ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید یوسی پابجی موبایل به سبک پابجی پی

بازی پابجی موبایل طی 2 سال گذشته با عملکرد بسیار عالی توانسته 600 میلیون کاربر را در سراسر دنیا جذب خودش کند ، و از همان زمان وبسایت پابجی پی فعالیت خودش را به طور تخصصی در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازی پابجی موبایل طی 2 سال گذشته با عملکرد بسیار عالی توانسته 600 میلیون کاربر را در سراسر دنیا جذب خودش کند ، و از همان زمان وبسایت پابجی پی فعالیت خودش را به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات بازی پابجی موبایل شروع کرد. و با پشتیبانی 24 ساعته توانست رضایت 100 درصدی مشتریان خودش را بوجود آورد .

همانطور که خودتان مطلع هستید پول بازی پابجی موبایل یوسی است و به دلیل اینکه ایران تحریم می باشد ما به طور عادی نمی توانیم یوسی بازی پابجی موبایل رو از کارت بانکی ایران خریداری کنیم و خرید یوسی تنها با کارت بانک های خارج از کشور میسر است. وبسایت پابجی پی به همین علت برای خریدی راحت و ارزان طراحی شده است.

لذت از پابجی موبایل با پابجی پی !

معمولا گیمرهای حرفه ای بازی های حرفه ای تر را انتخاب می کنند و یکی از این انتخاب ها پابجی موبایل است. اگر شما هم چند فصل کنار بازی پابجی موبایل هستید حتما فکر خرید رویال پس و یوسی پابجی به ذهنتان رسیده است ، بازی پابجی موبایل هر فصلی که میگذرد جذاب تر و البته محبوب تر شده و بازی یک اتفاق ویژه ای را که رقم زده همین جوایز درون رویال پس ها است. که به راحتی هر سیزن می توانید رویال پس همان سیزن را خریداری کنید.

رویال پس پابجی موبایل شامل 100 تا جایزه ویژه توی بازی شده که تنها با بالا بردن آرپی در بازی این جوایز را می تونید خریداری کنید . آرپی بازی هم بر اساس انجام یک سری ماموریت های درون بازی بالا می رود و البته می توان آرپی بازی را هم با یوسی خرید. هرچند کمی قیمتش بالا است اما اگر اهل نبردید می توانید با انجام ماموریت آرپی خودتان رو افزایش بدهید تا یک سری جوایز ویژه را دریافت کنید .به طور مثال بازی در یک سری آرپی های مشخص که برسید 30 یوسی به شما هدیه می دهد، در 20 آرپی با فاصله های یکسان می توانید 600 یوسی دریافت کنید ..! یعنی هر چند آرپی که بالا بروید 30 یوسی بازی به شما هدیه می دهد. 20 بار این کار تکرار می شود و در مجموع 600 یوسی از بازی دریافت می کنید و می توانید یوسی هایتان را توی جعبه های بازی حالا هر جعبه ای که خودتان صلاح می دانید استفاده کنید .. ضمنا بازی به شما در رویال پس یک سری اسکین های جالب می دهد که برای نمونه اسکین می توانیم به اسکین موتور ، اسلحه ، ماشین و .. اشاره کنیم. راستی برای فعال سازی رویال پس پابجی موبایل هم شما نیاز به خرید یوسی پابجی دارید.

انجام ماموریت به سادگی آب خوردن!

اگر شما هم رویال پس بازی رو از وبسایت پابجی پی خریداری کرده باشید برای افزایش آرپی بازی نیاز به انجام ماموریت دارید ماموریت هایی هرچند سخت و دشوار . اما به لطف تیم محتوای پابحی پی می توانید به سادگی یک آب خوردن، با خواندن مقالات ترجمه ماموریت های رویال پس بازی پابجی موبایل؛ ماموریت های هفتگی و روزانه بازی را انجام بدهید و بدون هیچ مشکل و دردسری به آرپی صد در بازی برسید ... و البته این مقالات هر هفته آپدیت می شوند.

هیجان و شادی با پابجی پی !

به دلیل علاقه بسیار زیاد کاربران به برگزاری رووم های پابجی موبایل همراه جایزه پول نقد وبسایت پابجی پی تصمیم گرفت تا با برگزاری مینی تورنومنت و یا رووم های بسیار جذاب با ورودی رایگان به صورت یک شب در میان دوباره شور و هیجان رو به خانواده پابجی باز ها هدیه دهد . این رووم های باحال وبسایت پابجی پی در کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام این وبسایت اطلاع رسانی می شود و با میزبانی 100 نفر در بازی و البته گزارش زنده بازی به طور استریم بسیار جذاب تر می شود .

شما می توانید برای شرکت در رووم های پابجی پی و یا اخبار بروز پابجی موبایل در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرام وبسایت عضو شوید :

لینک کانال تلگرامی : Pubg_pay@ 

لینک پیج اینستاگرام : pubgpay.ir

جنگ واقعی با تیشرت های پابجی پی !

روز به روز بازی پابجی موبایل در حال گسترش است و علاقه مندان این بازی خواهان تیشرت های جذاب با لوگو پابجی موبایل هستند. فروشگاه پابجی پی با توجه به خواسته کاربرانش تیشرت بازی پابجی موبایل را در وبسایت خود موجود نموده است و به سادگی می توانید با سفارش این تیشرت جذاب علاقه خودتان رو به بازی نمایش بدهید.

این تیشرت در سایز های مختلف با قیمت مناسب ارائه می شود و حداکثر 3 روز پس از سفارش به دست مشتری می رسد. فروشگاه پابجی پی همراه این تیشرت یک عدد کد تخفیف برای خرید های آینده از وبسایت برای شما عزیزان ارسال می کند ... شما می توانید با خرید تیشرت پابجی موبایل جنگ واقعی رو برای خود رقم بزنید.

پابجی پی

امیدواریم با خرید یوسی به آرزوهایتان در بازی پابجی موبایل برسید. تیم پابجی پی به طور 24 ساعته پشتیبان شما است و نیازی به نگرانی نیست اگر سوال یا ابهامی در بازی پابجی موبایل دارید به راحتی می توانید به تلگرام و یا اینستاگرام وبسایت پیام ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما جهت رفع ایراد شما تماس بگیرند . ضمنا واریز یوسی پابجی موبایل در زمان کاری وبسایت که از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد همه روزه می باشد در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود. به امید اتفاق افتادن زیباترین لحظه ها برایتان.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی