ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جشنواره تولد آترامارت

فروشگاه اینترنتی آترامارت با قدمتی چندین ساله در بازار کامپیوتر ایران و نماینده رسمی و خدمات پس از فروش برندهای اصلی حوزه دیجیتال است. این فروشگاه اینترنتی بصورت مستقل فعالیت خود را برای ارائه و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه اینترنتی آترامارت با قدمتی چندین ساله در بازار کامپیوتر ایران و نماینده رسمی و خدمات پس از فروش برندهای اصلی حوزه دیجیتال است. این فروشگاه اینترنتی بصورت مستقل فعالیت خود را برای ارائه و عرضه بهترین کالاهای دیجیتال با قیمت و خدمات مناسب آغاز کرد.

ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است به‌صورت پویا و نظام‌مند در توسعه و تعالی رضایت مشتری گام مؤثر بردارد و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در تحقق اهدافی چون قیمت‌های مناسب و ارائه‌ فناوری‌های به‌روز پیشگام باشد. این فروشگاه بیش از ۱۰ هزار کالای متنوع دارد و با ضمانت بازگشت ۱۰ روزه به‌دنبال جذب اعتماد مشتریان است. فروشگاه آترامارت علاوه بر فروش نقدی و فروش اقساطی محصولات، از دفتر خدمات پس از فروش با بیش از 20 سال سابقه بهره می‌برد که این امر نیز بر رضایت مشتری این فروشگاه افزوده است.

فروشگاه اینترنتی آترامارت با ایجاد بستری مستعد برای خریدی رضایت بخش در فضای اینترنت، توانسته حقوق مصرف کننده را بخوبی رعایت کرده و همیشه و به صورت کامل جانب مشتری را در نظر گیرد.

زمینه های فعالیت

عرضه انواع گوشی موبایل (خرید اقساطی گوشی اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی)، تبلت، لپ تاپ، قطعات کامپیوتر (مادربورد، کارت گرافیک، حافظه، پردازنده، درایو نوری اینترنال و اکسترنال)، دستگاه های ذخیره سازی (هارد دیسک و اس اس دی های اینترنال و اکسترنال)، مانیتور، دوربین های دیجیتال عکاسی و انواع ساعت های هوشمند و کنسول بازی (پلی استیشن و ایکس باکس و لوازم جانبی)T کامپیوترهای بدون کیس (کامپیوترهای مینی پی سی و یکپارچه)، تجهیزات شبکه (مودم، کارت شبکه، روتر و اکسس پوینت، سوییچ)، ماشین های اداری (پرینتر، فکس، اسکنر)، لوازم جانبی (انواع لوازم جانبی موبایل، لپتاپ، تبلت و کامپیوتر)، عرضه کیس اسمبل شده به صورت تخصصی با توجه به نیازهای شخصی و سازمانی به همراه اسمبل رایگان قطعات.

جشنواره تولد آترامارت

فروشگاه اینترنتی آترامارت به مناسبت پنجمین سالگرد افتتاح خود در نظر دارد در روز یکم تیر ماه به ازای هر خرید در سایت هدایایی از 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان برای خریداران خود اختصاص دهد. با همراهی شما در این جشنواره، تجربه‌ شیرین خرید از آترامارت را با ما تجربه کنید.

برای مشاهده و دریافت هدایای جشنواره تولد آترامارت کلیک نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی