ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید مودم ADSL و VDSL از ایزی مارکت
رپورتاژ آگهی

خرید مودم ADSL و VDSL از ایزی مارکت

در روزگاری که کرونا بسیاری از ما را به اجبار خانه نشین کرده و هیچ راهی جز دور کاری و استفاده از فضای مجازی برای کسب درآمد و آموزش باقی نگذاشته، دسترسی به اینترنت خوب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در روزگاری که کرونا بسیاری از ما را به اجبار خانه نشین کرده و هیچ راهی جز دور کاری و استفاده از فضای مجازی برای کسب درآمد و آموزش باقی نگذاشته، دسترسی به اینترنت خوب تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی هر فردی شده است. خب! برای داشتن یک اینترنت خوب و پر سرعت، ابتدا باید یک سرویس و سرویس دهنده (ISP) مناسب انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید مودم ADSL و یا VDSL نمایید.

درباره انتخاب سرویس و سرویس دهنده مناسب نکات بسیار زیادی مانند: پهنای باند ارائه شده، میزان شلوغی خطوط، خدمات پس از فروش و ... وجود دارد که می تواند روی انتخاب شما تاثیرگذار باشد؛ اما امروز بیشتر قصدمان بررسی کردن نکاتیست که باید قبل از خرید مودم در نظر بگیرید. پس اگر به دنبال یک راهنمای جامع و کامل برای خرید مودم ADSL و VDSL می‌گردید، چند دقیقه با ما همراه باشید.

مودم ADSL ، راضی کننده، اما نه کامل!

در تمامی تجهیزات الکترونیکی مانند لپ تاپ، دوربین عکاسی و ... چندین دسته بندی، مخصوص استفاده افراد مختلف از مبتدی تا حرفه‌ای وجود دارد؛ مودم نیز از این رویه خارج نیست و در چندین و چند مدل با کاربردهای متفاوت طراحی و ساخته شده است. مودم‌هایی که با سرویس ADSL سازگار هستند، ساده‌ترین نوع مودم‌ها به حساب آمده و برای کاربری خانگی و نیمه حرفه‌ای بسیار مناسب هستند. اما چرا می‌گوییم نیمه حرفه‌ای؟! چونکه این مودم‌ها نهایتا تا سرعت دانلود ۲۴ مگابیت بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهند که شاید برای برخی از افراد کافی نباشد؛ البته نا گفته نماند که این اعداد و ارقام برای خارج از کشور ایران بوده و نهایت سرعتی که شما می توانید در ایران از سرویس دهنده خود بگیرید، ۱۶ مگابیت بر ثانیه است!

مودم ADSL پیشنهادی ایزی مارکت: DSL-2740 دی لینک

اما وقت آن است که بهترین مودم ADSL از برند دی لینک را برای شما معرفی نماییم، این شما و این مودم ADSL دی لینک مدل DSL-2740U. این دستگاه دارای دو آنتن خارجی به قدرت 5dBi است، بنابراین برای خانه و شرکت شما گزینه بسیار مناسبی محسوب خواهد شد. بعلاوه این مودم دی لینک سرعت دانلود ۲۴ و آپلود ۱ مگابیت بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توان گفت سرعتی ایده‌آل برای مصارف خانگی و تجاری کوچک می‌باشد. اگر قصد خرید این مودم ADSL را دارید، همین حالا می توانید به وب سایت ایزی مارکت مراجعه کرده و تنها با چند کلیک آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید مودم ADSL دی لینک مدل DSL-2740U

با اینترنت VDSL، حرفه ای‌تر بیندیش!

اما اگر شب و روزتان با اینترنت می گذرد و حوصله منتظر ماندن برای باز شدن سایت‌های مورد نیازتان را ندارید، بهتر است اصلا سراغ ADSL نروید و نسل جدید اینترنت یعنی VDSL را برای خود انتخاب نمایید. وی دی اس ال سرعت بالاتری نسبت به اینترنت ADSL داشته و می تواند دانلودهای شما را با سرعت باورنکردنی 52 مگابیت بر ثانیه و در چشم بر هم زدنی انجام دهد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که متاسفانه VDSL در تمامی شهرهای ایران قابل دسترس نیست و تنها برخی از مناطق کلان شهرها به این سرویس مجهیز شده‌اند. بنابراین اگر ساکن کلان شهرهای ایران هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا مودمی خریداری کنید که هم از ADSL پشتیبانی نماید و هم از VDSL؛ چرا که هر زمان که قصد تعویض منزل یا محل کار خود را داشته باشید، به راحتی بتوانید مودم را جابجا کرده و نیازی به خرید مجدد مودم نداشته باشید. خوشبختانه کمپانی دی لینک فکر اینجا را هم کرده و با رونمایی از مودم DSL-2877AL ، این مشکل را برای کاربران خود برطرف کرده است. موافقید در ادامه کمی درباره کارکرد این مودم دی لینک باهم صحبت کنیم؟!

دی لینک با مودم DSL-2877AL می تازد!

به جرات می توان گفت، مودم دی لینک مدل DSL-2877AL ، یکی از بهترین مودم‌های موجود در بازار ایران است. این دستگاه دارای سه آنتن خارجیست و پوشش Wi-Fi بسیار مناسبی را ایجاد می‌کند. این مودم، هم  سرویس ADSL و هم سرویس VDSL را در اختیارتان قرار می دهد؛ پس با یک تیر دونشان زده و خود را تا سالیان سال از خرید مودم بی‌نیاز کرده‌اید.

همچنین با استفاده از این مودم VDSL می توانید یک شبکه داخلی بی سیم ایجاد کنید و اطلاعات خود را با استاندارد بی سیم AC و سرعت وایرلس 750 مگابیت بر ثانیه بین کامپیوترها، موبایل ها و لپ تاپ های موجود در شبکه جابجا نمایید. اما شاید اگر عکس‌های این محصول را با دقت دیده باشید، متوجه وجود یک پورت USB روی آن شده‌اید؛ شما با اتصال یک دانگل 3G/4G به این پورت، می‌توانید اینترنت همراه را در منزل و یا محل کار خود به صورت بی سیم در اختیار داشته باشید. اگر درست حساب کرده باشیم، با وجود این قابلیت، شما با خرید این مودم، تنها با یک تیر سه نشان خواهید زد! فوق العادست، نه؟!

خرید مودم VDSL دی لینک مدل DSL-2877AL

راستی، قبل از اتمام این نوشته، این را هم بگوییم که تنظیمات این مودم دی لینک بسیار سادست و می توانید با مراجعه به وبلاگ سایت ایزی مارکت و مطالعه مقاله «آموزش تنظیمات مودم دی لینک مدل DSL-2877AL» ، مودم VDSL خود را به راحتی کانفیگ و قابل استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Cna47
    Cna47 | ۲۰ آبان ۱۳۹۹

    دوستان کسی میدونه چطوری میشه یک دستگاه رو در مودم (مک آدرس) تعریف کرد که طی زمان خاص مثلا شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر اجازه متصل شدن به وای فای رو داشته باشه؟

    • فـرزاد
      فـرزاد | ۲۰ آبان ۱۳۹۹

      با روتر بردهای میکروتیک می تونی اینکارو انجام بدی نه مودمهای معمولی خانگی، یا حداقل من ندیدم که همچین قابلیتهایی داشته باشن، اما با یه rb750/950 میتونی این سناریو رو پیاده کنی

مطالب پیشنهادی