ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بی ام و X1
اخبار خودرو

نسخه بلندمحور بی ام و X1 در شانگهای رونمایی شد

بی ام و X1 در قالب دو تیپ برای مشتریان چینی عرضه شده است.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

مشتریان چینی علاقه زیادی به خودروهای بلند محور یا لانگ دارند. خودروسازان مختلف نیز برای جلب توجه مشتریان چینی، نسخه‌های بلند محور از محصولات خود را به بازار این کشورها عرضه می‌کنند. بی ام و نیز که قصد دارد سهم خود را از بازار خودرو چین افزایش دهد، نسخه‌های بلندمحور بی ام و X1 و بی ام و iX1‌ را در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی کرد.

نسخه‌های بی ام و X1 و بی ام و iX1 که در چین عرضه می‌شوند، تفاوت ظاهری خاصی با نسخه‌های معمول آن‌ها در دیگر بازارها ندارند. با این حال فاصله بین دو محور آن‌ها حدود 4 اینچ در مقایسه با نسخه استاندارد بلندتر است. به موازات افزایش فاصله بین دو محور، طول نسخه‌های چینی نیز افزایش یافته و آن‌ها حدود 4 اینچ نسبت به نسخه‌های استاندارد طویل‌تر هستند. این افزایش طول به طور یکسان بین فضای بار و جای پای سرنشینان خودرو تقسیم شده است.

بی ام و X1

بی ام و X1 در قالب دو تیپ برای مشتریان چینی عرضه شده است. تیپ نخست این خودرو SDrive20Li نام دارد که به موتور 1.5 لیتری سه سیلندر توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه حداکثر 154 اسب بخار قدرت آزاد می‌کند. تیپ گران‌تر نیز sDrive25Li است که موتور دولیتری توربوشارژر چهار سیلندر با 201 اسب بخار قدرت دارد. مشتریان چینی قادر به خرید تریم xDrive نیز هستند که قابلیت حرکت چهار چرخ محرک را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

بلوبانک اسپانسر ویژه دیجیاتو در نمایشگاه شانگهای | بانک ولی دوست‌داشتنی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی