ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آیگپ برگزار می‌کند؛ 40 دقیقه تا پاییز با جایزه‌های هیجان انگیز

جشنواره 40 دقیقه تا پاییز شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ با جوایز متنوع از 23 شهریورماه برگزار می‌شود. در این جشنواره کاربران باید حداقل 400 امتیاز داشته باشند تا به صورت خودکار در قرعه‌کشی جوایز ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جشنواره 40 دقیقه تا پاییز شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ با جوایز متنوع از 23 شهریورماه برگزار می‌شود.

در این جشنواره کاربران باید حداقل 400 امتیاز داشته باشند تا به صورت خودکار در قرعه‌کشی جوایز این جشنواره شرکت داده شوند. کاربرانی که علاقمند به شانس بیشتر در قرعه‌کشی هستند می‌توانند با خرید شانس احتمال برنده شدن خود را افزایش دهند. هر شانس قرعه‌کشی در این جشنواره برابر 400 امتیاز است.

کاربران در آیگپ می‌توانند با خرید شارژ و بسته اینترنتی، عملیات انتقال وجه از طریق کارت به کارت، دعوت دوستان به آیگپ، عضو شدن در کانال رسمی آیگپ، خرید توکن دیجیتال، پرداخت قبوض، خرید کارت هدیه دیجیتال و کمک به خیریه‌های بخش احسان و نیکوکاری امتیازات خود را افزایش دهند.

جوایز هیجان‌انگیز جشنواره 40 دقیقه تا پاییز 4 دستگاه PS4، ۴۰ کارت هدیه دیجیتال ۴۰۰ هزار تومانی، ۴۰ بسته اینترنت ۱ ساله، ۴۰ شارژ تلفن همراه ۴۰ هزار تومانی و ۴۰ اشتراک آیگپ‌ تی‌وی است که با شرکت در این جشنواره به کاربران آیگپ اهدا خواهد شد.

این جشنواره از 23 شهریورماه آغاز و در ساعت 24 روز 30 شهریورماه به پایان خواهد رسید. زمان قرعه‌کشی نیز 31 شهریورماه ساعت 23:20 دقیقه برگزار خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند اپلیکیشن آیگپ را با مراجعه به سایت این پیام رسان به آدرس www.igap.net و یا مارکت‌های معتبر دانلود کنند و یا عدد 1 را به 10004427  ارسال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی