ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

طرح امداد «غدیر» کرمان موتور از روز 29 مرداد ماه آغاز می شود

شرکت کرمان موتور(سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره 111476 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت کرمان موتور(سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره 111476 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده 2 اساسنامه عبارتست از: ساخت، مونتاژ و فروش خودرو سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

در واپسین روزهای مرداد ماه و همزمان با تعطیلات به مناسبت ایام فرخنده عید سعید غدیر خم، امداد خودروکرمان موتور تمامی تدابیر لازم را اندیشیده است تا مشتریان محصولات کرمان موتور از این تعطیلات تابستانی لذت ببرند.

کرمان موتور

معاونت خدمات امدادی این شرکت ضمن عرض تبریک این عید فرخنده عنوان کرد: «به مشتریان محترم اطمینان می‌دهیم تمامی جوانب سنجیده شده تا با خیالی آسوده به سفر بروند.»

محمدرضا محمودی افزود: «به منظور پوشش دهی جاده‌های پر تردد و مسیرهای مواصلاتی استراتژیک، امدادگران شرکت کرمان موتور از تاریخ 29/05/98 تا 01/06/98 در بیش از 100 پایگاه‌ امدادی آماده خدمات‌دهی به امدادخواهان کرمان موتور خواهند بود. همه چیز برای سفری شاد و خاطره ‌انگیز آماده است، شما فقط مقصد را انتخاب کنید.»

وی همچنین توضیح داد: «مشتریان محترم محصولات کرمان موتور به منظور "ثبت درخواست امداد"، "دریافت مشاوره فنی" و "ثبت درخواست سرویس در محل" می‌توانند با شماره 42724-021 تماس بگیرند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی