ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

عکسچاپ؛ ثبت خاطرات برای همیشه [رپورتاژ‌ آگهی]

بشر در طول تاریخ، همیشه به ماندگاری و بقا علاقه داشته و هزینه هایی چه بسا هنگفت را برای ثبت و نگهداری آثاری از خود و علاقمندی هایش صرف کرده است. مفهوم ثبت یادگاری به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بشر در طول تاریخ، همیشه به ماندگاری و بقا علاقه داشته و هزینه هایی چه بسا هنگفت را برای ثبت و نگهداری آثاری از خود و علاقمندی هایش صرف کرده است.

مفهوم ثبت یادگاری به صورت عکس، نوشته و ... همیشه مورد علاقه ی ما ایرانی ها بوده و بدون شک، در هر خانه ایرانی، آلبومی برای نگه داری از عکس هایی که یادآور خاطرات و اتفاقات مهم زندگی آن خانواده است، یافت می شود.

اما با توجه به روند سریع رشد تکنولوژی و اهمیت زمان و تغییر زمانه، زندگی ما را به جایی برده که کم و بیش از بسیاری از اتفاقات اخیر زندگیمان، عکس یا آلبومی در خانه هایمان پیدا نمی شود، و نگه داری از خاطراتمان را صرفا به دست آورد های به روز تکنولوژی، یعنی دسکتاپ ها، لپتاپ ها و... سپرده ایم.

اما آیا برای ما، نگه داشتن این عکس ها صرفا در این دستگاه ها کافی است؟ آیا دوست نداریم که همچنان دور تا دور دیوار اتاقمان را با عکس های خانوادگی و عکس هایی از دوستانمان بپوشانیم؟ و یا حتی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، امکان این را فراهم کنیم که عزیزترین افراد زندگیمان، در لیوانی چای بنوشند که عکس مشترکمان روی آن چاپ شده؟ و یا تقویمی را بر دیوار محل کارمان نصب کنیم که هر برگ آن، تصویری از روز های خوش بودن در کنار همکاران و دوستان را برای ما یادآوری می کند؟ دوست نداریم که شب بر روی بالشی به خواب برویم که تصویر روی آن، تداعی کننده خاطره انگیزترین و آرامش بخش ترین مکانی است که تا به حال تجربه کرده ایم؟

اگر هنوز هم مایل به ثبت و نگه داری تصاویری از علاقمندی هایتان هستید، باید بگویم که عکسچاپ این امکان را برای شما فراهم کرده است که در کمترین زمان ممکن، خاطرات خود را برای همیشه و با بهترین کیفیت ثبت کنید.

سایت عکسچاپ، سایتی جوان و تازه تاسیس است که تحت نظر استودیو اشا اداره می شود. این سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت نموده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. عکسچاپ، خدماتی را بنابر نیاز روز کاربران و با بهترین کیفیت و کمترین زمان به شما ارائه می کند. این سایت امکان چاپ عکس به صورت ساده و در تمامی ابعاد استاندارد ( از 3*4 تا 100*70 )، چاپ بر روی لیوان، روبالشی، تقویم، ساعت، پد ماوس، تیشرت، شاسی و ... را برای شما فراهم می کند.

در ادامه، روند خرید و استفاده از امکانات سایت را بررسی می کنیم:

- با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند، عکسچاپ این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از موبایل خود، تصاویر مورد نظرتان را ارسال کنید و با چاپ آن بر روی محصول مورد نظر، هدایایی بیاد ماندنی بسازید.

- انجام کلیه مراحل ارسال تا چاپ محصول تنها چند دقیقه طول می کشد. در ویدئو زیر طی 3 دقیقه کل فرایند شروع سفارش تا دریافت محصول را مشاهده می کنید.

عکسچاپ برای شما امکان این را فراهم کرده که تصاویر اینستاگرامی خود را از طریق این سایت چاپ کنید. برای انجام این کار ابتدا از طریق سایت وارد اینستاگرام خود شده، تصاویر مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سایر مراحل سفارش را جهت چاپ عکس روی محصول مورد نظرتان طی می کنید.

در عکسچاپ همچنین طرح هایی آماده برای مناسبت ها و موضوعات مختلف، از جمله: عید نوروز، شب یلدا و... وجود دارد که امکان انتخاب و چاپ آنها بر روی محصولات مورد نظر شما فراهم شده است. همچنین امکان اضافه کردن متن و عکس به این طرح ها جهت تهیه هدایا و یادگاری های بیاد ماندنی با قیمت مناسب وجود دارد.

عکسچاپ خدمات متنوعی از جمله اپلیکیشن های موبایل و وبلاگ هایی جهت آموزش عکاسی در سایت عکس وب برای کاربران خود فراهم کرده است.

عکسچاپ جهت قدردانی از اعتماد شما کاربران گرامی، هدایایی ازجمله کوپن تخفیف، بلیط های استفاده از اماکن تفریحی و ... به کاربران خود ارائه می دهد.

اگر به مراکز تفریحی از جمله: سورتمه تهران، شهربازی دریاچه خلیج فارس، سورتمه قزوین و پارک ژوراسیک تهران سر زدید، می توانید در غرفه ی عکسچاپ، عکس یادگاری بگیرید و با کدی که دریافت می کنید، از طریق سایت عکسچاپ در بخش یادگاری ها، از آنها عکس هایی بیاد ماندنی بسازید.

ما می خواهیم خاطرات خوش زندگی شما را بیاد ماندنی کنیم...

زیرا آنجا که احساس کنی دیگر خاطره ای نخواهی ساخت، خواهی مرد.

زندگی چیزیست میان خاطراتی که ساخته ایم و می سازیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی