ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

6 دلیل برای محبوب بودن پینورست

پینورست سامانه اجاره آسان آنلاین ویلا و آپارتمان است. در این سایت‌ به خانه‌های مبله و اقامتگاه‌های گردشگری با مشخصات مختلف دسترسی دارید. بنابراین هم مهمان‌ها می‌توانند خانه مورد نظرشان را پیدا کنند، هم میزبان‌ها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پینورست سامانه اجاره آسان آنلاین ویلا و آپارتمان است. در این سایت‌ به خانه‌های مبله و اقامتگاه‌های گردشگری با مشخصات مختلف دسترسی دارید. بنابراین هم مهمان‌ها می‌توانند خانه مورد نظرشان را پیدا کنند، هم میزبان‌ها از بابت اجاره اقامتگاه‌شان کسب درآمد می‌کنند.

پینورست مهمان‌ها و میزبان‌ها را به هم وصل می‌کند و باعث شده گردشگران بیشترین حق انتخاب را داشته باشند و بهترین کیفیت خدمات را تجربه کنند.

با پینورست به ملاقات فرهنگ‌های جدید می‌روید

خانه روستایی

وقتی بخواهید هتل بگیرید، انتخاب‌هایتان محدود می‌شود. مجبور هستید بین دو سه جا اقامتگاه انتخاب کنید. هیچ کنترلی هم روی اندازه اتاق و امکاناتش ندارید. باید مثل همیشه و خیلی معمولی اقامتگاه رزرو کنید. ولی پینورست یک راه دیگر جلوی پایتان می‌گذارد.

در پینورست به خانه‌های روستایی، کلبه‌های جنگلی خاص و ویلاهای کنار ساحل دسترسی دارید. می‌شود در کلبه جنگلی چای منقلی درست کرد و حسابی آرامش گرفت. یا اینکه کنار ساحل قدم زد، بدون اینکه کسی مزاحمتان باشد.

وقتی در یک خانه روستایی اقامت می‌کنید، با فرهنگ و رسوم آن منطقه آشنا می‌شوید. بعد یک سری اطلاعات جغرافیایی و مسیرشناسی هم هست که فقط محلی‌های هر منطقه‌ای از آنها خبر دارند. پس به جای اینکه هر بار به جاهای مشخص و از پیش تعیین شده بروید، می‌توانید از آنها پرس و جو کنید و به جاهای جدید و بکر سفر کنید.

معاشرت با محلی‌ها می‌تواند انگیزه‌ی کافی‌ای برای سفر باشد. رزرو اقامتگاه از پینورست زمینه را برای کسب تجربه‌های جدید فراهم می‌کند. برای همین اهل‌سفرها اقامتگاه‌های پینورست را انتخاب می‌کنند.

کم‌تر هزینه می‌کنید و بیشتر تفریح می‌کنید

پینورست

در پینورست خانه‌ها با قیمت ارزان به مهمان‌ها اجاره داده می‌شوند. اگر قیمت اقامتگاه‌ها در سایت را با هتل‌ها یا جاهای دیگر مقایسه کنید، به اقتصادی بودنش پی می‌برید.

یک چیز را هم باید در نظر داشته باشید. بعضی امکانات و وسایل را در هتل‌ها پیدا نمی‌کنید. ولی اکثر اقامتگاه‌ها هیچ کم‌وکسری نسبت به خانه ندارند. بنابراین برای آشپزی نیازمند رستوران نیستید و می‌توانید از امکانات خانه برای اکثر کارهایتان استفاده کنید. پس هم کمتر هزینه می‌کنید، هم چیزهای بیشتری برایتان فراهم است.

پینورست به غیر از هزینه اقامتگاه، هزینه رفت‌و‌آمد شما را هم می‌تواند کم‌تر کند. چرا که می‌توانید در همان نقاطی واحد بگیرید که از نظر مسافتی برای شما مناسب‌تر هستند یا نزدیک به مکان‌های گردشگری معروفند. این طور هم فرصت پیاده‌روی برایتان محیا می‌شود و هم هزینه سوخت و جابه‌جایی کاهش پیدا می‌کند.

یا می‌توانید سراغ خانه‌های بزرگ و جادار پینورست را بگیرید. اگر اقامتگاه بزرگی رزرو کنید، خیلی راحت می‌توانید با دوستان یا خانواده‌ به صورت دسته‌جمعی برنامه‌ریزی کنید و به سفر گروهی بروید. هزینه رزرو هم بین چند نفر سرشکن می‌شود و بار هزینه‌ها کمتر به چشم می‌آید.

از مزاحمت خبری نیست

پینورست هر نوع خانه‌ای که بخواهید دارد. بعضی‌ها هستند که نسبت به حریم خصوصی‌شان حساسیت دارند یا اینکه می‌خواهند جایی باشند که سروصدا و رفت‌آمد بقیه باعث مزاحمت‌شان نشود. اگر طرفدار سکوت و آرامشید، خیلی راحت می‌توانید در بین واحدهای اقامتی پینورست، به گزینه مدنظرتان برسید.

پینورست اقامتگاه‌های دنج زیاد دارد. یک سری ویلا هم در پینورست هست که ساحل و استخر اختصاصی دارند. پس دیگر مشکلی بابت حریم شخصی و این جور چیزها وجود ندارد.

می‌توانید لحظه آخری رزرو ‌کنید

بعضی سفرها هستند که بدون برنامه‌ریزی پیش می‌آیند. مثلا یک نفر تماس می‌گیرد و پیشنهاد سفر شبانه می‌دهد. یا اینکه برنامه‌تان تا لحظه آخر مشخص نمی‌شود. در این جور وقت‌ها هم پینورست تنهای‌تان نمی‌گذارد.

هر زمانی که بخواهید، می‌توانید از پینورست خانه اجاره کنید. چون تنوع و تعداد خانه‌ها زیاد هستند، مشکلی از بابت نبودن جا و پر شدن اقامتگاه‌ها پیش نمی‌آید. برای همین است که مهمان‌ها همیشه روی پینورست حساب می‌کنند و دوستش دارند.

 به استقبال تجربه‌های نو می‌روید

سایت پینورست

وقتی از پینورست اقامتگاه اجاره می‌کنید، امکان انجام کارهای جدید برایتان فراهم می‌شود. می‌توانید یک سری از ماجراهای روتین سفر را کنار بگذارید. مثلا به جای این که هر روز در هتل غذا بخورید یا به رستوران بروید، می‌توانید در اقامتگاه آشپزی کنید.

در بین اقامتگاه‌های پینورست، واحدهای پیدا می‌شوند که امکانات ویژه و کم‌نظیری دارند. مثلا ویلاهای استخردار یا ویلاهایی که ساحل اختصاصی و جکوزی دارند. با رزرو اقامتگاه از سایت پینورست می‌شود همه چیز را برای یک تفریح خانوادگی و متفاوت فراهم کرد.

خیال‌تان از بابت پشتیبانی راحت باشد

پینورست علاوه بر امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارد، تیمی مختص پشتیبانی شبانه‌روزی به مهمانان محترم هم دارد. کارشناس‌های پینورست همیشه آماده هستند که به سوال‌های مهمانان جواب بدهند. بنابراین اگر نیاز به مشاوره داشتید یا در مدت زمان اقامت به مشکلی خوردید، می‌توانید روی کمک حرفه‌آی تیم پشتیبانی پینورست حساب باز کنید.

همه خانه‌ها و اقامتگاه‌های پینورست گارانتی پرداخت و تحویل خدمات دارند. یعنی هزینه‌ای که پرداخت کردید تا زمان تحویل کامل خدمات، به میزبان تحویل داده نمی‌شود و فقط در صورت تایید مهمان پرداخت نهایی به میزبان صورت می‌گیرد. به همین خاطر اختلاف میزبان‌ها و مهمان‌ها به حداقل می‌رسد.

پینورست هر چیزی که برای یک اقامتگاه عالی نیاز دارید را فراهم کرده است. پس همین الان برنامه‌ریزی برای مسافرت‌تان را شروع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • naser1
    naser1 | ۲ دی ۱۳۹۸

    سلام اینکه پشتیبانی ۲۴ ساعته داره خیلی خوبه ????

مطالب پیشنهادی