ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

تجربه دریافت وام بلوبانک چگونه است؟

ما در دیجیاتو تجربه دریافت غیرحضوری وام بلوبانک را در روزهای اخیر داشتیم و تصمیم گرفتیم این تجربه را با شما به اشتراک بگذاریم.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

تکنولوژی در همه ابعاد زندگی ما نفوذ کرده است؛ زمانی که وسط خیابان هستیم و درعرض چند ثانیه یک تاکسی می‌گیریم و یا وقتی گرسنه هستیم و در یک دقیقه می‌توانیم هر غذایی را که بخواهیم، آنلاین بخریم و در منزل دریافت کنیم؛ درواقع با تکنولوژی به بهبود زندگی خود کمک می‌کنیم. فناوری‌های مالی از آن دسته تکنولوژی‌هایی هستند که تأثیرشان بیشتر از این موارد که گفته شد، به‌چشم می‌آید و می‌تواند زندگی ما را دگرگون کند. مسائل اقتصادی جزو جدایی‌ناپذیر از زندگی بشر هستند و ما هر روز با آن سروکار داریم. در این میان جایی مثل بلوبانک که نسل جدیدی از بانکداری را در کشور جا انداخته، با قابلیت‌هایی که ارائه کرده است، مسیر زندگی مالی را دگرگون ساخته. دریافت وام خرد در یک زمان سریع از تجربه‌هایی است که با بلوبانک به‌دست می‌آید.

نئوبانک‌ها، بانک‌های دیجیتالی هستند که برخلاف بانک‌های سنتی، شعبه فیزیکی ندارند و تمام کارها را می‌توان به‌صورت آنلاین و الکترونیکی انجام داد. بلوبانک نئوبانکی است که می‌توان در آن وام خرد گرفت و شرایط بازپرداخت آن را نیز تعیین کرد. ما در دیجیاتو تجربه دریافت این وام را در روزهای اخیر داشتیم و تصمیم گرفتیم این تجربه را با شما به اشتراک بگذاریم.

وام بلوبانک

در وهله اول باید جزو آن دسته افرادی باشید که دریافت این وام به شما تعلق می‌گیرد. این دسته از کاربران درحال‌حاضر درصد بالایی از کاربران بلوبانک هستند، ولی احتمالاً به‌زودی شامل حال همه مشتریان این بانک شود. درواقع شرط اصلی برای دریافت این وام این است که حداقل به‌اندازه سه ماه بلوبانک داشته باشید.

باید بدانید برخلاف دریافت وام از سیستم بانکی سنتی که فرایندی دشوار و طولانی و البته خسته‌کننده محسوب می‌شود و حتی نیازمند ضامن و وثیقه برای مبلغ‌های اندک است، بلوبانک بدون نیاز به این موارد و تنها در چند دقیقه پس از ثبت درخواست، به کاربر وام می‌دهد. دریافت چنین وامی آن هم به‌صورت تماماً آنلاین و بدون هیچ دردسری، از تجربه‌هایی است که دست‌کم در ایران آن را حس نکرده بودیم.

زمانی که پیامک مشمول‌شدن از وام بلوبانک را دریافت کردم، نیازی به وام نداشتم؛ اما با دیدن شرایط این وام، نظرم تغییر کرد. ازآن‌سو، یکی از دوستانم زمان فرایند درخواست تا واریز وام را چند دقیقه و از زمانی که در پارکینگ منزل خود ماشین را قفل کرده تا به دم در خانه خود برسد، توصیف کرده بود. هر دو این موارد باعث شد تا تجربه دریافت این وام را بپذیرم و در پایان به این نتیجه رسیدم که واقعاً کل این فرایند چند دقیقه زمان می‌برد.

تسهیلات فوری و ضروری بلو

در قدم اول گزینه درخواست وام را از بخش فروشگاه در داخل اپلیکیشن انتخاب و در اینجا شرایط وام را تعیین کردم. در بلوبانک می‌توان از پانصد هزار تومان تا ده میلیون تومان وام گرفت. مدت زمان بازپرداخت وام حداکثر 6 ماه تعیین شده است و می‌توان وام را در مدت زمان کمتری هم پرداخت کرد و در این حالت سود وام کمتر خواهد بود. درواقع می‌توان حتی ده میلیون تومان در یک ماه گرفت و همه را یکجا ماه بعد پس داد و این موضوع در برخی مواقع واقعاً به‌کار می‌آید! وام بلوبانک با نرخ سود 18 درصد و کارمزد حداکثر 5درصدی پرداخت می‌شود.

بلوبانک

زمانی که درخواست وام را دادم، پیامکی دریافت کردم تا مفاد قرارداد این وام را بخوانم و آن را امضا کنم. با زدن روی لینک، به اپلیکیشن بلوبانک هدایت شدم و مفاد قرارداد را در 19 ماده خواندم. می‌توانم خیالتان را راحت کنم که چیزی در این ماده‌های قانونی وجود ندارد که بخواهد برای شما دردسرساز شود. قرار است یک مبلغی که خودتان مشخص کردید، وام بگیرید و آن را در بازه زمانی که خودتان مشخص کردید، پس بدهید و سودش را هم به بانک پرداخت کنید.

وام بلوبانک

پس از امضاکردن این قرارداد، باید منتظر باشید تا وام را بگیرید و این اتفاق برای من درعرض یک دقیقه رخ داد. ده میلیون تومان وام را دریافت کردم و با یک حساب سرانگشتی، زمان درخواست این وام تا دریافت آن را حدوداً 5 دقیقه تخمین زدم. پس از دریافت وام، می‌توانید به جزئیات اقساط و نحوه بازپرداخت وام خود دسترسی پیدا کنید.

در اینجا بدهی وام و مبالغی که تسویه کردید و نیز اقساط خودتان را می‌توانید ببینید. بازپرداخت این وام می‌تواند هم به‌صورت خودکار باشد و بلوبانک خودش این مبلغ را از حسابتان به‌صورت خودکار کسر کند و هم می‌تواند به‌صورت دستی باشد. من چون معمولاً یادم می‌رود که اقساط را پرداخت کنم، گزینه خودکار را انتخاب کردم تا خیالم راحت‌تر باشد.

بلوبانک

بازپرداخت وام من از یک ماه دیگر آغاز می‌شود. از ماه آینده اقساط این وام به‌صورت خودکار از حسابم کسر و بدهی من با بلوبانک تسویه می‌شود. تصور می‌کنم در زمانی که تورم در کشور بیداد می‌کند، دریافت این وام‌ها و تبدیل‌کردن آن‌ها به چیز دیگر، اقدامی هوشمندانه است. دریافت وام از بلوبانک از تجربه‌های سریع و منحصربه‌فردی بود که در سیستم بانکی کشور به آن رسیدم و تصور می‌کنم تجربه‌کردن این مورد برای همه کاربران نئوبانک بلو می‌تواند تجربه‌ای به‌معنای واقعی کلمه «یکتا» باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • IshereAbtin
    IshereAbtin | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام به همه کد معرفی من رو بزنید تا از تمام مزایای اون بهرهمند بشید M4YZXA ❤️

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی