بسیار محبوب هستند و برای طراحی بسیاری از بازی‌ها از آن الهام گرفته شده است. بازی World War Heroes: WW2 FPS نیز همانطور که از نام آن پیداست درباره جنگ جهانی دوم است و نقشه‌های آن نیز از مکان‌های جنگ برگرفته شده است.

اگر طرفدار بازی‌های شوتر اول شخص هستید، World War Heroes برای شما ساخته شده که طراحی بسیار خوبی هم دارد. طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و حالت‌های مختلف در بازی قرار گرفته که بازیکنان را ساعت‌ها در کنار دوستان خود سرگرم می‌کند. همچنین به مرور زمان و با پیشرفت در بازی به سلاح‌های جدیدی دست پیدا خواهید کرد که ویژگی‌های مخصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

به طور کلی World War Heroes یک بازی در سبک جنگ جهانی است که بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده و گرافیک بسیار خوبی نیز دارد. از طریق اپ باکس زیر این بازی جنگی محبوب را می‌توانید دانلود کنید.

دانلود بازی World War Heroes: WW2 FPS

World War Heroes: WW2 FPS

World War Heroes: WW2 FPS

سازنده: Azur Interactive Games Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ی دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2500/1200 مگابایت زبان:

Real Commando Secret Mission


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Real Commando Secret Mission یکی دیگر از بهترین بازی های جنگی اندروید محسوب می‌شود که برای علاقه‌مندان به بازی‌های اول شخص و طرفداران تفنگ‌های تک تیرانداز بسیار مناسب خواهد بود. در برخی ماموریت‌ها بازی نقش یک تک تیرانداز را خواهید داشت که با تکمیل کردن آن‌ها جوایزی دریافت خواهید کرد.

همچنین بازی شامل مراحل ترور نیز می‌شود که بسیار واقع گرایانه طراحی شده‌اند و در آن‌ها باید اهداف خاصی را ترور کنید. ماموریت‌های بازی بسیار چالش برانگیز طراحی شده‌اند و برای موفقیت در آن‌ها باید برنامه ریزی خوبی نیز داشته باشید.

همچنین این بازی را می‌توان به صورت آفلاین نیز انجام داد. گرافیک بازی و محیط اطراف بازیکنان نیز بسیار خوب طراحی شده تا جذابیت آن را بیشتر کند.

دانلود بازی Real Commando Secret Mission

Real Commando Secret Mission

Real Commando Secret Mission

سازنده: GAMEXIS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 252/42 مگابایت زبان:

Code of War


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

هرچند سبک بازی Code of War مانند شوترهای قدیمی است اما گرافیک و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. شاید یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر آنلاین تمام دوران کانتر باشد و Code of War نیز شباهت‌های زیادی با آن دارد. در این بازی باید گروگان‌ها را از دست تروریست‌ها نجات دهید و نقشه‌های مختلفی نیز برای آن طراحی شده است تا بازی یکنواخت نشود. تعداد سلاح‌های درون بازی نیز بسیار زیاد است و می‌تواند از بین انواع تفنگ، نارنجک و موارد دیگر انتخاب کنید.

Code of War علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازی های جنگی و تفنگی اندروید و آیفون لیست ما باشد، یک بازی فوق‌العاده در سبک شوتر چند نفره است که می‌توانید آن را به صورت انفرادی یا به صورت تیمی تجربه کنید. علاوه بر این، اگر گوشی از نظر پردازش چندان قدرتمند نباشید نیز می‌توانید از این بازی لذت ببرید.

دانلود بازی Code of War

Code of War

Code of War

سازنده: XDEVS LTD قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 393/193 مگابایت زبان:

Modern Combat 5


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

استودیو Gameloft تاکنون بازی‌های فوق‌العاده بسیار زیادی مانند سری Asphalt را برای موبایل عرضه کرده و Modern Combat 5 بازی دیگری از این توسع دهنده است که به عنوان یک بازی جنگی فوق‌العاده ظاهر شده است.

