ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نتفلیکس
نرم افزار و اپلیکیشن

نتفلیکس اجرای گسترده‌تر سیاست جدید به‌اشتراک‌گذاری اکانت را به تعویق انداخت

نتفلیکس می‌گوید علی‌رغم موفقیت در آزمایش سیاست جدید اشتراک‌گذاری حساب‌ها در چهار کشور دیگر، تا فصل دوم 2023 آن را در آمریکا اجرا نمی‌کند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

نتفلیکس پیش‌تر اعلام کرده بود که می‌خواهد با به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور اکانت‌ها مقابله کند. حالا به‌نظر می‌رسد که اجرای این تصمیم در آمریکا از فصل اول 2023 به فصل دوم 2023 منتقل شده است. البته این شرکت می‌گوید این سیاست جدید همین حالا در چهار کشور اجرا شده و نتایج خوبی را به‌همراه داشته است.

نتفلیکس از ماه فوریه 2023 سیاست‌های جدید به‌اشتراک‌گذاری اکانت را در چهار کشور کانادا، نیوزلند، پرتغال و اسپانیا اجرایی کرد. اما کاربران آمریکایی تا فصل دوم 2023 (ماه ژوئیه) مشمول این قوانین جدید نخواهند بود. این تأخیر می‌تواند زمان بیشتری را فراهم کند تا این شرکت با گردآوری اطلاعات از سایر کشورها برای اجرا در ایالات‌متحده آماده‌تر شود.

نتفلیکس می‌گوید این شرکت می‌خواهد مطمئن شود که کاربران با اجرای سیاست‌های جدید همچنان می‌توانند پس از خروج از خانه به اکانتشان دسترسی داشته باشند. به‌علاوه، باید ابزارهایی در اختیار کاربران قرار بگیرد تا بتوانند دسترسی به حساب‌ها و دستگاه‌ها را کنترل کنند.

به‌اشتراک‌گذاری اکانت در نتفلیکس مشمول پرداخت هزینه اضافه خواهد بود

براساس طرح جدید نتفلیکس، مالک اکانت اصلی می‌تواند با پرداخت یک هزینه اضافه ماهانه، حساب خود را با حداکثر دو نفر از اعضای خانه خود به اشتراک بگذارد. کاربر اصلی می‌تواند حتی روی موبایل محتوا تماشا کند و از بیرون خانه به این سرویس وارد شود. کاربران ثانویه هم امکان تبدیل پروفایل خود به اکانت‌های جدید را خواهند داشت.

این شرکت در گذشته تخمین زده بود که بیش از 100 میلیون کاربر بدون پرداخت هزینه به اکانت بقیه مشترکان سرویس نتفلیکس دسترسی دارند. این غول صنعت استریم محتوا باور داشت که سازوکار قبلی مانع از سرمایه‌گذاری‌های بیشتر روی محتواهای جدید می‌شود. با‌این‌حال، نتفلیکس می‌داند که سیاست جدید آن‌ها می‌تواند به لغوشدن برخی از اشتراک‌ها منجر شود. درنتیجه طبیعی است که آن‌ها در بزرگ‌ترین بازار خود، یعنی آمریکا با احتیاط بیشتری دست به اجرای این سیاست بزنند.

«گرگ پیترز»، مدیرعامل مشترک نتفلیکس می‌گوید: «احساس کردیم که براساس نتایج اولیه، بهتر است زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم تا آموخته‌های خود را به‌کار بگیریم و در بهترین حالت ممکن این تغییر را برای مشتریانمان پیاده‌سازی کنیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی