ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لرزه گیر لاستیکی
رپورتاژ آگهی

لرزه گیر لاستیکی فلنجدار سفارشی ارتعاشات صنعتی ایران

لرزه گیر لاستیکی فلنج دار در خروجی و ورودی اقلام روتاری می‌تواند ارتعاش سیستم را به حداقل برساند. پایپ کالا به عنوان نماینده رسمی فروش لرزه گیر لاستیکی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران است که در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

لرزه گیر لاستیکی فلنج دار در خروجی و ورودی اقلام روتاری می‌تواند ارتعاش سیستم را به حداقل برساند. پایپ کالا به عنوان نماینده رسمی فروش لرزه گیر لاستیکی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران است که در ادامه توضیحاتی در خصوص نحوه انتخاب لرزه گیر ارائه داده است.

اقلام روتاری در موتورخانه و محیط‌های صنعتی مانند پمپ، کمرپسور، چیلر و... باعث ایجاد ارتعاش و لرزش می‌شوند. ارتعاش وارد شده از سمت این اقلام، تنها در همان مکان باقی نمی‌ماند و باعث ارتعاش سیستم لوله، اتصالات و شیرآلات نیز می‌شود. ارتعاش وارد شده به سیستم لوله و اتصالات باعث نشتی و عدم آب بندی در محل اتصالات و همچنین کاهش طول عمر سیستم تاسیسات می‌شود. از این رو با استفاده از لرزه گیر لاستیکی فلنج دار در خروجی و ورودی اقلام روتاری می‌توان ارتعاش سیستم را به حداقل رساند. حال با توجه به نوع سیال، فشار و دما، نوع لرزه گیر لاستیکی انتخاب می‌شود.

پایپ کالا به عنوان نماینده رسمی فروش لرزه گیر لاستیکی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران، در ادامه توضیحاتی را در خصوص نحوه انتخاب لرزه گیر ارائه داده است.

دسته بندی اصلی لرزه گیرهای لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران:

برای نجات لوله و اتصالات از لرزش و ارتعاش؛ لرزه گیر لاستیکی فلنج دار ارتعاشات صنعتی به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند که این دسته بندی براساس دما و فشار است. (در صورتی که سیال هیچ مورد خاصی از نظر خوردگی، اسیدی، بازی و... نداشته باشد، به عنوان مثال سیال آب):

1- لرزه گیر لاستیکی مارک زرد: جهت نصب در سیستم تهویه مطبوع و دمای 60 درجه سانتی گراد و فشار 10 بار

2- لرزه گیر لاستیکی مارک آبی: جهت نصب در سیستم فشار بالا و دمای 60 درجه سانتی گراد و فشار 16 بار

3- لرزه گیر لاستیکی مارک قرمز: جهت نصب در سیستم دما بالا و دمای 90 درجه سانتی گراد و فشار 10 بار

4- لرزه گیر لاستیکی مارک آبی-قرمز: جهت نصب در سیستم دما و فشار بالا و دمای 90 درجه سانتی گراد و فشار 16 بار

تمامی لرزه گیرهای لاستیکی ذکر شده برای سیال معمولی و در دما و فشار مشخص شده است.

لرزه گیر لاستیکی فلنج دار سفارشی:

گاهی اوقات و بنا به نیاز پروژه، سیال حات عادی نداشته و ممکن است میزان خورندگی بالایی داشته باشد و یا حتی حالت اسیدی یا بازی داشته باشد. ممکن است فشار و دمای سیال بالاتر از حد قابل پیشبینی و روتین شرکت ارتعاشات صنعتی ایران  باشد. گاهی اوقات نیاز است که لرزه گیر لاستیکی برای سیستم‌های بهداشتی و مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد، در این صورت باید با در نظر گرفتن شرایط پروژه و سیال جاری در لوله و اتصالات، اطلاعات کامل را به نمایندگان شرکت ارتعاشات صنعتی تحویل دهند تا روند تولید لرزه گیر لاستیکی انجام شود.

گاهی اوقات شرایط سیال خاص نیست و با تمام پیش‌بینی‌های شرکت ارتعاشات صنعتی ایران در مدل (آصا) 13 سانتی‌متر است، حال اگر طول کمتر از 13 سانتی‌متر احتیاج باشد باید ثبت سفارشی لرزه گیر لاستیکی را انجام داد.

برخی از لرزه گیرهای لاستیکی قابل پیشبینی:

1- لرزه گیر لاستیکی فلنج دار سبز: این نوع از لرزه گیر لاستیکی جهت نصب در سیستم‌هایی با سیالات اسیدی و بازی است که حداکثر فشار قابل تحمل 10 بار و حداکثر دمای قابل تحمل 60 درجه سانتی‌گراد

2- لرزه گیر لاستیکی فلنج دار سفید: این نوع از لرزه گیر لاستیکی جهت نصب در سیستم‌های بهداشتی است که دارای حد تحمل فشار 10 بار و دمایی 60 درجه سانتی‌گراد است.

3- لرزه گیر لاستیکی فلنج دار قهوه ای: این نوع از لرزه گیر لاستیکی برای استفاده جهت سیالات نفتی است.لرزه گیر لاستیکی فلنج دار خاکستری:  این نوع لرزه گیر لاستیکی جهت

4- نصب در سیستم‌های هوای فشرده است.

باید توجه داشت که برای نصب هر یک از لرزه گیرهای لاستیکی نیاز به دو عدد فلنج جوشی مطابق با فلنج های لرزه گیر است.

پایپ کالا به عنوان نماینده رسمی فروش شرکت ارتعاشات صنعتی ایران آماده همکاری با پروژه‌ها و همکاران در زمینه تامین لرزه گیر لاستیکی وآکاردئونی است. برای اطلاعات از شرایط همکاری و مشاهده لیست قیمت لرزه گیرهای لاستیکی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران می‌توان به سایت پایپ کالا به نشانی www.pipekala.com مراجعه کرد و یا با شماره 55696808-021 تماس حاصل کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی