ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مقرون به صرفه ترین گوشی های با کیفیت در یونید

تا پیش از افزایش نجومی قیمت دلار، پرفروش‌ترین موبایل‌های بازار، اکثراً پرچم‌داران برندها بودند اما پس از افزایش قیمت دلار و کم شدن توان خرید مردم، گوشی های میان رده راه خود را به سبد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۲

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا پیش از افزایش نجومی قیمت دلار، پرفروش‌ترین موبایل‌های بازار، اکثراً پرچم‌داران برندها بودند اما پس از افزایش قیمت دلار و کم شدن توان خرید مردم، گوشی های میان رده راه خود را به سبد کالای مردم باز کرده‌اند؛ به‌طوری‌که در حال حاضر پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار، گوشی‌های میان رده برندهای فعال در این حیطه هستند. اکثر مردم جهان علاقه خاصی به داشتن گوشی‌های پیشرفته دارند و سعی می‌کنند تا از جدیدترین و بهترین گزینه‌های خرید گوشی موبایل با قیمت‌های مناسب و امکانات خوب آگاه شوند. شرکت سامسونگ یکی از بهترین برندهای گوشی‌های میان رده به‌حساب می‌آید و گوشی‌های مختلف و با قیمت‌های مناسب در این راستا تولید کرده است. امروزه اکثر مردم با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین معتبر مانند سایت و فروشگاه آنلاین یونید از ویژگی‌های گوشی‌های میان رده و قیمت آن‌ها باخبر شده و سپس اقدام به خرید آنلاین می‌کنند.

در میان تمامی برندهای فعال در حوزه تولید موبایل، میانرده های سامسونگ از کیفیت بالاتری برخوردار هستند؛ چراکه با وجود قیمت پایین، دارای برخی امکانات پیشرفته نظیر پنل Super  Amoled به جای پنل LCD هستند. در ادامه با برخی از برترین میانرده‌های سامسونگ آشنا می شویم.

گوشی پرفروش گلکسی A70 در ماه آوریل به‌صورت جهانی عرضه‌شده و با خصوصیاتی که دارد، توانسته نرخ فروش سری A سامسونگ را به مقدار قابل‌توجهی افزایش دهد. این گوشی خوش قیمت، سلیقه محدوده وسیعی از کاربران را تحت پوشش قرار داده است و می‌توان گفت این مدل ازجمله میانرده‌های سطح بالای این سری بوده که در سال ۲۰۱۹ به همراه Galaxy A80 تولیدشده است. دوربین اصلی این مدل 32 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن‌ هم 32 مگاپیکسلی است و گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه‌مندان به سلفی به‌حساب می‌آید.

گوشی سامسونگ گلکسی A20 در ماه مارس ۲۰۱۹ عرضه‌شده و یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های میانرده سامسونگ به‌حساب می‌آید. ازجمله نقاط مثبت این گوشی دارا بودن پنل Super  Amoled است. دوربین آن دوگانه ۳۲ و ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است. گوشی گلکسی A50 با خصوصیات و قیمتی که دارد، جزو پرطرفدارترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ است. بدنه گلکسی A50 پلاستیکی بوده و پنل جلو آن از شیشه ساخته‌شده است. یکی از نکات مهم این گوشی، پنل Super Amoled و سنسور اثرانگشت آن است که در زیر پنل تعبیه شده است. این گوشی سه دوربین در پشت داشته و کیفیت عکس بالایی دارد. گوشی سامسونگ گلکسی A10. گوشی سامسونگ گلکسی A10 قیمت پایین و ظاهری جذاب دارد. نمایشگر این گوشی LCD است و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. سیستم‌عامل این گوشی میانرده، اندروید ۹٫۰ پای است و جنس بدنه‌ی پشت این گوشی از پلاستیک است. شما عزیزان می‌توانید به‌راحتی از سایت معتبر یونید این گوشی‌ها را باقیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

    گوشی های جی‌ال‌ایکس پول گمرک نمیدن و خیلی خیلی خیلی ارزونترن

مطالب پیشنهادی