ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تفاوت J7 2016 و 2017؛ از کیفیت تا قیمت در سایت دیوار

خانواده جی را می‌شناسید؟ از گلکسی جی سامسونگ صحبت می‌کنیم؛ خانواده‌ای که جزو طبقه متوسط اما باکیفیت این برند محسوب می‌شود. سری J سامسونگ زمانی توانست اعتبار کسب کند که به همه ثابت کرد قیمت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خانواده جی را می‌شناسید؟ از گلکسی جی سامسونگ صحبت می‌کنیم؛ خانواده‌ای که جزو طبقه متوسط اما باکیفیت این برند محسوب می‌شود. سری J سامسونگ زمانی توانست اعتبار کسب کند که به همه ثابت کرد قیمت نباید تاثیر چندان زیادی بر کیفیت اولیه و ساخت قطعات یک گوشی موبایل داشته باشد. استقبال خوبی که از Galaxy J سامسونگ به عمل آمد، باعث شد سال به سال بر مدل‌های این خانواده افزوده شود. در واقع سری جی توانست گوشی تلفن همراه را در دست خیلی‌هایی که به دلیل بودجه محدود نمی‌تواستند صاحب موبایل شوند، جای دهد.

J7 یکی از اعضای سری جی است که دست بر قضا در ایران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. اولین بار در سال 2016 به بازار آمد و مدل ارتقایافته‌ای 2017 رونمایی شد. قیمت گوشی سامسونگ j7 و قابلیت‌های آن تاثیر بسزایی بر آمار خرید و فروش این موبایل گذاشته است. در ابتدا از تفاوت‌های مدل 2016 و 2017 و سپس به بررسی قیمت آن با توجه به آگهی‌های سایت دیوار خواهیم پرداخت.

جی 7 2016 یک صفحه نمایش 5.5 اینچی داشت که از این نظر با مدل 2017 تفاوتی ندارد؛ منتها تفاوت اصلی در پیکسل‌های این صفحه نمایش است که قاعدتا J7 2017 از این نظر بهبود یافت. همچنین از نظر حافظه داخلی، هر دو قم 16 گیگابایت را نشان می‌دهند اما رم جی 7 2016 3 گیگابایت و رم جی 7 2017 سه گیگابایت است. از سوی دیگر، جی 7 2017 در دوربین سلفی و نوع اندروید پیشرفت کرده: 13 مگاپیکسل دوربین سلفی و اندروید 7. این درحالی است که دوربین سلفی جی 7 پیشین 5 مگاپیکسل و اندروید آن 6 بود. همه این‌ها باعث شد جی 7 جدید گران‌تر از مدل قبلی خرید و فروش شود. از سوی دیگر باتری 3 هزار میلی آمپری نیز دیگر پیشرفتی بود که قیمت گوشی j7 را بالاتر بود. البته در کنار جی 7 2017، مدل‌های جی 7 پرو و پرایم هم در این سال رونمایی شد که سری جی سامسونگ تمام و کمال در خدمت دوست‌دارانش باشد.

در سایت دیوار هم مدل‌های 2016 و هم مدل‌های 2017 j7 آگهی می‌شود و از این رو می‌توان به سادگی قیمت هر مدل را متوجه شد. مثلا در این سایت j7 2016 در حد نو، یک میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید کلیه لوازم جانبی این موبایل نیز سالم هستند. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید تلفن همراه دست دوم هستید، حتما به وبلاگ دیوار و مطالبی را که در خصوص خرید و فروش لوازم الکترونیکی کارکرده نوشته شده است، به دقت مطالعه کنید تا معامله‌ای ایمن داشته باشید.

در مورد دیگری نیز جی 7 2016 یک میلیون و 700 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. اما گوشی سامسونگ j7 مدل 2017 در این سایت در یک آگهی دو میلیون تومان تعیین شده است. مالک این موبایل در جزئیات محصول ذکر کرده هیچ گونه خط و خشی ندارد و کلیه لوازم جانبی آن نیز موجود است. البته در مورد دیگری جی 7 2017 به همراه کارتن و همه اکسسوری‌هایش یک میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد که دلیل قیمت‌گذاری پایین آن در مقایسه با مدل‌های مشابه، احتیاج مالی فروشنده به پول عنوان شده است. این، یکی از مزیت‌های خرید و فروش در سایت دیوار است؛ هم فروشنده به خواسته خود می‌رسد، هم خریدار هزینه کمتری می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hamed jelvani22
    Hamed jelvani22 | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

    اخه دیوار رو ک دیگ ننجون منم میشناسه واقعا چ نیازی ب تبلیغ داره

  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    بنظرم خودم شیپور خیلی بهتره

  • Tiger
    Tiger | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    باباااااا،دیجیاتو ناموسا خودت خسته نشدی اینقدر هی سایت دیوار را تبلیغ می کنی؟
    مگه چقدر دیوار هزینه واسه تبلیغات میده که شما هم هی گوپ گوپ تبلیغ واسشون می کنید؟

مطالب پیشنهادی