ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ایران مال، سرزمینی جادویی در تهران

در ایران و به‌خصوص تهران، مراکز تجاری بسیاری هستند که کنار خدمات فروشگاهی، امکانات رفاهی و تفریحی نیز برای مشتریان فراهم می‌کنند. بیشتر این مراکز تجاری با ساختاری تکراری بنا شده‌اند؛ اما در این میان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در ایران و به‌خصوص تهران، مراکز تجاری بسیاری هستند که کنار خدمات فروشگاهی، امکانات رفاهی و تفریحی نیز برای مشتریان فراهم می‌کنند. بیشتر این مراکز تجاری با ساختاری تکراری بنا شده‌اند؛ اما در این میان سازه‌ای وجود دارد که با خلاقیت طراحی خود، تبدیل به یکی از جاهای دیدنی تهران شده است. مجموعه ایران مال بیش از یک سال است که اطراف دریاچه چیتگر، فعالیت خود را شروع کرده تا تعریف ایرانیان را از یک مرکز تجاری تغییر دهد.

سری به جاذبه‌های سنتی ایران بزنید

اگر سری به سایت ویکی پدیا زده باشید، باید بدانید که جذابیت طراحی ایران مال سبب شده این مجموعه پیش از مرکز خرید، یک جاذبه شهری محسوب شود. معماری سازه شیک این مجموعه در عین مدرنیته، بخش‌هایی برای تداعی سنت و فرهنگ معماری اصیل ایرانی نیز دارد.

نظرتان در مورد گشت‌وگذار در بازارچه‌های سنتی چیست؟ ایران مال این فرصت را در تیمچه حاج علی اکبر فراهم کرده تا حس بازارگردی ایرانی را برایتان زنده کند. همچنین می‌توانید به‌سراغ تالار آینه بروید تا تزیینات یکی از بخش‌های موزه کاخ گلستان را تماشا کنید. در نهایت لذت طعم شربت‌خانه سنتی داخل بازارچه را از دست ندهید.

در جاذبه‌های خوش‌رنگ‌ولعاب اروپایی وقت بگذرانید

کنار اهمیت به فرهنگ ایرانی، می‌توانید سری به مجموعه باغ رستوران ملل بزنید تا خیابان‌های اروپایی برایتان تداعی شود.

حتماً به کتابخانه جندی شاپور بروید و برای لحظاتی تصور کنید که به قصه هری پاتر سفر کرده‌ و قدرت جادویی دارید.

خریدگردی و لذت تجربه یک طعم خوش

بعد از یک خرید حسابی در هاپیراستار و فروشگاه‌های برند، سری به گیشه سینما بزنید یا در کافه‌ها و رستوران‌های ایران مال، طعم لذیذی را تجربه کنید تا برای گشت در دیگر جاهای دیدنی این سرزمین جادویی، انرژی تازه به‌دست آورید.

چطوری به ایران مال برویم؟

برای رفتن به مرکز تجاری ایران مال باید به سمت منطقه 22 تهران در حوالی دریاچه چیتگر راه بیفتید. وارد اتوبان شهید خرازی غرب به شرق بشوید. نرسیده به خروجی چیتگر، تابلوهای راهنمای پارکینگ بیرونی ایران مال را خواهید دید. پارکینگ ایران مال، ظرفیت بالایی دارد و برای حمل‌ونقل مردم از محل پارک خوردو تا ورودی اصلی، مجموعه‌ای ون به خدمت گرفته است.

اطلاعات تکمیلی از ایران مال

اگر می‌خواهید درباره ایران مال بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت نابرو، تجربه ناب گردش بزنید تا جزییات کاربردی و مفیدتری درباره این مجموعه به‌دست آورید. شما در نابرو می‌توانید با بخش‌های مختلف ایران مال آشنا شوید.

امیدواریم که از گشت‌وگذار در ایران مال به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی