ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سه مدرک رسمی و یک مدرک بین المللی IT دریافت کنیم، با 490 هزار تومان! [رپورتاژ آگهی]

یکی از نکات بسیار مهم در دنیای همیشه در حال تغییر امروز، کسب تخصص و بروز بودن است. اما با زمان محدودی که این روزها مشکل اصلی همه ماست، گذراندن دوره های تخصصی برای ارتقا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از نکات بسیار مهم در دنیای همیشه در حال تغییر امروز، کسب تخصص و بروز بودن است. اما با زمان محدودی که این روزها مشکل اصلی همه ماست، گذراندن دوره های تخصصی برای ارتقا مهارت و درنتیجه داشتن شغلی بهتر، دشوار است. ولی آموزش مجازی Gotoclass، نمایندگی رسمی آکادمیک LPIC، برگزار کننده رسمی آزمون های لینوکس،  این فرصت را برای شما فراهم آورده تا هر جا و هر زمان، با کمترین هزینه دوره های تخصصی را طی کنید و مدرک رسمی  دریافت کنید.

کمپین بهاره با هدف رفع نیاز های  آموزشی شما دانشجویان در حوزه IT تعریف شده است، که می توانید با ثبت نام در هر کدام از آنها مهارت های تان را ارتقا ببخشید.

750-500

میکروتیک یاد بگیریم و مدرک بین المللی دریافت کنیم

دوره آموزشی MTCNA اولین سطح دوره های آموزشی میکروتیک است که دانشجویان با مفاهیم پایه به طور کامل و سایر مباحث دوره های بالاتر به طور جزئی آشنا می شوند. در پایان دوره آموزشی MTCNA دانشجویان قادر به اتصال و تنظیم IPبرروی میکروتیک، راه اندازی Routing، DHCP، DNS، Wireless، Hotspot، انواع Tunnel، Firewall و ... خواهند بود.

شما می توانید علاوه بر این که با کمترین هزینه و صرف زمان کم این دوره را سپری کنید، در صورتی که تمایل داشته باشید در محل موسسه  با سپری کردن آزمون حضوری، مدرک بین المللی نیز دریافت کنید. شایان ذکر است استاد دوره، از اساتید رسمی بین المللی MTCNA می باشند.

mtcna2

برای ثبت نام در دوره ی MTCNA و بهره مندی از تخفیف های محدود این دوره اینجا کلیک کنید.

بسته ی آموزشی ترکیبی CCNP  و CCNA با 90 درصد تخفیف

tarkibi

مدرک CISCO Certified Network professional - CCNP از سری مدارک سطح متخصص ، در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظیمات و راه بری شبکه های LAN و WAN و نیز ارتباطات شبکه توسط سیستم شماره گیری تلفن برای شبکه های بزرگ بوده و نشانگر دانش و مهارت پیشرفته در زمینه شبکه است. با اخذ این مدرک ، یک متخصص شبکه دارای توانایی نصب ، راه اندازی و عیب یابی شبکه های محلی و شبکه های وسیع ( LAN و WAN ) جهت مجموعه های بزرگ با تعداد 100 تا بیش از 500 نود است. مباحث این مدرک بر روی مواردی همچون امنیت ،شبکه های متمرکز ،کیفیت سرویس یا QoS) quality of service ، virtual private networks  VPN) و تکنولوژیهای broadband تاکید دارد .

یکی از مدارک این دوره، CCNP Switch نام دارد. این مدرک نشان می دهد که دارنده آن دانش و مهارت لازم جهت طراحی، راه اندازی و عیب یابی راهکارهای پیچیده سوییچینگ در سطح گسترده با استفاده از معماری Enterprise سیسکو را دارا می باشند. این دوره همچنین دانش سازگاری امن فناوریهای VLAN،WLAN، Voice و ویدیو را با شبکه های سازمانی پوشش می دهد.

مدرک CISCO Certified Network Associate) CCNA ) در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظیمات و راه بری شبکه های LAN و WAN و نیز ارتباطات شبکه توسط سیستم شماره گیری تلفن برای شبکه های کوچک (۱۰۰ نود و کمتر)از جمله EIGRP, Serial, Frame Relay, IP RIP, VLANs, RIP V2.0, Ethernet, Access List است.

اطلاعات اولیه و بنیادی که شما به هنگام آماده شدن و مطالعه جهت امتحان CCNA بدست می آورید اولین قدم در راه ورود به بازار حرفه ای شبکه است.مدرک CCNA مهارت و توانائی اولیه و مقدماتی فرد را در کار شبکه تأیید می کند .

برای ثبت نام در دوره ی MTCNA و بهره مندی از تخفیف های محدود این دوره اینجا کلیک کنید.

 ورود به دنیای مدیریت سرور های لینوکس با LPIC

دوره LPIC 1، اولین دوره از سری دوره های موسسه LPI جهت یادگیری سیستم عامل لینوکس و اپلیکیشن های پرکاربرد مرتبط به این سیستم عامل است. در این دوره به طور کلی بر مباحثی چون وظایف مدیریتی، نصب و راه اندازی، کار با خط فرمان لینوکس و تنظیم این سیستم عامل، نصب و استفاده از نرم افزارهای پرکاربرد، امکانات اولیه مورد نیاز در این سیستم عامل و تنظیمات اولیه شبکه تحت این سیستم عامل، پرداخته می شود. البته لازم به ذکر است که شما علاقه مندان گرامی به شرکت در این دوره، مباحث پایه ای لینوکس را فارغ از توزیع های مختلف آن چون RedHat و Debian و دیگر توزیع های رایج، خواهید آموخت و در انتها می توانید با اکثر این توزیع ها به خوبی کار کنید.

دوره LPIC در بستر آموزش مجازی ارژنگ، یکی از پرطرف دار ترین دوره های این مجموعه است که به دلیل درخواست های همیشگی، در بسته ی آموزشی بهار نیز برای دانشجویان فراهم شده است. شایان ذکر است ارژنگ تنها نماینده ی آکادمیک LPIC، در ایران است.

lpic

برای ثبت نام در دورهLPIC 1 و بهره مندی از تخفیف های محدود این دوره اینجا کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی