ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تور تهرانگردی رایگان با رزرو هتل 5 ستاره به قیمت 3 ستاره

اگر تعطیلات نوروز را که بهترین زمان برای تهرانگردی است انتخاب کنید یا در هر روز دیگری از سال قصد و فرصت تهرانگردی را پیدا کردید، مطمئن باشید که این شهر همیشه و در هر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر تعطیلات نوروز را که بهترین زمان برای تهرانگردی است انتخاب کنید یا در هر روز دیگری از سال قصد و فرصت تهرانگردی را پیدا کردید، مطمئن باشید که این شهر همیشه و در هر زمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اما درصورتی‌که هوس کردید نوروز دیدنی تهران را ببینید، رهی‌نو برایتان یک پیشنهاد درجه یک دارد. شما می‌توانید با اقامت در یکی از هتل‌های پنج ستاره تهران مثل هتل آزادی، هتل استقلال یا هتل اوین، یک تور تهرانگردی رایگان را هم تجربه کنید.

 نکته جالب و ویژه این تور :

در حالت عادی و بدون در نظر گرفتن تخفیف، حداقل هزینه برای رزرو یکی از این هتل‌های 5 ستاره، چیزی بیش از 700 هزارتومان است اما با تخفیف‌های ویژه‌ای که رهی نو برایتان در نظر گرفته است، می‌توانید با هزینه 300 تا 580 هزارتومان در یکی از این هتل‌های لوکس و گران‌قیمت اقامت داشته باشید.

با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که قرار است با هزینه‌های یک هتل سه‌ستاره، اقامتی لاکچری در یک هتل 5 ستاره را تجربه کنید، علاوه بر آن با یک تور تهرانگردی رایگان، تهران را زیرپا خواهید گذشت، تهرانی که حال و هوای نوروزی‌اش، لذت اقامت لاکچری‌تان را تکمیل خواهد کرد.اطلاعات کامل در مورد جزئیات این تور را اینجا ببینید : اطلاعات تور تهرانگردی رهی نو

پیشنهاد ما به شما این است که حتی اگر ساکن تهران هستید این فرصت را از دست ندهید. تعطیلات نوروزی فرصت خوبی است که از نگاه یک مسافر به تهران نگاه کنید و با هزینه‌هایی بسیار کمتر از هر زمان دیگر، از این فرصت ویژه استفاده کنید و یک عیدی شگفت انگیز برای خودتان تدارک ببینید و فارغ از شلوغی و هیاهوهای دوران عید، یک شب اقامت استثنایی را در بهترین هتل‌های تهران تجربه کنید و با تور تهرانگردی رایگان، بدون دود و ترافیک، چهره‌ی پاکیزه و مهربان تهران را از نزدیک ببینید.

این یک پیشنهاد ویژه برای همه و همان شانس بزرگی است که دم عیدی هوس کرده در خانه شما را بکوبد. شانسی که در این روزهای تورم و گرانی، شما را به یک اقامت ارزان در یک هتل همه چیز تمام به علاوه‌ گشت و گذار با یک تور تهران‌گردی رایگان دعوت می‌کند، پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و نوروز را در پرستاره‌ترین هتل‌های تهران بگذرانید و از دیدن آثار تفریحی و تاریخی تهران بزرگ لذت ببرید.

بهترین دیدنی ها و تفریحات تهران با تور تهران گردی 3 روزه

تهرانگردی، تجربه‌ای لذت‌بخش اما فراموش‌شده (دور تهران در سه روز)

تهران فقط پایتخت سیاسی و اقتصادی ایران نیست و نمی‌شود آن را در اجلاس‌ها و کنفرانس‌های سیاسی و علمی خلاصه کرد. تهران شهر جاذبه‌هاست. شهری به جذابیت «شهرفرنگ»! البته شهرفرنگی که مدت‌هاست مردم جذابیت‌هایش را فراموش کرده‌اند و آن را تنها با دود و ترافیک و شلوغی به یاد می‌آورند. این روزها تهران به یک عمو شهرفرنگی احتیاج دارد تا با آواز «شهر شهر فرنگه» مردم را به دیدن دوباره‌ی این جذابیت‌ها دعوت کند. ما قصد داریم در این مقاله یک عمو شهرفرنگی تمام‌عیار باشیم و شما را با تهران آشتی دهیم! تهرانی که اگر تنها یک روز برای آن وقت بگذارید چه دیدنی‌هایی را که نمی‌بینید! دیدنی‌هایی که یک‌روزه نظرتان را درباره تهران از این ‌رو به آن رو خواهد کرد.

جذابیت‌های تمام‌نشدنی، از تهران تا تهران

بسیاری از ما ممکن است به دلایل مختلفی ازجمله ماموریت‌های کاری یا شرکت در کلاس‌های آموزشی و ... به تهران سفر کرده باشیم، اما بسیار جای تاسف دارد که نتوانسته‌ایم از دیدنی‌ها و شگفتی‌هایش لذت ببریم. تهران شهر بسیار بزرگی است و پایتخت بودنش باعث شناخته شدن بسیاری از دیدنی‌هایش شده است. حتی آن‌هایی هم که تابه‌حال به این شهر سفر نکرده‌اند، مطمئنا تعدادی از جاذبه‌های آن را می‌شناسند. دیدنی‌ها و مکان‌های مهمی مانند برج میلاد و برج آزادی که به‌نوعی نماد پایتخت محسوب می‌شوند و همچنین تفریحاتی چون تله کابین توچال با نمای بی نظیرش، اما مطمئنا تهران بیش از این‌هاست.

جالب است بدانید تهران در تعطیلات نوروز شهر زیباتری است. شهری با جمعیت کمتر، ترافیک کمتر و بالطبع آلودگی کمتر! با این ویژگی‌های مثبت و ترغیب‌کننده در کنار دیدنی‌ها و جاذبه‌های بسیار، تهران در نوروز تبدیل به یک شهر توریستی می‌شود. بی‌جهت نیست که میراث فرهنگی استان تهران این جمله را به‌عنوان شعار خود برگزیده است: «نوروز تهران دیدنی است». شاید بتوان تهرانگردی در نوروز را بهترین گزینه در تعطیلات عید دانست. گزینه‌ای که روی دیگری از تهران را به شما نشان خواهد داد.

روایت تاریخ را از زبان تهران بشنوید

شاید باورش آسان نباشد اما مکان‌های بسیاری وجود دارد که خود اهالی تهران هم از آن غافل مانده‌اند. دراین‌بین مکان‌های تاریخی بیشتر مهجور مانده‌اند. شاید بتوان گفت موزه‌هایی مانند کاخ گلستان تهران، کاخ سعدآباد، شمس‌العماره، و کاخ نیاوران تا حدی پا از این مهجوریت بیرون کشیده‌اند اما کاخ‌های دیگری هستند که نامشان کمتر گفته و شنیده‌شده است مثل کاخ مظفری تهران که به سبک فرانسوی بناشده است یا کاخ کلاه‌فرنگی عشرت‌آباد، کاخ فرح‌آباد تهران و کاخ سرخه‌حصار (عمارت قصر یاقوت).

همچنین به مکان‌های تاریخی ارزشمندی مثل باغ‌موزه‌ها هم کمتر بها داده‌شده است. باغ‌موزه‌هایی همچون نگارستان و مسعودیه (عمارت مسعودیه) که در محله‌های اطراف میدان بهارستان قرار دارد، باغ موزه هنر ایرانی که یک بنای تاریخی مرمت‌شده است. بنایی زیبا و باشکوه که همراه با درخت‌های افراشته‌اش سال‌هاست در میان خانه‌ها و بافت قدیمی منطقه الهیه جا خوش کرده است و در نزدیکی آن باغ موزه‌ی دکتر حسابی قرار دارد. مکانی که به‌عنوان نماد احترام به طبیعت شناخته می‌شود. همچنین با دیدن کردن از باغ‌موزه مینیاتور می‌توانید ماکت‌های مینیاتوری 12 اثر تاریخی ایران را که در سازمان یونسکو به ثبت جهانی رسیده‌اند، مشاهده کنید و در یک‌ روز یک ایرانگردی تاریخی، البته از نوع مینیاتوری‌اش را تجربه کنید! همچنین از دیدن «سردر باغ ملی» هم نمی‌شود گذشت. مکانی که درگذشته یکی از 12 دروازه ورودی تهران بوده است.

زمانی برای آسودگی در «شهر پارک‌ها»

شاید شنیده باشید که تهران شهر پارک‌های سرسبز و زیباست و تعداد انبوه پارک‌ها در جای‌جای این شهر بیداد می‌کند! آن‌هم بیدادی که بسیار خوشایند است. چراکه پارک‌ها مکان‌های دلچسبی برای تفریح، سرگرمی، ورزش و رسیدن به آرامش هستند. تهران پارک‌های قدیمی بسیاری دارد، مثل پارک هنرمندان که با نام‌های دیگری مثل باغ هنر یا بوستان ایرانشهر نیز شناخته می‌شود. همان‌طور که از نامش پیداست مکانی با فضای فرهنگی و هنری است. پارک ساعی با پوشش گیاهی متنوع و جذابش در خیابان زیبای ولیعصر قرارگرفته است.

نخستین پارک تهران که در سال 1339 تاسیس شده است و عمری نزدیک به 60 سال دارد، پارک شهر است. پارکی که باغ پرندگان و موزه صلح را در دل خود جای‌داده است. پارک شفق هم به سبک معماری فرانسوی ساخته‌شده و از دوران پهلوی دوم به‌جامانده است. پارک‌های لاله، چیتگر، شهرآرا، رضوان، نیاوران، جمشیدیه و پارک جنگلی لویزان از دیگر پارک‌های قدیمی و اصیل تهران‌اند که هرکدام زیبایی‌ها و جلوه خاص خود را دارند.

پارک‌های جدید بسیاری هم در تهران تاسیس شده است که بسیار دیدنی هستند، مثل پارک نهج‌البلاغه که در کنار رودخانه بناشده و طبیعت دل‌انگیزی را رقم‌زده است. پارک ولایت هم با امکانات مختلفی مثل رینگ سواره پیرامونی، پیست دوچرخه‌سواری و ... جذابیت زیادی پیداکرده است. پارک‌های نوروز، ولایت، آب‌وآتش، پارک گفتگو، یافت‌آباد و اکو پارک طبیعت پردیسان هم از دیگر پارک‌های جدید و بسیار زیبای تهران هستند.

شما برای ترتیب دادن یک گردش یک روزه در تهران می‌توانید از میان این لیست بلندبالا، پارک‌هایی را انتخاب کنید که فضا و امکاناتش مطابق با روحیات و خواسته‌هایتان باشد. ازآنجایی‌که «مشت نمونه خروار است» بدون شک با سر زدن به چند پارک احساس خوشایندی از شهر تهران در شما زنده خواهد شد.

تماشای قدمت تا مدرنیت در تهران

بی‌شک از بازارهای قدیمی تهران نمی‌شود گذشت. مکان‌هایی جذاب که نماد قدمت و اصالت تهران هستند. مهم‌ترین آنها بازار بزرگ تهران با معماری شگفت‌انگیزش است. بازاری که قلب تپنده پایتخت محسوب می‌شود. بازار تجریش هم یکی دیگر از بازارهای معروف و اصیل تهران است که در نزدیکی امام‌زاده صالح قرار دارد. با محیطی سرشار از زندگی که شما را غرق در رنگ و لذت خواهد کرد. بازار دوم نازی‌آباد و بازار شوش از دیگر بازارهای قدیمی تهران هستند.

شاید یکی از جذابیت‌های فوق مدرن تهران، پل طبیعت باشد. پلی دوطبقه با معماری منحصربه‌فرد و بسیار شگفت‌انگیز که علاوه بر ایجاد فضایی برای عبور و مرور، کافه‌ها و رستوران‌هایی را نیز برای گذران لحظاتی دلپذیر در دل خود جای‌داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ENSORAN
    ENSORAN | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

    جوکه ؟

مطالب پیشنهادی