Modern Combat 5 حالت‌های بسیار زیادی را برای بازی شامل می‌شود که آن‌ها را می‌توانید با دوستان خود انجام دهید یا اگر به بازی تیمی علاقه‌ای ندارید، می‌توانید به صورت انفرادی آن‌ها را تجربه کنید. علاوه بر این، در این بازی شوتر اول شخص رویدادهای هفتگی برای بازیکنان در نظر گرفته شده که می‌توانید در آن‌ها حضور داشته باشد و وجود حالت بسیار محبوب بتل رویال ویژگی قابل توجه دیگر آن است.

توجه داشته باشید که برای تجربه این بازی و تمام حالت‌ها آن به اینترنت نیاز دارید. با این حال در حالت کلی با یکی از بهترین بازی های جنگی روبه‌رو هستیم که می‌توانید آن را از طریق اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Modern Combat 5

Modern Combat 5

Modern Combat 5

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/52 مگابایت زبان:

Warpath


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

شاید سبک بازی Warpath استراتژیک باشد اما همچنان داستان آن در زمان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و در آن کنترل واحدهای هوایی و زمینی در میدان‌ها جنگ آشنا مانند جبهه شرقی و سواحل نرماندی را به عهده دارید.

در ابتدا بازی را با یک واحد نظامی بسیار کوچک شروع خواهید کرد و سپس به مرور زمان می‌توانید تعداد و قدرت ارتش خود را قوی و قوی‌تر کنید تا بتوانید جناح مخوف Raven را شکست دهید.

گرافیک جذاب، گیم پلی پویا و وجود المان‌های مدیریتی باعث می‌شود تا Warpath یک بازی فوق‌العاده در دنیای جنگ جهانی باشد که می‌توانید آن را با سایر بازیکنان تجربه کنید.

دانلود بازی Warpath

Warpath

Warpath

سازنده: LilithGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/1000 مگابایت زبان:

Frontline Commando 2


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Frontline Commando 2 نیز از جمله بازی‌های جنگی بسیار خوب اندروید محسوب می‌شود که دارای تنظیمات مربوط به جنگ جهانی دوم است و توسعه دهنده آن‌ها را گرافیک فوق‌العاده و کنترل‌های کاربری ترکیب کرده است.

مانند بسیاری از بازی‌های مشابه در Frontline Commando 2 سلاح‌های جنگی زیادی قرار گرفته که بازیکنان می‌توانند گزینه مناسب خود را انتخاب کنند و همچنین مکان‌هایی مانند سواحل یوتا و اوماها در بازی از مکان‌های واقعی جنگ جهانی دوم ساخته شده است. همچنین بیش از 100 ماموریت در بازی قرار داده شده تا تجربه آن به مرور زمان خسته کننده نشود.

دانلود بازی Frontline Commando 2

FRONTLINE COMMANDO 2

FRONTLINE COMMANDO 2

سازنده: Glu قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 197/77 مگابایت زبان:

World of Tanks Blitz


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

بازی World of Tanks Blitz عنوان چند نفره دیگری محسوب می‌شود که در آن هدایت یک تانک را برعهده خواهید داشت و در آن باید با دوستان خود پایگاه‌های دفاعی دشمنان را نابود کنید یا از پایگاه خود دفاع کنید. کنترل بازی و تانک نیز بسیار ساده است و با استفاده از کنترل‌های قرار گرفته روی نمایشگر می‌توانید نسبت به حرکت یا شلیک اقدام کنید.

نبردهای بازی فیزیک بسیار واقعی دارند و تجربه بازی نیز بسیار چالش برانگیز است. به عنوان مثال به تنها موفق نخواهید شد تا وارد پایگاه دشمنان شوید و آن‌ها را شکست دهید و برای هر حرکت خود به استراتژی مشخص شده‌ای نیاز دارید.

گرافیک بسیار خوب، کنترل‌های عالی رو صفحه و استفاده از استراتژی‌های مختلف باعث شده تا World of Tanks Blitz یکی از بهترین گیم های جنگی اندروید و آیفون باشد که گزینه مناسبی برای طرفداران بازی‌های شوتر محسوب می‌شود.

دانلود بازی World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz

سازنده: Wargaming Group قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 241/3800 مگابایت زبان:

Gun War: Shooting Games


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

با گذشت زمان، نیاز به اینترنت به یکی از ویژگی‌های اصلی بازی‌های موبایل تبدیل شده است. با این وجود بازی‌های آفلاین نیز طرفداران خاص خود را دارد که به دنبال تجربه داستان یک عنوان هستند. Gun War: Shooting Games برای این دسته از کاربران طراحی شده که به دنبال یک بازی آفلاین هستند.

برای انجام بازی تنها کافی است چندین تکنیک ساده را بیاموزید تا در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کنید. همچنین طراحی و ساخت بازی به بهترین نحو ممکن انجام شده که تجربه آن را به یک عنوان کاملا پیشنهاد تبدیل می‌کند. همچنین بازی برای تبلت‌ها و گوشی‌های میان رده بهینه شده و شامل حالت مختلف می‌شود.

دانلود بازی Gun War: Shooting Games

Gun War: Shooting Games

Gun War: Shooting Games

سازنده: Shooter Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 180/86 مگابایت زبان:

WARSHIP Battle: 3D World War ll


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

تاکنون بازی‌هایی را معرفی کرده بودیم که در آن‌ها به جای سلاح از تانک استفاده شده بود، اکنون در بازی WARSHIP Battle: 3D World War ll باید به سراغ نبردهای دریایی هیجان انگیز بروید. در این بازی، این فرصت را خواهید داشت تا با کشتی‌های جنگی قدرتمند و حماسی دوران جنگ جهانی دوم با دیگر نیروهای دریایی دشمنان مبارزه کنید.

گرافیک سه بعدی خیره‌کننده بازی تجربه آن را بسیار لذت بخش می‌کند و محیط آن نیز به شیوه‌ای جذاب خلق شده است تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید یاد شود. همچنین بازی برای دستگاه‌های اندرویدی بهینه شده و برای تجربه آن به گوشی چندان قدرتمندی نیاز پیدا نخواهید کرد.

دانلود بازی WARSHIP Battle: 3D World War ll

WARSHIP Battle: 3D World War ll

WARSHIP Battle: 3D World War ll

سازنده: JOYCITY Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 135/77 مگابایت زبان:

Dead Effect 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

بازی شوتر Dead Effect 2 نسبت به سایر عناوین معرفی شده متفاوت‌تر است و داستان آن در فضا و با حضور موجودات فضایی رخ می‌دهد. با این حال همچنان یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون محسوب می‌شود که المان‌های ترسناک نیز به خوبی در آن به کار گرفته شده است.

در بازی شما نقش سه شخصیت اصلی را دارید و باید با پیدا کردن سلاح‌های جدید در راهروهای تاریک و افزایش سطح خود با موجودات بیگانه بسیار زیادی مبارزه کنید و آن‌ها را نابود کنید. بخش داستانی بازی نیز حدود ۲۰ ساعت محتوا و مبارزه برای ارائه دارد و ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

جدای از تمام این موارد، Dead Effect 2 یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های سبک شوتر موبایل محسوب می‌شود که با گرافیک خیره‌کننده، صداگذاری فوق‌العاده و داستان بسیار خوب خود، تجربه آن پیشنهاد می‌شود. این بازی تفنگی جذاب را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Dead Effect 2

Dead Effect 2

Dead Effect 2

سازنده: App Holdings قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۱/۳۱۰۰ مگابایت زبان:

Afterpulse


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: بله

اگر به دنبال یک بازی جنگی رقابتی هستید، تجربه Afterpulse می‌تواند گزینه مورد نظر شما باشد. بازی سطح بسیار خوبی از جزئیات را ارائه می‌کند که تجربه آن‌ها روی گوشی‌های موبایل بسیار جذاب است و توسعه دهندگان نیز محتوا بسیار خوبی برای بازی خود ارائه کرده‌اند و به مرور زمان آن را به‌روزرسانی می‌کنند.

اگر به هر نحوی نمی‌توانید کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید، Afterpulse هرچند محبوبیت کمتری دارد اما جایگزین بسیار خوبی برای آن محسوب می‌شود. وجود حالت‌های مختلف، نقشه‌ها و بهینه‌سازی عالی برای گوشی‌های موبایل میان رده باعث شده تا از Afterpulse به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید یاد کنیم.

دانلود بازی Afterpulse

Afterpulse

Afterpulse

سازنده: DIGITAL LEGENDS ENTERTAINMENT SL قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000 مگابایت زبان:

Cover Fire


امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

Cover Fire نیز از جمله بازی‌های جنگی و شوتر بسیار خوبی محسوب می‌شود که برای تجربه آن به اینترنت نیازی ندارید. بازیکنان در طول آن با ماموریت‌های تک نفره مختلفی مواجه می‌شوند که در آن برای نابود کردن سایر دشمنان خود باید از اسلحه‌های مختلفی مانند تک تیراندازها استفاده کنید.

به طور کلی تمرکز بازی ریو حالت تک نفره آن و کمپین داستانی است، با این وجود اگر اتصال اینترنت پایداری نیز داشته باشید، می‌توانید از چندین حالت چند نفره نیز برای رقابت با سایر بازیکنان جهان استفاده کنید.

محیط‌های بازی بسیار خوب و جذاب طراحی شده‌اند تا هیجان بازی به عنوان یک شوتر موفق و جذاب بسیار بالا باشد و با ارائه ویژگی‌های خود بازیکنان را سرگرم نگه دارد. بنابراین با یکی از بهترین بازی های جنگی و تفنگی تقریباً جدید روبه‌رو هستیم که می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Cover Fire

Cover Fire

Cover Fire

سازنده: Viva Games Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 753/47 مگابایت زبان:

Shadowgun Legends


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: امبد4.7نیاز به اینترنت: بله

استودیو توسعه دهنده Madfinger Games بازی‌های شوتر خلاقانه‌ای را برای پلتفرم‌های موبایل ارائه کرده و Shadowgun Legends نیز یکی از آن‌هاست. شاید تاکنون بازی‌های شوتر بسیار کمی در این سبک که بازیکنان کنترل یک قهرمان اصلی را در دست می‌گیرند برای موبایل عرضه شده و نمونه مشابه آن نیز Overwatch است که برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است.

با این حال Shadowgun Legends چنین تجربه جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در روی موبایل به شما ارائه می‌کند و یکی از بهترین گیم های جنگی و تفنگی محسوب می‌شود.

در بازی باید با استفاده از سلاح‌های مختلفی به جنگ موجودات عظیم الجثه‌ای بروید که قدرت‌های زیادی دارند و آن‌ها را از پا دربیاورید. همچنین حالت‌ها و نقشه‌های دیگری در بازی وجود دارد و می‌توانید آن را در گروه‌های پنج نفره انجام دهید.

دانلود بازی Shadowgun Legends

Shadowgun Legends

Shadowgun Legends

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/1200 مگابایت زبان:

NOVA Legacy


امتیاز در گوگل پلی: 4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

چندین سال پیش بازی شوتر اول شخصی تحت عنوان NOVA از Gameloft منتشر شده بود که بسیاری از طرفداران را یاد بازی‌های Halo البته در موبایل می‌انداخت. اکنون چندین سال از آن سری می‌گذرد و سازندگان تصمیم گرفتند نسخه جدید و زیبایی از آن را یک بار دیگر تحت عنوان NOVA Legacy منتشر کنند.

در واقع این عنوان، سه بازی اولیه سری NOVA را شامل می‌شود اما گرافیک آن به شیوه خیره‌کننده‌ای بهبود یافته و صدا و حتی برخی از مکانیک‌های بازی نیز پیشرفت کرده است تا برای بازیکنان مدرن قابل پذیرش باشد. هرچند بازی شامل کمپین داستانی تک نفره می‌شود، اما همچنان در این نسخه حالت‌های چند نفره نیز ارائه شده تا بازیکنان را به دور یکدیگر جمع کند.

