ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تویوتا
اخبار خودرو

اهدای یک خودروی نو پس از 1.6 میلیون کیلومتر رانندگی؛ مشتری‌مداری تبلیغاتی به سبک تویوتا

تویوتا به یک مشتری وفادار که خودروی او در طوفان ایان خراب شده بود، یک دستگاه هایلندر هیبریدی صفر کیلومتر اهدا کرد.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۰

تویوتا باز هم با اهدای رایگان خودرو به یک مشتری وفادار، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. این شرکت ژاپنی که به مشتری‌مداری معروف است، یک دستگاه تویوتا هایلندر هیبریدی مدل 2023 را به شهروند آمریکایی اهدا کرده است تا ضمن تقدیر از وفاداری او، مشتریان بیشتری را جذب کند.

ماجرا به طوفان «ایان» که در سال 2022 ایالت فلوریدا را درنوردید، مربوط می‌شود. شاید بدانید این طوفان باعث ایجاد حجم گسترده‌ای از ویرانی‌ها شد و سیل ناشی از آن به تعداد زیادی از خودروهای شهروندان خسارت زد. یکی از این خودروها، تویوتا هایلندر هیبریدی متعلق به فردی به نام «مارک میلر» بود.

تویوتا هایلندر هیبریدی اولین خودروی صفر کیلومتر آقای میلر محسوب می‌شد و او آن را در سال 2006 خریداری کرده بود. در طول این مدت، آقای میلر به‌واسطه شغل خود سفرهای فراوانی با این شاسی‌بلند ژاپنی انجام داده بود؛ به‌طوری‌که میزان کارکرد آن قبل از خرابی، به بیش از یک میلیون مایل یا 1.6 میلیون کیلومتر رسیده بود.

مارک میلر در کنار تویوتا هایلندر هیبریدی قدیمی
مارک میلر در کنار تویوتا هایلندر هیبریدی قدیمی

در جریان طوفان ایان، تویوتا هایلندر هیبریدی متعلق به آقای میلر در سیل غوطه‌ور شد و به‌طور جدی آسیب دید. هرچند وی سعی کرد خودروی محبوب خود را بازسازی و تعمیر کند، اما تلاش‌هایش بی‌نتیجه ماند. پس از شکست پروژه بازسازی، آقای میلر به‌خاطر علاقه فراوان به هایلندر هیبریدی خود، دوست نداشت آن را در گورستان خودروها رها کند. به همین دلیل او با مراجعه به نمایندگی تویوتا، پیشنهاد کرد که درصورت نیاز کمپانی این خودروی با کارکرد بالا را برای امور تحقیقاتی از وی بازخرید کند.

جذابیت داستان هایلندر هیبریدی آقای میلر برای نمایندگی تویوتا

ایده مارک میلر و داستان هایلندر هیبریدی او مورد‌توجه مدیر نمایندگی تویوتا در شهر نیپلز فلوریدا قرار گرفت. «دانیل لوکاس» داستان این شاسی‌بلند و وفاداری مالک آن را در شبکه اختصاصی تویوتا به اشتراک گذاشت. با مشورت‌ها و رایزنی‌هایی که بین آقای لوکاس و سایر مدیران انجام شد، درنهایت آن‌ها تصمیم گرفتند با اعطای آخرین مدل هایلندر هیبریدی، از مارک میلر قدردانی کنند.

تویوتا هایلندر هیبریدی

اما ماجرای اعطای این خودرو به آقای میلر نیز در نوع خود جالب است. در تاریخ 21 ژانویه 2023 از آقای میلر درخواست می‌شود به نمایندگی تویوتا مراجعه کند. آقای میلر فکر می‌کرد مثل زمانی که رکورد 500 هزار مایل کارکرد (معادل 804 هزار کیلومتر) را با خودروی خود ثبت کرد، قصد دارند یک کولر دیگر به او اهدا کنند!

اما وقتی که مارک میلر به نمایندگی رسید، یک دستگاه تویوتا هایلندر هیبریدی نسخه برنز ادیشن با روبان قرمز بزرگ در انتظار او بود! وی سوئیچ این خودرو را از مالک نمایندگی تحویل گرفت و نام خود را به‌عنوان وفادارترین مشتری تاریخ نمایندگی ثبت کرد!

مارک میلر

آقای میلر مثل شمار زیادی از مالکین ایرانی، حساسیت بالایی نسبت به خودروی خود دارد! او پس از دریافت خودرو، بلافاصله یک روکش برای آن سفارش داده است. بد نیست اشاره کنیم او راز اصلی ثبت رکورد بیش از یک میلیون مایل کارکرد با خودروی قبلی خود را تعویض به‌موقع روغن موتور اعلام کرده است. اگر دوست دارید درباره روش صحیح کنترل وضعیت روغن موتور اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد ما مطالعه این مطلب است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی