ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی قیمت ماژول های G5 را اعلام کرد

یکی از ویژگی های بارز پرچمدار جدید شرکت کره ای ال جی، طراحی ماژولار آن است که به کاربر اجازه می دهد قسمت انتهایی تلفن همراه را جدا کرده و قطعه های سخت افزاری مخصوص ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

یکی از ویژگی های بارز پرچمدار جدید شرکت کره ای ال جی، طراحی ماژولار آن است که به کاربر اجازه می دهد قسمت انتهایی تلفن همراه را جدا کرده و قطعه های سخت افزاری مخصوص را به آن بیافزاید تا قدرت تلفن را از جنبه های مختلف افزایش دهد.

این قطعات که حالا تحت عنوان «ال جی و دوستان» شناخته می شوند، قرار است به صورت جداگانه فروخته شوند و هر کدام قیمتی متفاوت برای خود دارند. یکی از این دوستان G5، ماژول باتری اضافه است که با قیمت 35 دلار فروخته می شود.

اما اگر از علاقه مندان به دنیای موسیقی هستید، قطعا ماژول مخصوص Bang & Olufsen را دیده اید. این قطعه نیز با قیمت 160 دلار عرضه می شود و کیفیت صدای تلفن همراه را چند برابر بهتر می کند.

دوست داران عکاسی نیز یک ماژول در سبد خرید خود خواهند داشت. این قطعه به همراه باتری اضافه عرضه می شود و حدود 85 دلار قیمت گذاری شده است. البته توجه داشته باشید که این قیمت ها توسط ال جی کره منتشر و سپس به دلار تبدیل شده اند. بنابراین شاید قیمت در مناطق دیگر اندکی متفاوت باشد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • ...
    ... | ۱ فروردین ۱۳۹۵

    سال تموم شد بازم باد نگرفتید به سلایق دیگران احترام بزارید

  • SAMAN
    SAMAN | ۱ فروردین ۱۳۹۵

    هنوزم میگم سیستم عامل فقط اندروید و در حال حاضر گوشی هم فقط LG.

  • مهدی
    مهدی | ۱ فروردین ۱۳۹۵

    لطفا رعایت کنید و از الفاظ نامناسب که در شائن شما هم نیست استفاده نکنید درسته الجی یک سری لوازم جانبی زده که به قول بعضی ها اضافه زده ولی شما اصلا فراموش کردین الجی-سامسونگ-سونی وبقیه ساخت ایران نیستن وتعصب زیادی سر این برندا کاملا کار اشتباه ونادرستیِ( ممنون ).

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی