ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروش بیشتر در روزهای کرونایی با فروشگاه ساز بیدک

این روزها که شکل و شمایل کسب و کارها نسبت به سال‌ها پیش تفاوت خیلی زیادی پیدا کرده، افراد بسیاری تلاش می‌کنند تا به نوعی در بازاریابی، جایگاه خوبی پیدا کنند. این موضوع باعث شده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها که شکل و شمایل کسب و کارها نسبت به سال‌ها پیش تفاوت خیلی زیادی پیدا کرده، افراد بسیاری تلاش می‌کنند تا به نوعی در بازاریابی، جایگاه خوبی پیدا کنند. این موضوع باعث شده که خیلی از کسب و کارها با فضاهای اینترنتی و آنلاین ارتباط بگیرند و با این کار هم شانس فروش بیشتری داشته باشند. تمامی این جریان‌ها بعد از شیوع ویروس کرونا با سرعت خیلی بیشتری طی شد. انگار که کرونا، کاتالیزوری بود که کسب و کارهای آنلاین را تقویت کرد و در دل مردم جای داد. به همین دلیل هم شرکت‌های فروشگاه ساز همچون بیدک در قدم به قدم کسب و کارها آنها را همراهی‌ می‌کنند تا در نهایت بتوانند موفقیت روزافزونی را پیدا کنند.

درباره فروشگاه ساز بیدک

می‌خواهیم برایتان از بیدک بگوییم، وب‌سایت فروشگاه سازی که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. دقیقاً مثل زمانی که به یک فروشگاه می‌روید و دلتان می‌خواهد بدون آنکه متصدی فروشگاه دائماً وضعیتتان را چک کند، هر آن چیزی را که می‌خواهید انتخاب کنید، پرو کنید و در نهایت هم بخرید! شما می‌توانید از طریق وب‌سایت فروشگاه ساز بیدک، فروشگاه اینترنتی خودتان را با همان شکلی که دوست دارید تهیه و انتخاب کنید.

کار سختی نیست. بیدک در تمامی مراحل همراه شما و پا به پایتان می‌آید. به خاطر همین هم خیلی از کسانی که به هر شکلی کار با مقدمات طراحی و سایت فروشگاه اینترنتی را بسیار سخت و طاقت‌فرسا می‌دانند می‌توانند با خیال راحت همراه بیدک باشند و با چند قدم ساده، فروشگاه اینترنتی‌شان را به دست آورند.

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

فروشگاه‌های اینترنتی در سال‌های اخیر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، توسعه و رشد زیادی پیدا کردند. اما همچنان، هم برای فروشندگان و هم برای خریداران پر از شک و تردید بودند. به همین دلیل نیز تنها دسته خاصی از افراد از آنها استفاده و پشتیبانی می‌کردند. با این حال باید بگوییم یکی از مواردی که به عنوان لازمه قرن 21 و عصر تکنولوژی شناخته می‌شود هم گسترش فروشگاه‌های اینترنتی است.

بیایید فرضیه الزام داشتن فروشگاه اینترنتی را کنار بگذاریم و شرایط را بررسی کنیم. با آمدن کرونا، کسب و کارهای سراسر دنیا بحران بسیار بزرگی را تجربه کردند و همه چیز برایشان کنترل نشده و غیر قابل پیش‌بینی پیش رفت. اما در این شرایط، تمام کسب و کارها به دو دسته تقسیم شدند. برخی در روش سنتی خرید و فروش باقی ماندند و با توجه به تعطیلی‌ها و قرنطینه و تمامی اتفاقاتی که به کرونا معطوف بودند، شکست بزرگی را برای کسب و کار خود رقم زدند.

در مقابل اما کسب و کارهای دیگر سعی کردند که از این وضعیت بحرانی با کمک هوشیاری و دقت خود، بهترین استفاده را داشته باشند و بتوانند نه تنها در مقابله بحران مقابله کنند، بلکه درصد رشد و پیشرفت خود را حتی از قبل کرونا نیز به مراتب افزایش دهند. به همین دلیل هم تمام و یا بهتر است بگوییم بخش زیادی از کسب و کار خود را به فضای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی انتقال دادند. 

بیدک برایمان چه کاری انجام می‌دهد؟

حالا بیایید برویم سر اصل مطلب و آن هم اینکه اصلاً بیدک قرار است که برای ما چه کاری انجام دهد؟ چرا باید اعتماد کنیم و فروشگاه اینترنتی‌مان را دست آن بسپاریم؟ 

بیدک، مجموعه‌ای خلاق و حرفه‌ای از جوانانی باانگیزه و سخت‌کوش است که تصمیم دارند در نوع خودشان به چرخه اقتصادی کشور کمک کنند و شرایط ایده آل و مناسبی را برای کسب و کارهایی فراهم سازند که به هر دلیلی به سراغ ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی نمی‌روند. پروسه کاری و خدماتی که توسط بیدک برای شما ارائه می‌شود گستردگی خیلی زیادی دارد و به همین دلیل نیز صرفاً به ذکر چند مورد از آنها بسنده می‌کنیم:

  • دریافت نماد اعتماد الکترونیکی: قطعاً می‌دانید که تا این نماد برای فروشگاهتان وجود نداشته باشد، علناً یک فروشگاه غیر قابل اعتماد به حساب می‌آیید که پشتوانه قانونی خاصی ندارد.
  • عکاسی از کالاها و بارگذاری آنها: عکاسی محصولات هم بخش مهمی از کسب و کار شماست که می‌تواند در خاطره ذهنی و بصری مشتریان بماند و ضمیر ناخودآگاهشان را به خرید هدایت کند.
  • درگاه پرداخت آنلاین: پلتفرم مهم و مفیدی که کار خرید را هم برای شما و هم برای مشتریان راحت می‌کند.
  • راه‌اندازی بلاگ: بخش بسیار مهمی که اطلاعات کاربران را افزایش داده و احتمال بهینه‌سازی سایت در موتور جستجو را نیز فراهم می‌کند.
  • طراحی قالب اختصاصی برای فروشگاه: قالبی که خرید اینترنتی را راحت کرده و با دسته‌بندی‌ها و فیلترهای استاندارد و یا بهتر است بگوییم هر چیزی که برای یک فروشگاه اینترنتی لازم است، امکان فروش بالا را برای شما فراهم می‌کند.
  • طراحی لوگو: بخش مهمی که اولین راه ارتباطی مشتری با شماست و می‌تواند برند شما را در ذهن او ماندگار و همیشگی کند.

چرا میان این همه سایت فروشگاه ساز باید بیدک را انتخاب کنیم؟

بیدک به شما این جسارت را می‌دهد که بتوانید با خیال راحت، تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم و دقیق برای رشد برندینگ و کسب و کار خودتان را انجام دهید و دغدغه فرآیند طراحی و سایت فروشگاه را نداشته باشید. این مجموعه، تمامی سرویس‌های خود را در بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد تا در نهایت بتوانید با خیال راحت از اعتمادی که به این فروشگاه ساز داشتید حرف بزنید.

این مجموعه در تمامی فرآیند فروش همراه شماست و این‌گونه نیست که به محض خرید فروشگاه، شما را به حال خودتان رها کند. شما حتی می‌توانید فرآیند ارسال محصولات را نیز به بیدک بسپارید. این یعنی در صورتی که مشتریان شما، محصولات موردنظرشان را از وب‌سایت فروشگاه اینترنتی‌تان خریداری کردند، بیدک آن محصولات را تحویل گرفته و در سریع‌ترین و در عین حال راحت‌ترین راه ممکن به دست مشتریانتان می‌رساند. به همین دلیل است که در تمامی فرآیندهای فروش محصول، کمترین دردسری را احساس نخواهید کرد و با آرامش خیال می‌توانید به رشد کسب و کار خود کمک کنید. 

چگونه می‌توانیم از خدمات بیدک استفاده کنیم؟

برای آنکه بتوانید فروشگاه اینترنتی خودتان را بسازید باید به وب‌سایت بیدک مراجعه کنید و قدم‌های اول را پیش بگیرید. در کنار این هم بد نیست اگر که از مشاوره رایگان ما کمک بگیرید و پروسه انتخاب فروشگاه را به شکل هوشمندانه‌تری به انجام برسانید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • linkin park
    linkin park | ۹ بهمن ۱۳۹۹

    چه رپرتاژ خشکی...

مطالب پیشنهادی