ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با ارزان‌ترین هتل‌های شیراز و کاشان آشنا شوید

دلایل متعددی وجود دارند که باعث می‌شوند برخی افراد باوجود علاقه و حتی نیازی که به سفر کردن دارند، به ندرت سفر کنند. شاید یکی از دلایل این امر بحث هزینه‌های سفر باشد. یکی از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دلایل متعددی وجود دارند که باعث می‌شوند برخی افراد باوجود علاقه و حتی نیازی که به سفر کردن دارند، به ندرت سفر کنند. شاید یکی از دلایل این امر بحث هزینه‌های سفر باشد. یکی از بخش‌های عمده هزینه سفر، مبلغی است که مسافران بابت اقامت در هتل می‌پردازند. در صورتی که برنامه‌ریزی درستی داشته باشید و پیش از سفر درباره هتل‌های مقصدتان تحقیق کنید می‌توانید هتل‌هایی ارزان‌قیمت پیدا کنید و هزینه سفرتان را به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش دهید. البته مسلما نباید از این هتل‌های ارزان‌قیمت در سطح یک هتل پنج ستاره توقع داشته باشید. همان‌طور که هزینه اقامت در این هتل‌ها با هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره قابل قیاس نیست، امکاناتشان نیز تفاوت بسیاری دارد. با این حال اگر آدم سخت‌گیری نباشید با اقامت در این هتل‌ها می‌توانید هزینه کمتری بابت اقامت بپردازید و  درعوض بیشتر تفریح کنید. در این مطلب ارزان‌ترین هتل‌های دو شهر توریستی شیراز و کاشان معرفی شده‌اند.

این مطلب توسط اسنپ‌تریپ نوشته شده است. اسنپ تریپ، به‌روزترین مرجع گردشگری در ایران است که از طریق آن می‌توانید به طور آنلاین هتل و بلیط هواپیما رزرو کنید. رزرو هتل از طریق اسنپ‌تریپ برای شما بسیار ارزان تمام می‌شود.

شیراز

شیراز یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است و هتل‌ها و مهمانسراهای بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال یک اتاق بسیار ارزان‌قیمت باشید، مهمانسرای حیدری شیراز یکی از ارزان‌ترین جاهایی است که در این شهر پیدا می‌توانید پیدا کنید. مهمانسرای حیدری در خیابان لطفعلی خان زند و در نزدیکی حرم شاهچراغ (ع) قرار دارد. این مهمانسرا به بسیاری از دیدنی‌های شیراز نزدیک است. هزینه رزور اتاق دو تخته در این مهمانسرا ۵۵ هزار تومان و هزینه رزرو اتاق چهار تخته آن ۹۸ هزار تومان است. البته از قدیم گفته‌اند هر چقدر پول بدهی همان‌قدر آش می‌خوری! از این مهمانسرا نیز نباید انتظار بالایی داشته باشید چون به هرحال امکاناتش در سطح یک مهمانسرا است نه هتل و باید امکانات و تجهیزاتش را با قیمتش بسنجید.

هتل لطفعلی خان هم یکی از ارزان‌ترین هتل‌های شیراز است. هتلی دو ستاره که در خیابان لطفعلی خان و روبه‌روی نارنجستان قوام قرار دارد. امکانات و تجهیزات این هتل نسبت به هتل‌های دو ستاره در سطح خوب و مناسبی است اما از معایب هتل لطفعلی خان این است که پارکینگ ندارد و  صبحانه‌اش نیز متنوع نیست. هزینه رزرو اتاق یک نفره این هتل ۷۸ هزار تومان و دو نفره ۹۴ هزار تومان است. گران‌ترین اتاق این هتل، سوئیت چهارتخته‌اش است که برای رزرو آن باید ۳۲۷ هزار تومان بپردازید.

برای رزرو هتل در شیراز و کم کردن هزینه‌های سفر به این شهر، به صفحه هتل‌های تخفیف‌دار شیراز بروید.

کاشان

کاشان شهر خانه‌های تاریخی و قدیمی زیبایی است که امروز به اقامتگاه‌های سنتی تغییر کاربری داده‌اند. این اقامتگاه‌های سنتی معمولا به دلیل سبک خاص معماری و دکوراسیون زیبایی که دارند مورد توجه مسافران هستند. معمولا هزینه اقامت در این اقامتگاه‌ها نسبتا مناسب است و اگر گروهی سفر کنید بهتر هم می‌شود.

از میان هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی کاشان، اقامتگاه سنتی سرای ملک ارزان‌ترین است. سرای ملک در ۱۵۰ متری بازارچه ملک و بازار کاشان واقع شده است و خود یکی از دیدنی‌های این شهر است. بازار کاشان را می‌توان یکی از زیباترین جاذبه‌های دیدنی این شهر تاریخی دانست. بازاری که در هر گوشه‌اش به یک تیمچه یا سرای تاریخی می‌رسید. علاه بر بازار، بسیاری از دیدنی‌های دیگر کاشان مثل خانه طباطبایی‌ها به این اقامتگاه بسیار نزدیکند. این خانه سه طبقه، هشت اتاق دارد. هزینه رزرو اتاق یک تخته، ۱۱۰ هزار تومان است. گران‌ترین اتاق سرای ملک هم اتاق پنج‌تخته آن است که هزینه رزروش ۵۶۸ هزار تومان است. امکانات و تجهیزات اتاق‌های این خانه نسبت به قیمتش در سطح مناسبی هستند اما همان‌طور که گفته شد نباید توقعات بالایی از آن داشته باشید.

اقامتگاه سنتی صادقی یکی دیگر از اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت کاشان است. این خانه حدود ۳۰۰ سال قدمت دارد اما به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. امکانات این اقامتگاه نسبت به سرای ملک کمی بهتر است و قیمتش نیز کمی بیشتر. هزینه رزرو اتاق یک‌تخته اقامتگاه سنتی صادقی ۱۴۰ هزار تومان است. البته اگر دسته‌جمعی به کاشان سفر کنید، رزرو این اقامتگاه از سرای ملک مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به عنوان مثال هزینه رزرو اتاق پنج‌تخته این اقامتگاه ۳۸۸ هزار تومان است یعنی تقریبا ۷۸ هزار تومان به ازای هر نفر.

اگر قصد سفر به کاشان را دارید پیش از سفر به صفحه  رزرو هتل در کاشان با تخفیف مراجعه کنید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی