ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرعامل تپسی 9.3 میلیون سهم این شرکت را به مدیران و کارکنان منتقل کرد

این انتقال سهام مدیرعامل با هدف نگه‌داشت مدیران و کارکنان کلیدی تپسی انجام شده است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۶

براساس اعلام تپسی، 9.3 میلیون سهام مدیرعامل این شرکت به تعدادی از مدیران و کارکنان کلیدی مجموعه انتقال یافت. هدف از اعطای سهام تشویقی، نگه‌داشت مدیران و کارکنان کلیدی عنوان شده است.

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال، نسبت به عرضه سهم سهامدار عمده به پرسنل شرکت شفاف‌سازی کرد.

«میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپسی، با انتشار نامه‌ای به «واشقانی فراهانی»، مدیر اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی، اعلام کرد روز شنبه (9 اردیبهشت‌ماه)، تعداد 9 میلیون و 308 هزار و 156 سهم خود را به تعدادی از مدیران و کارکنان کلیدی شرکت در تیم‌های فنی، علوم داده و هوش مصنوعی منتقل کرده است.

با توجه به اینکه سهام تپسی امروز در حوالی 800 تومان معامله شد، ارزش روز این سهام جایزه چیزی در حدود 7.5 میلیارد تومان است.

منشی‌پور هفته گذشته وعده داد که در راستای اجرای ضوابط پذیرش سهام شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال درزمینه نگه‌داشت مدیران و کارکنان کلیدی، مرحله دیگری از اعطای سهام تشویقی انجام خواهد شد. بنابر اعلام مدیرعامل تپسی، 0.88 درصد از سهام شرکت، معادل بیش از 21 میلیون برگ سهم، از طرف وی و دمرچیلو ظرف یک هفته آینده مطابق با قوانین و مقررات مربوطه، به تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت تپسی منتقل خواهد شد.

گفتنی است طبق ماده 8 ضوابط پذیرش استارتاپ‌ها در بورس، این دست شرکت‌ها که متقاضی عرضه در بورس هستند بایستی مدیران و کارکنان کلیدی خود را معرفی کنند. همچنین مستندات و اقدامات لازم را جهت نگهداشت آنان و جلوگیری از ایجاد اختلال در تداوم فعالیت شرکت با فرض خروج یا سوء‌استفاده آن‌ها از شرکت، به هیئت پذیرش تسلیم کنند.

ضوابط اختصاصی پذیرش سهام شرکت‌های نوپا (استارتاپ) و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال خردادماه سال گذشته به بورس تهران ابلاغ شد. این ضوابط در 9 ماده تنظیم شده که ابتدا شرایطی را برای استارتاپ دانستن یک شرکت تعیین کرده است. اخذ تعهد از مدیران و سهامداران، ارائه مستنداتی درباره امنیت سامانه‌ها و نحوه عرضه اولیه شرکت ازجمله دیگر موارد مشخص‌شده در این مصوبه هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی