ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاراگ آگراوال توییتر
کسب و کار

مدیرعامل سابق توییتر از این شرکت بابت عدم پرداخت هزینه‌های حقوقی شکایت کرد

جمعی از مدیران سابق توییتر از این شرکت به‌خاطر عدم پرداخت هزینه حقوقی رسیدگی‌های قضایی شکایت کردند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

جمعی از کارمندان پیشین توییتر ازجمله «پاراگ آگراوال»، مدیرعامل پیشین، «ویجایا گده»، مدیر حقوقی پیشین و «ند سگال»، مدیر مالی پیشین، از این شرکت به‌خاطر عدم پرداخت بالغ بر 1 میلیون دلار برای هزینه‌های مربوط به تحقیقات فدرال و دیگر امور حقوقی شکایت کرده‌اند.

این پرونده که در دادگاه کیفری ایالت دلاور ثبت شده است، ادعا می‌کند که توییتر هزینه بررسی‌های حقوقی وزارت دادگستری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را به این افراد پرداخت نکرده است. شاکیان می‌گویند: «این پرونده به‌دنبال تسریع صدور حکمی است که مدعی‌علیه را ملزم به ادای تعهدات خود درزمینه پرداخت هزینه‌های حقوقی مربوط به دعواها و تحقیقات قضایی می‌کند.»

این پرونده فهرستی از دعواهای حقوقی و تحقیقات دولتی را ارائه می‌کند که این افراد در طول دوران حضور در توییتر در رسیدگی به آن‌ها دخیل بوده‌اند. شاکیان می‌گویند تاکنون چندین‌بار از توییتر درخواست کرده‌اند تا برای جبران هزینه‌های صرف‌شده دست‌به‌کار شود، اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده‌اند.

مدیران سابق توییتر خواستار جبران هزینه‌های پرداخت‌شده هستند

در دوره‌ای که آگراوال و سگال هنوز برای توییتر کار می‌کردند، مقامات فدرال ازجمله در وزارت دادگستری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحقیقاتی را درباره این شرکت انجام داده بودند که هزینه‌هایی را روی دست این افراد گذاشته بود.

این افراد همچنین در ماه سپتامبر پارسال با شکایتی از سوی سهام‌داران توییتر روبه‌رو شدند که هزینه‌هایی را بر آن‌ها تحمیل کرد. آن‌ها حالا خواستار جبران این هزینه‌ها از سمت این شبکه اجتماعی هستند.

از آنجایی که توییتر واحدی برای روابط عمومی ندارد، این شرکت در پاسخ به درخواست رسانه‌ها ایموجی پو ارسال می‌کند و درنتیجه واکنشی به این خبر نداشته است.

ایلان ماسک پس از تکمیل معامله خرید توییتر در ماه اکتبر پارسال، بلافاصله آگراوال، گده و سگال را اخراج کرد. بلومبرگ در آن زمان گفته بود که بسته فسخ قرارداد آن‌ها ارزشی بالغ بر 100 میلیون دلار داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی