ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آنچه که لازم است در مورد خرید جدیدترین محصولات شیائومی بدانید

سال 2011 بود که برند شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را عرضه کرد و به دلیل کیفیت خوب و قیمت رقابتی، توانست بازار چین و پس از آن بازارهای جهانی را در دست بگیرد. این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سال 2011 بود که برند شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را عرضه کرد و به دلیل کیفیت خوب و قیمت رقابتی، توانست بازار چین و پس از آن بازارهای جهانی را در دست بگیرد.

این شرکت چینی به تولید گوشی های هوشمند، بسنده نکرد و در حال حاضر در بسیاری از محصولاتی که پیش زمینه تکنولوژی دارند، فعال است. هدفون بلوتوث شیائومی، دوربین خودرو شیائومی و دستگاه های تصفیه هوا، از جدیدترین محصولاتی هستند که از این برند تولید شده اند و دائما نسخه های متفاوت و پیشرفته تری از آن ها به بازار می آید. لازم است برای خرید این محصولات، کمی با آن ها آشنا شوید و نسبت به نسخه های پیشرفته آن ها اطلاعاتی کسب کنید.

هدفون بلوتوث شیائومی

یکی از مزیت هایی که هدفون های بلوتوثی دارند، راحت شدن از سیم های یک هدفون و گره خوردن آن است. هدفون های بلوتوثی نوع جدیدی از هدفون ها هستند که کار را برای کاربران ساده تر کرده اند و هرچقدر که زمان می گذرد، با طراحی و ساختار ارگونومیک، باعث زیباتر شدن و راحتی استفاده می شوند. هدفون بلوتوث شیائومی هم از این قاعده مستثنی نیستند. نوع جدیدی از هدفون های بلوتوثی شیائومی وجود دارد که قابلیت اتصال تا 10 متر را دارند و بدون ایجاد پارازیت، می توانند یک وسیله خوب باشند. اگر قصد خرید هدفون بلوتوث شیائومی را دارید، نوع Redmi AirDots را فراموش نکنید.

مزیت های هدفون های بلوتوث شیائومی به برد خوب برای اتصال ختم نمی شوند. حذف صداهای جانبی، سازگاری با پیشرفته ترین سیستم های نرم افزاری روز، باطری خوب، نگهداری شارژ برای مدت زمان طولانی (بسته به نوع دستگاه از 12 ساعت تا 30 ساعت) و پخش صدای قوی از مزیت های دیگر این هدفون ها هستند. همچنین مدت زمان شارژ این هدفون ها بسته به نوع باتری که در آن استفاده شده، زیاد نیست (بین 2 ساعت تا 5 ساعت متغیر است).

حذف صداهای جانبی که بر اساس یک استاندارد مشخص طراحی شده است، باعث می شود شما با تمرکز کامل به موسیقی، پادکست و هر چیزی که به خاطر آن از هدفون استفاده می کنید، گوش کنید. صداها به صورت واضح و با حذف نویزها به گوش می رسند و بدون شک باعث رضایت کامل شما خواهند شد.

این هدفون ها را می توانید برای موارد مختلف از جمله مکالمه، گوش دادن به موسیقی، گیمینگ، ورزش کردن و.. استفاده کنید.

دوربین خودرو شیائومی

یکی از محصولاتی که در چند سال گذشته مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، دوربین های خودرو است. در واقع این دوربین ها در هنگام تصادفات رانندگی، سرقت از ماشین و اثبات مقصر بودن هنگام تصادف با خودرو جلویی یا عقبی، نقش قابل توجهی ایفا می کنند. همچنین شما می توانید از مسیری که در آن در حال رانندگی هستید، فیلم بگیرید و از آن به عنوان مسیریاب یا ثبت خاطرات سفر استفاده کنید.

شیائومی در زمینه تولید دوربین خودرو هم موفق بوده است و دوربین هایی تولید کرده است که سنسورهای آن سه سطح حساسیت دارند. این دوربین ها سیستم های کمک راننده پیشرفته ای دارند که هم میزان فاصله شما را از ماشین جلویی و هم ماشین عقب هشدار می دهند. کیفیت ضبط این دوربین ها بالاست و حتی اگر از شیشه ماشین جدا شود، به ضبط خود ادامه می دهند و آن را در کارت حافظه ذخیره می کنند. همچنین ضبط فیلم به صورت FULL HD و با فرمت MP4 خواهد بود. کارت حافظه هایی که در دوربین شیائومی تعبیه شده اند، به راحتی قابل نصب به کامپیوتر و مشاهده شدن هستند.

دوربین خودرو شیائومی نسبت به سایر محصولات مشابه از برندهای مختلف، قیمت پایین تری دارد و کیفیت قابل قبول آن باعث شده تا در سال های اخیر، مورد توجه افراد زیادی واقع شود. ابعاد دوربین های خودرو شیائومی هم جمع و جور هستند و به دلیل طراحی استاندارد و وزن کمی که دارند، مورد استقبال استفاده کنندگان قرار گرفته اند. برخی از دوربین های خودرو شیائومی مجهز به لرزش گیر، وضوح بالا و فوکوس خودکار هستند و می توانید عکس های با کیفیتی حتی در هنگام حرکت بگیرید.

این دوربین ها با گوشی های اندروید و اپل سازگاری دارند و به راحتی با اسکن QR Code ای که روی این محصولات قرار دارد، می توانید از امکانات مختلفی که برند شیائومی در نظر گرفته است، آگاه شوید. طراحی استاندارد و ساده آن باعث شده تا هر دو قشر کاربران آماتور و حرفه ای به خوبی از آن استفاده کنند.

در صورت خرید دوربین خودرو شیائومی ، امنیت ماشین خود را تا حد زیادی تضمین می کنید. می توانید از جاده ها و مناظر زیبا عکس و فیلم تهیه کنید و از رانندگی خود لذت ببرید.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی

در شهرهای بزرگ، به دلیل آلودگی بالایی که وجود دارد، استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا مناسب، ضروری به نظر می رسد. ویژگی قابل توجهی که در دستگاه های تصفیه هوای شیائومی وجود دارد، ابعاد کوچک آن است که باعث شده حتی برای محیط های کوچک هم قابل استفاده باشد و فضای زیادی را اشغال نکند.

قدرت بالا و کم صدا بودن، ویژگی دیگر این محصولات است که باعث ایجاد بازار رقابتی این محصول نسبت به برندهای دیگر شده است. مدل های جدیدتر این محصول از سه لایه فیلتر هوا استفاده می کنند که باعث می شوند محیط کاملا عاری از میکروب، باکتری، ذرات گرد و غبار، ویروس، بوهای مختلف و آلاینده هایی که ممکن است باعث ایجاد حساسیت شوند، باشد.

مدل های قدیمی دستگاه تصفیه هوا شیائومی دارای نمایشگری بودند که هنگام شب و تاریکی محیط، باعث آزار چشم می شدند که این برند معروف در مدل های جدید این موضوع را برطرف کرده است و روشنایی نمایشگر به صورت خودکار کاهش پیدا می کند.

با اینکه چنین دستگاهی قدرت بالایی دارد، اما میزان مصرف آن پایین است و حتی در مدل های جدیدتر، میزان مصرف به 2 وات رسیده است.

تهیه جدیدترین محصولات برند شیائومی

همیشه برای تهیه محصولات شیائومی باید به سراغ فروشگاه های معتبر بروید تا ضمن دریافت گارانتی معتبر، بتوانید از خدمات پس از فروش محصولات برند که یکی از نقاط قوت آن است، بهره ببرید. فروشگاه الو شیائومی به عنوان عرضه کننده ای معتبر در زمینه فروش محصولات شیائومی فعالیت می کند که محصولات خود را با گارانتی های معتبر و ضمانت اصالت کالا عرضه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

    یکی از این ایر دات ها رو خریدم .
    از لحاظ باطری و اینا بد نبود ولی اصلا توی گوش من کیپ نمیشد مخصوصا سمت راستی مدام می افتاد حالا کپسولی رو هی عوض میکردم بازم نمی‌شد.
    کیفیت صداشم متوسط بود .
    دیگه دادمش رفت بدرد نمی خورد توی راه رفتن می افتاد میخواستم برای ورزش کردن.که کارم نشد

  • Meysam.n
    Meysam.n | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

    شیائومی فقط آفتابه تولید نکرده! ??

  • Khan
    Khan | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

    این ایردات ها من چهارپنج مدلش رو تست کردم همشون گوشی سمت راست قویتر از سمت چپه باعث میشه سردرد بگیره آدم. توی تنظیمات موبایل هم که صدا رو بیشتر منتقل میکنم رو هندزفری چپ بازم درنهایت کیفیت یکسان نمیشه یه تفاوتی هست که خیلی روی اعصابه.

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

    حیف نمایندگی رسمی نداره قیمت هایش گران تر از نسخه جهانی هستش

مطالب پیشنهادی