دانلود بازی NOVA Legacy

N.O.V.A. Legacy

N.O.V.A. Legacy

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندرویدو iOS حجم: 100/45 مگابایت زبان:

PUBG: New State


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: بله

پابجی موبایل بدون شک یکی از معروف‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال است و محبوبیت آن باعث شد استودیو Krafton ماه گذشته نسخه جدید آن را تحت عنوان PUBG: New State منتشر کند. بازی اساسا همان نسخه اصلی است اما در بسیاری از موارد از جمله گرافیک و عناصر بصری بسیار بهبود پیدا کرده است.

بازی بتل رویال PUBG: New State علاوه بر اینکه از بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون باشد، یکی از مهم‌ترین بازی‌های موبایلی نیز محسوب می‌شود که با استفاده از همان فرمول همیشگی توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. علاوه بر محیط بازی، در این نسخه جدید گیم پلی نیز بهبود پیدا کرده و کاستی‌ها و مشکلات نسخه اول اکنون بسیار کمتر دیده می‌شوند.

به طور کلی اگر طرفدار بازی‌های اکشن بتل رویال موبایلی هستید، تجربه بازی PUBG: New State را به هیچ وجه نباید از دست بدهید. همچنین باید عنوان کرد که برای اجرای این بازی به اینترنت نیاز دارید اما با وجود سرور خاورمیانه، شاهد لگ بسیار کمی خواهید بود. یکی از بهترین بازی های جنگی و تقریباً جدید موبایل را از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی PUBG: NEW STATE

PUBG: NEW STATE

PUBG: NEW STATE

سازنده: Krafton قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: PUBG: NEW STATE حجم: PUBG: NEW STATE مگابایت زبان:

Dead Trigger 2


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

قرار نیست بازی‌های شوتر و جنگی همیشه در زمان جنگ جهانی رخ دهد تا با جبهه‌های متحدین و متفقین مواجه باشیم. در برخی موارد بازی‌ها سراغ دنیای آینده و آخرالزمانی می‌روند و Dead Trigger 2 نیز یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون محسوب می‌شود که در آن باید با زامبی‌ها مبارزه کنید.

هرچند بازی سال 2013 منتشر شده اما همچنان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. یک شوتر اول شخص ترسناک با عناصر سبک بقا که خط داستانی جذابی را برای بازیکنان ارائه می‌کند. همچنین در حالی که سناریوها و ماموریت‌های مختلفی در طول داستان مواجه می‌شوید، باید منابع بازی را جمع‌آوری کرده و از آن‌ها برای ارتقا سلاح‌ها خود استفده کنید.

بازی Dead Trigger 2 نیز توسط Madfinger Games توسعه داده شده است که پیش از این در لیست بازی دیگری از آن‌ها تحت عنوان Shadowgun Legends را معرفی کرده بودیم که هر دو بازی از طراحی و کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره می‌برند.

دانلود بازی Dead Trigger 2

Dead Trigger 2

Dead Trigger 2

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/526 مگابایت زبان:

Guns of Boom


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

بازی Guns of Boom از جمله بازی‌های جنگی محبوب و بسیار متفاوتی است که طراحی و ساخت بسیار زیبایی دارد و به صورت رایگان برای گوشی‌های اندروید و آیفون عرضه شده. در این بازی که می‌تواند به مدت چندین ساعت شما را سرگرم کند، سلاح‌های متنوعی قرار گرفته که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دشمنان خود را نابود کنید و در همین تجربه اولیه گیم پلی و گرافیک بسیار خوب آن شما را جذب خود خواهد کرد.

در جریان بازی دو گروه مختلف مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و تیمی برنده خواهد شد که بیشترین کشتار را داشته باشد و همچنین کمترین تعداد کشته شده تیم نیز در نتیجه‌گیری نهایی اهمیت دارد. سیستم ارتقا اسلحه نیز باعث بهبود کیفیت و جذابیت تجربه آن می‌شود. اگر به بازی‌های شوتر علاقه‌مند هستید، تجربه بازی Guns of Boom را فراموش نکنید.

دانلود بازی Guns of Boom

Guns of Boom

Guns of Boom

سازنده: Game Insight قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1500/1000 مگابایت زبان:

Company of Heroes


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

Company of Heroes یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید و iOS است که بیشتر بر جنبه‌های تاکتیکی عملیات‌های نظامی تمرکز دارد. در داستان بازی اتفاقات رویداد D-Day که سال 1944 اتفاق افتاده روایت می‌شود و وظیفه شما فرماندهی سربازانی است که در سواحل نرماندی حضور دارند.

به‌طور کلی Company of Heroes به‌شیوه‌ای کاملا جذاب و سرگرم‌کننده رویدادهای جنگ جهانی دوم را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد تا جبهه‌ی خود را انتخاب کنند و نیروهای دشمنان را با استراتژی‌های مختلفی از بین ببرند. Company of Heroes یکی از بهترین بازی تفنگی و جنگی آمریکایی محسوب می‌شود.

دانلود بازی Company of Heroes

Company of Heroes
undefined

Company of Heroes

سازنده: Feral Interactive قیمت: 13.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4000 مگابایت زبان: undefined

Arma Tactics


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 3.6امتیاز در اپ استور: 2.8نیاز به اینترنت: خیر

به عنوان یک بازی جنگی تاکتیکی مبتنی بر نوبت، Arma Tactics به بازیکنان این امکان را می‌دهد که چهار سرباز را در ماموریت‌های داستانی و تصادفی جنگی مختلفی کنترل کنند.

بازی را به شیوه‌ها و استراتژی‌های مختلفی می‌توان انجام داد و دشمنان را می‌توان به صورت مخفیانه یا مستقیم از بین برد و همین موضوع از جمله مواردی است که تجربه Arma Tactics را هیجان‌انگیز می‌کند. گرافیک بازی نیز در حد بسیار خوبی قرار دارد و با توجه به همین موارد، می‌توان از این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید یاد کرد.

دانلود بازی Arma Tactics

Arma Tactics
undefined

Arma Tactics

سازنده: Bohemia Interactive a.s. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 698/290 مگابایت زبان: undefined

Garena Free Fire MAX


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.1نیاز به اینترنت: بله

در چند سال گذشته، بازی‌های بتل رویال محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. پیش‌تر در این مطلب بازی Call of Duty: Mobile را در این سبک معرفی کرده بودیم و Garena Free Fire MAX دیگر بازی جنگی سبک بتل رویال محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی به‌دست آورده و از جمله بهترین بازی های جنگی اندروید و iOS است.

بازی اساسا مانند سایر عناوین بتل رویال است و در آن به همراه چندین بازیکن دیگر در یک نقشه بسیار بزرگ قرار می‌گیرد تا فقط دیگران را نابود کنید و در نهایت به عنوان تنها بازمانده دنیای بازی، برنده اعلام شوید. با این حال نسخه MAX بازی دارای تنظیمات گرافیکی بالاتری است و نسبت به نسخه اصلی آن برتری‌هایی دارد.

دانلود بازی Garena Free Fire MAX

Garena Free Fire MAX
undefined

Garena Free Fire MAX

سازنده: Garena International I‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/489 مگابایت زبان: undefined

World of Warships Blitz War


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

قبلا به بازی World of Tanks Blitz در این لیست اشاره کرده بودیم که در آن بازیکنان در میدان جنگ کنترل تانک‌ها را برعهده می‌گرفتند. در بازی World of Warships Blitz به جای تانک‌ها، بازیکنان باید کنترل کشتی‌های جنگی را برعهده بگیرند و در آن شاهد جنگ‌های دریایی خواهیم بود.

در بازی کشتی‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ناوگان دشمنان را نابود کنید. نکته قابل‌توجه دیگر گرافیک بازی است که سطح بسیار بالایی دارد و البته World of Warships Blitz را روی موبایل‌های نسبتا ضعیف نیز می‌تواند به‌راحتی اجرا کنید. در حالت کلی با یکی از بهترین بازی های جنگی روبه‌رو هستیم که می‌توانید آن را از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی World of Warships Blitz

World of Warships Blitz War
undefined

World of Warships Blitz War

سازنده: Wargaming Group قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3800/1860 مگابایت زبان: undefined

Tacticool: 5v5 shooting game


بازی جنگی Tacticool: 5v5 shooting game
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

Tacticool یک بازی جنگی آنلاین کاملا هیجان‌انگیز و گروهی است که دید بالا به پایین دارد و در آن بازیکنان در تیم‌های 5 نفره با یکدیگر مبارزه می‌کنند. شاید نکته مهمی که این عنوان را نسبت به سایر بازی‌ها متمایز می‌کند، تمرکز آن روی تیم و بازی‌های گروهی است و در آن می‌توانید چندین ساعت با دوستان خود سرگرم شوید.

از نظر محتوا نیز سلاح‌های مختلف زیادی در بازی Tacticool قرار گرفته‌اند تا برای نابود کردن و مبارزه با دشمنان راه‌های زیادی وجود داشته باشد. در مجموع، این عنوان به‌قدری سرگرم‌کننده است که به‌راحتی می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید و iOS یاد کرد.

دانلود بازی Tacticool: 5v5 shooting game

Tacticool: 5v5 shooting game
undefined

Tacticool: 5v5 shooting game

سازنده: Panzerdog قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/682 مگابایت زبان: undefined

Into the Dead 2


بازی جنگی Into the Dead 2
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

بازی Into the Dead 2 یک عنوان اکشن ترسناک به سبک رانر است که در آن باید به صورت مداوم با اسلحه‌های خود زامبی‌ها را از پا دربیاورید و داستان بازی را پیش ببرید.

یکی از نکات اصلی و مثبت بازی، روایت و داستان آن است. بازیکنان به عنوان یک مرد وارد دنیای آخرالزمانی بازی می‌شوند که توسط زامبی‌ها تسخیر شده و در این دنیای عجیب‌و‌غریب باید به دنبال زن و بچه خود بگردد.

اگر با بازی‌های سبک رانر آشنا باشید، احتمالا بدانید که در این بازی‌ها، شخصیت اصلی به صورت خودکار حرکت می‌کند و بازیکنان فقط مسئول انجام برخی کارها مانند شلیک کردن را دارند. در بازی Into the Dead 2 نیز به همین صورت شخصیت اصلی به ‌صورت خودکار حرکت می‌کند و شما تنها وظیفه نابود کردن زامبی‌ها را دارید.

دانلود بازی Into the Dead 2

Into the Dead 2
undefined

Into the Dead 2

سازنده: PIKPOK قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/1900 مگابایت زبان: undefined

Xenowerk


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

از Xenowerk می‌توان به‌عنوان یکی از متفاوت‌ترین عناوین این لیست یاد کرد. داستان بازی در یک محیط آزمایشگاهی آغاز می‌شود که در آن موجودات جهش‌یافته‌ای وجود دارند و شما باید با آن‌ها روبرو شوید.

با این حال، سلاح‌های موجود در بازی نیز بسیار متنوع طراحی شده‌اند تا بتوانید به‌راحتی و با شیوه‌های مختلفی تمام این موجودات ترسناک را نابود کنید. همچنین باید اشاره کرد که مانند بسیاری از بازی‌های نقش آفرینی موبایل، Xenowerk نیز دید بالا به پایین دارد.

دانلود بازی Xenowerk

Xenowerk
undefined

Xenowerk

سازنده: Pixelbite قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 188/157 مگابایت زبان: undefined

Overkill 3


بازی جنگی Overkill 3
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

Overkill 3 دقیقا از آن دسته بازی‌هایی است که برای طرفداران اسلحه و بازی‌های جنگی ساخته شده. در این بازی، به عنوان رهبر گروه مقاومت حضور خواهید داشت و باید با نیروهای دشمن و همچنین ربات‌های آن‌ها مبارزه کنید.

تجربه بخش اصلی بازی به اینترنت نیازی ندارد و کاملا آفلاین است، اما برای طرفداران بازی‌های آنلاین نیز چالش‌ها و رویدادهایی ارائه شده تا بتوانند آن‌ها را با دوستان خود تجربه کنند.

در مجموع Overkill 3 همان چیزی است که از یک بازی جنگی و تفنگی انتظار دارید و از تنوع سلاح‌ها و گرافیک قابل توجه آن می‌توان به عنوان نکات مثبت یاد کرد.

دانلود بازی Overkill 3

Overkill 3
undefined

Overkill 3

سازنده: Craneballs قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 917/406 مگابایت زبان: undefined

UNKILLED


بهترین بازی های جنگی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

Unkilled بازی دیگری است که می‌تواند برای طرفداران دنیای زامبی‌ها جذاب باشید تا در آن بتوانند با استفاده از سلاح‌هایی متنوع، زامبی‌ها را از بین ببرند.

داستان بازی مطابق معمول درباره ویروس خطرناکی است که این بار در شهر نیویورک پخش شده و تمام انسان‌ها را به زامبی یا همان موجودات آدم‌خوار ترسناک تبدیل می‌کند. در این شرایط، شما به عنوان یکی از بازماندگان نقش «آخرین امید انسان‌ها» را ایفا می‌کنید و پس از 300 ماموریت با نابودی زامبی‌ها، جهان را نجات می‌دهید.

هرچند برای تجربه بازی Unkilled به اینترنت نیاز دارید، اما گرافیک HD و صداگذاری فوق‌العاده آن از جمله مواردی است که بازیکنان را شگفت‌زده می‌کند و آن را به یکی از بهترین گیم های جنگی و تفنگی تبدیل می‌کند.

دانلود بازی Unkilled

UNKILLED - Zombie FPS Shooter
undefined

UNKILLED - Zombie FPS Shooter

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 957/430 مگابایت زبان: undefined

Slaughter 3: The Rebels


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.9نیاز به اینترنت: خیر

Slaughter 3: The Rebels از جمله بهترین بازی های جنگی اندروید و iOS است که احتمالا به‌دلیل پولی بودن چندان مورد توجه قرار نگرفته است. با این حال، سومین قسمت از فرنچایز محبوب Slaughter است که به همان اندازه بازی‌های قبلی و حتی بیشتر موفق بوده است.

از جمله نکات قابل‌توجه بازی، می‌توان به گرافیک آن اشاره کرد که شاید در بین تمام بازی‌های موبایل، مثال زدنی است.

در بازی Slaughter 3: The Rebels شاهد زندان بزرگی هستیم که در آن، زندانیان دست به آشوب می‌زنند. شما و شخصیت‌های دیگری در بازی، باید در برابر زندانیان فراری که از خطرناک‌ترین مجرمان شهر هستند، مقاومت کنید و آن‌ها را به سزای اعمال خودشان بیندازید. به‌طور کلی داستان بازی یک اکشن کامل است و مدام شما را وادار به درگیری با دیگران می‌کند.

دانلود بازی Slaughter 3: The Rebels

Slaughter 3: The Rebels
undefined

Slaughter 3: The Rebels

سازنده: Ray Spark قیمت: 0.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/564 مگابایت زبان: undefined

سوالات متداول کاربران درباره بهترین بازی های جنگی موبایل

بهترین بازی های جنگی موبایل کدامند؟

از بهترین بازی های جنگی موبایل می‌توان به Call of Duty: Mobile و World War Heroes: WW2 FPS و Code of War اشاره کرد.

بهترین بازی های جنگی اندروید کدامند؟

از بهترین بازی های جنگی اندروید می‌توان به Cover Fire و PUBG: New State و Brothers in Arms 3 اشاره کرد.

بهترین بازی های جنگی آیفون کدامند؟

Modern Combat 5 و World of Tanks Blitz و Call of Duty: Mobile از بهترین بازی های جنگی آیفون محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی