ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون Mini LED شیائومی
گجت ها

شیائومی از اسپیکر Sound Move و یک تلویزیون 86 اینچی Mini LED رونمایی کرد

اسپیکر شیائومی در برابر نفوذ آب مقاوم است و تلویزیون جدید این شرکت با قیمت چشمگیر 2300 دلار به فروش می‌رسد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۰

شیائومی در مراسمی در چین از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که در میان آن‌ها یک تلویزیون غول‌پیکر و همچنین اسپیکر ضدآبی به نام Sound Move هم به چشم می‌خورند.

شیائومی در این رویداد دستگاه‌های متنوعی را به نمایش گذاشت، از گوشی پرچمدار 13 اولترا گرفته تا تبلت‌های سری پد 6 و البته دستبند هوشمند اسمارت بند 8. اما در کنار آن‌ها، دو محصول دیگر هم معرفی شدند.

اسپیکر و تلویزیون Mini LED شیائومی

یکی از این محصولات یک اسپیکر هوشمند به نام Sound Move است که از بدنه آلومینیومی بهره می‌برد، از بلوتوث 5.3 و کدهای LHDC پشتیبانی می‌کند و البته با استاندارد IP66، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. روی بدنه این اسپیکر شیائومی کنترل‌های حساس به لمس وجود دارد و همچنین در یکی از سمت‌های آن دکمه‌ای برای دسترسی به دستیار دیجیتال به چشم می‌خورد.

اسپیکر شیائومی

این دستگاه به دو درایور 7.5 واتی مجهز شده است و وظیفه تنظیم صدای آن هم بر عهده شرکت هارمن کاردن بوده است. به لطف باتری 4150 میلی‌آمپرساعتی، این اسپیکر شیائومی می‌تواند با یکبار شارژ تا 21 ساعت آهنگ پخش کند. قیمت اسپیکر Sound Move برابر 102 دلار است.

دیگر محصول جدید شیائومی برای بازار، یک تلویزیون غول‌پیکر 86 اینچی با فناوری Mini LED و رزولوشن 4K به همراه رفرش ریت 144 هرتز است. همچنین روشنایی این تلویزیون به 2000 نیت می‌رسد. شیائومی در این تلویزیون از موتور بهبود کیفیت تصویر توسعه‌یافته توسط خودش استفاده کرده که کیفیت محتوای درحال نمایش را افزایش می‌دهد.

تلویزیون شیائومی

این تلویزیون شیائومی به یک CPU با هسته Cortex-A73 و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 مجهز شده است که آن‌ها را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. این دستگاه همچنین از اسپیکرهایی با قدرت 70 وات و سه پورت HMDI 2.1 بهره می‌برد و همچنین سیستم‌عامل MIUI TV را اجرا می‌کند.

تلویزیون 86 اینچی شیائومی با قیمت 2,327 دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی