ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با ویزای کار کانادا یک زندگی جدید را تجربه کنید

ممکن است رویای شما هم مانند خیلی از افراد مهاجرت به کانادا از طریق کار باشد؛ ولی در این راه دچار سودجویی افراد متقلب، از دست دادن سرمایه، سردرگمی در روند اخذ ویزا و سایر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ممکن است رویای شما هم مانند خیلی از افراد مهاجرت به کانادا از طریق کار باشد؛ ولی در این راه دچار سودجویی افراد متقلب، از دست دادن سرمایه، سردرگمی در روند اخذ ویزا و سایر موارد این چنینی شده باشید. هر ساله افراد زیادی متقاضی اخذ ویزای کار کانادا (Work permit) هستند و سوالات بسیاری ذهن آن ها را مشغول می کند؛ سوالاتی از این قبیل که چگونه ویزای کار کانادا بگیریم؟

شرایط ویزای کار کانادا چیست؟ ویزای کار کانادا تضمینی به چه صورت است؟ ویزای کار موقت کانادا چیست؟ هزینه درخواست ویزای کاری کانادا چقدر است؟ اخذ ویزای کار کانادا 2020 چگونه است؟ و بسیاری سوال های دیگر از این قبیل.

اگر در زمینه شغلی، فردی توانمند و متخصص هستید و می خواهید تجربه کار در کشور زیبای کانادا را داشته باشید قبل از هر چیز باید بدانید که راه اصولی دریافت ویزای کار کانادا چگونه است. برای دریافت ویزای کاری کانادا ، نیاز به دعوت ‌نامه یا همان پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای کانادایی دارید و توجه داشته باشید که ویزای کار فقط در شغل‌هایی که اعلام نیاز به نیروهای خارجی کرده‌اند، قابل دریافت است.

به جمع نیروهای کار کانادا خوش آمدید

اخذ ویزای کاری کانادا مستلزم صرف وقت و پیگیری آگاهانه است و بهتر است افرادی که قصد کار در کانادا را دارند از طریق موسسه های معتبر و با سابقه، که شرایط اخذ انواع ویزا را به خوبی می دانند، اقدام کنند. در میان برترین موسسه های موجود در کشور موسسه پارسی کانادا با سال ها سابقه درخشان در امور مهاجرت و اخذ اقامت، آماده خدمت رسانی صادقانه به مراجعین محترم می باشد. موسسه پارسی کانادا مدعی است که با صرف هزینه مناسب در کوتاه ترین زمان ویزای شما آماده ارائه خواهد بود.

چگونه ویزای کار کانادا بگیریم؟

درخواست اقامت دائم از طریق ویزای کار، در میان روش های متعدد مهاجرتی، یکی از کم‌هزینه‌ترین راه ها می باشد؛ به همین خاطر است که درخواست های بسیاری برای این روش وجود دارند. از طرفی کانادا کشوری است که شهروندانش از شرایط زندگی خود رضایت کامل دارند، میزان جرم و جنایت در آن بسیار کم است و از نیروی کار انسانی متخصص و کارآمد استقبال می شود.

بر اساس آمارهای اخیر فرصت ‌های کاری در کشور کانادا ۳۳ درصد تخمین زده شده است و این یعنی شما هم می توانید در دسته این 33 درصد قرار بگیرید و در یکی از شادترین، امن ترین، مرفه ترین و برترین کشورهای دنیا یعنی کانادا به کار و زندگی بپردازید. همچنین در قوانین کانادا به حقوق برابر کارکنان توجه ویژه ای شده است، چیزی که آرزوی هر کارمندی است.

برای رسیدن به رویاهایتان درآمد دلاری داشته باشید

همه در زندگی به دنبال رویاهای خود و به دست آوردن خواسته هایشان هستند. مهمترین دلیل کار کردن در جامعه امروز کسب درآمد مناسب است. با درآمد بالا آن هم به دلار، هر چیزی که از یک زندگی خوب و بی دغدغه می خواهید فراهم می شود. با توجه به این موضوع که نرخ تورم در کانادا پایین تر از کشور ماست و درآمد بالاتری دریافت می کنند، اغلب افراد تمایل به اخذ ویزای کار کانادا دارند و بعد از آن نیز سعی می کنند تا ویزای کاری شان را به ویزای اقامت دائم، برای ادامه زندگی در کانادا تبدیل نمایند.

هر فردی باید تحول در زندگی اش را از جایی شروع کند، وقتی صحبت از مهاجرت و اقامت در یک کشور دیگر به میان می آید، چندین موضوع مطرح می شود که یکی از مهمترین آن ها این است: چه چیزهایی برای مهاجرت نیاز است؟ اولین موردی که برای مهاجرت با هر روش به کشورهای دیگر نیاز دارید تقویت زبان انگلیسی و کسب مدرک معتبر زبان است؛ سپس باید راه ها و روش های مهاجرتی مختلف را بررسی کنید تا بفهمید کدام روش برای شما مناسب است.

افرادی که راه مهاجرت از طریق ویزای کار را انتخاب می کنند، معمولا برای پیدا کردن کار در کشور مورد نظر وب سایت های مشاغل و کاریابی را زیر رو می کنند، دیدگاه‌ های کاری، سطح مشاغل و سطح دستمزدها را بررسی می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. اما دیگر نیازی به این مقدار تلاش نیست چون موسسه مهاجرتی پارسی کانادا این کارها را برایتان در کمترین زمان و هزینه به بهترین نحو انجام می دهد.

شانس کار کردن در سطح بین المللی

جالب است بدانید که در شرکت‌های بین ‌المللی که در ایران نیز فعالیت دارند یا شرکت‌ هایی که به ایرانیان مقیم کانادا خدمات می ‌دهند و همچنین شرکت‌ هایی که به صورت اختصاصی به مهارت یا تخصص شما نیاز داشته باشند، مثل تسلط شما به زبان فارسی یا فرانسه، شانس استخدام ‌تان بیشتر است.

در نظر داشته باشید در کانادا تنها تخصص شما به کمک‌ تان می‌ آید و به واسطه آن می توانید جایگاه شغلی‌تان را ارتقا دهید. بنابراین دست به کار شوید و تخصص خود را مانند یک کارشناس حرفه ای بالا ببرید.

فراموش نکنید که پس از پیدا شدن شغل مورد نظرتان، نوبت به بررسی رزومه کاری‌تان می رسد. روزمه‌تان باید به صورت واضح و مختصر باشد. اگر همراه با رزومه‌تان یک نامه تایید توانایی‌های‌تان (CV) نیز باشد دیدگاه کارفرما برای استخدام شما بهتر می شود و احتمال انتخاب شما بیشتر می شود. در جلب نظر کارفرما، داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی از موسسه های کانادایی، مزیت بالایی می باشد. اگر سابقه کار در شرکت های کانادایی را داشته باشید که دیگر بهتر از این نمی شود و امکان گرفتن پیشنهادهای کاری بهتر برایتان فراهم می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی