ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کرونا، بازی و سرگرمی در خانه

با همه‌گیری کرونا، موجی از اضطراب و نگرانی سراسر دنیا را در بر گرفت و این بیماری خیلی از کسب‌وکارها، مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر جهان به تعطیل کشاند. حتی مراکز تفریحی و امکان سفر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با همه‌گیری کرونا، موجی از اضطراب و نگرانی سراسر دنیا را در بر گرفت و این بیماری خیلی از کسب‌وکارها، مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر جهان به تعطیل کشاند. حتی مراکز تفریحی و امکان سفر و گردشگری نیز بسیار محدود شدند اما آمارها نشان می‌دهد که خیلی‌ها در این دوران به دنبال راهکارهای جایگزین برای سرگرم کردن خود هستند. رشد مخاطبین تلویزیون‌های اینترنتی یکی از نتایج این بیماری بود، اما بسیاری نیز برای سرگرم کردن خود به دنبال بازی‌های ویدئویی رفتند.

دوران قرنطینه زمانی برای بیشتر لذت بردن از بازی‌های ویدئویی

شاید اخبار و گزارش‌های بسیاری در مورد دورکاری در دوران قرنطینه خوانده و شنیده باشید. اما آمار فروش محصولات الکترونیکی نشان می‌دهد که دورکاری تنها پدیده دوران قرنطینه کرونا نبوده است و این خانه‌نشینی طولانی و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، بازار محصولات الکترونیکی مربوط به بازی را نیز داغ کرده است. برای مثال فروش کنسول‌های بازی در بریتانیا در سه ماهه ژانویه تا مارس 2020، رشد 259 درصدی را نسبت به دوره مشابه در سال گذشته تجربه کرده است. در نمودار زیر مشاهده می‌کنید که این رشد فروش تنها محدود به کنسول‌های بازی نبوده و فروش لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و همچنین تجهیزات استریمینگ هم با رشد زیادی همراه بوده است.

آمار نمودار بالا فقط بیانگر رشد فروش محصولات مرتبط با بازی‌های ویدئویی در اروپا بود، اما سایر آمارها نشان می‌دهد که وضعیت در سراسر دنیا تقریباً مشابه با اروپا بوده است. برای مثال فروش کنسول‌های بازی در امارات متحده عربی نیز در دو ماهه فوریه تا مارس 2020 نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 272 درصد رشد داشته است.

لاجیتک و رشد فروش تجهیزات مخصوص بازی در دوران کرونا

لاجیتک که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی کامپیوتر مانند ماوس و کیبورد های حرفه‌ای و با کیفیت و تجهیزات مخصوص بازی مانند کیبورد گیمینگ و ماوس گیمینگ است، در دوران همه‌گیری کرونا رشد فروش خوبی را تجربه کرده است. گزارش سه ماهه ژانویه تا مارس 2020 نشان می‌دهد که فروش تجهیزات مخصوص بازی لاجیتک نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • طاها
    طاها | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

    جالب است آمریکا و ژاپن جزو این جدول نیستند

مطالب پیشنهادی