ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آخرین گزارش نشریه «نیلسون ریپورت» منتشر شد: پرداخت الکترونیک سامان شانزدهمین PSP برتر دنیا

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در میان۱۵۰ PSP برتر جهان در سال ۲۰۱۹ در رتبه ۱۶ برترین‌های دنیا معرفی شده است. به گزارش روابط‌عمومی پرداخت الکترونیک سامان، نشریه نیلسون ریپورت (Nilson Report) به‌عنوان نشریه تخصصی بین‌المللی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در میان۱۵۰ PSP برتر جهان در سال ۲۰۱۹ در رتبه ۱۶ برترین‌های دنیا معرفی شده است.

به گزارش روابط‌عمومی پرداخت الکترونیک سامان، نشریه نیلسون ریپورت (Nilson Report) به‌عنوان نشریه تخصصی بین‌المللی پرداخت الکترونیک در آخرین شماره خود با بررسی جایگاه و عملکرد بیش از ۱۵۰ شرکت پرداخت الکترونیک جهان با معرفی شرکت‌های ایرانی، سپ را به‌عنوان یکی از بیست شرکت برتر دنیا معرفی کرده و با سه پله رشد نام آن را در ردیف شانزدهم فهرست ‌PSPهای برتر دنیا نشانده است.

در این فهرست ۷ شرکت PSP ایرانی دیگر هم مورد بررسی قرار گرفته‌اند که سپ با بیشترین رشد در میان شرکت‌ها به عنوان مطرح‌ترین شرکت صاحب‌نام ایرانی در این حوزه معرفی شده است.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در آخرین گزارش سال گذشته این نشریه در رتبه ۱۹ فهرست برترین شرکت‌های پرداخت جهان معرفی شده بود.

این نشریه گزارش‌های خود را بعد از بررسی سالانه در مورد میزان تراکنش و عملکردهای شفاف و روبه‌رشد در خدمات پرداخت منتشر می‌کند و شرایط رشد و یا افت ۱۵۰ شرکت بین‌المللی و مشهور سال قبل را اعلام می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی