ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شرایط تعمیر و تهیه قطعات موبایل در «بازرگانی سفیر»

فروشگاه اینترنتی سفیر با توجه به سال ها سابقه در بورس موبایل ( تلفن همراه ) و قطعات موبایل پایتخت با رویکرد مشتری مداری و حذف واسطه به جهت قیمت مناسب برای مشتریان شروع به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه اینترنتی سفیر با توجه به سال ها سابقه در بورس موبایل ( تلفن همراه ) و قطعات موبایل پایتخت با رویکرد مشتری مداری و حذف واسطه به جهت قیمت مناسب برای مشتریان شروع به فعالیت نمود. در حال حاضر قطعات موبایل انواع برندها در تمامی مدل های وارداتی از جمله اپل( Apple) ، سامسونگ ( Samsung ) ، سونی ( Sony ) ، هواوی ( Huawei ) ، ال جی ( LG ) ، نوکیا ( Nokia ) ، شیائومی ( Xiaomi ) موجود و در سریع ترین زمان قابل تحویل می باشد. همچنین با توجه به نیاز کشور برای دستگاه های تعمیرات موبایل از سال 1397 این مجموعه با واردات دستگاه های تعمیرات موبایل ، تعویض ال سی دی ( LCD ) و آموزش تعمیرکاران گام مهمی را در جهت کاهش هزینه های تعمیرات موبایل و بومی سازی انواع دستگاه های تعمیرات تلفن همراه برداشته است.تعمیرات موبایل خود را به تیم حرفه ای سفیر بسپارید و به قیمت عمده قطعه مورد نیاز خود را تامین کنید.

 دستگاه تعمیر موبایل (1 سال گارانتی)

دستگاه های تعمیرات موبایل و تعویض تاچ ال سی دی با 1 سال گارانتی همراه خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد .

 تمامی تعمیرات اعمال شده روی تلفن های همراه شما زیر نظر بهترین متخصصان تعمیرات موبایل در شرکت سفیر انجام می شود . بالاترین سرعت عمل و بهترین کیفیت در مجموعه سفیر با نازل ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه میگردد

خدمات و محصولات مجموعه سفیر:

محصولاتی چون تاچ ال سی دی ، تاچ ، فریم و بک کاور ، دوربین ، لوازم مصرفی تعویض فلت و گلس ، قطعات ریز ، ابزار ، فلت ها و قطعات داخلی ، لوازم جانبی موبایل ، دستگاه های تعمیر موبایل و تعویض تاچ ال سی دی و انجام تعمیرات موبایل از محصولات و خدمات موجود در این مجموعه است .

که به صورت خلاصه راجب هرکدام توضیح مختصری می دهیم :

تاچ ال سی دی  

برای انتخاب یک LCD مناسب ابتدا باید با توجه به برند گوشی موبایل خود یکی از این دسته ها را انتخاب کنید.

در گام بعدی با توجه به کیفیتی که مطلوب شماست یکی از lcd اورجینال و یا lcd غیر اورجینال را انتخاب کنید.
سپس با توجه به مدل گوشی و البته قیمت ال سی دی گزینه ی مورد نظر را انتخاب نمایید.

تاچ 

تاچ موبایل یا همان صفحه نمایش موبایل بسته به نوع گوشی و مدل آن متفاوت است. سوالات متداول در خصوص تاچ گوشی از قبیل چگونه تاچ پد را تعمیر کنیم؟ چطور می توان تاچ را تعویض کرد؟

شرکت سفیر در راستای دسترسی هرچه بهتر شما به محصول مورد نظرتان با ارائه و جمع آوری کلیه قطعات موبایل برای تعمیر و تعویض قطعات مورد نیاز گوشی در این وب سایت و همچنین فروش قطعات موبایل با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب گامی موثر در جهت جلب رضایت مشتریان نموده است . 

فریم و بک کاور 

فریم و بک کاور گوشی ، قاب و کاور ، در پشت گوشی ، فریم ال سی دی ، سینی ال سی دی ، فریم بک و فریم کامپلت اصطلاحاتی هستند که برای این نوع از محصولات به کار می روند. 

دوربین 

دوربین موبایل یکی از مولفه های مهم در انتخاب گوشی می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی روز به روز نسل های جدیدتر و دقیق تری از دوربین ها وارد بازار می شود. 

باتوجه به اینکه شرکت سفیر وارد کننده قطعات موبایل در ایران است ، برای شما انواع دوربین های موبایل را با توجه به نوع برند و کیفیت در مجموعه ای فوق العاده کامل و بی نظیر فراهم کرده .

برای دریافت اطلاعات  بیشتر به سایت سفیر مراجع کنید .

قطعات ریز

قطعات ریز موبایل شامل تمام قطعات است که برای تعمیر موبایل مورد استفاده قرار میگیرد قطعات ریزی که اهمیت زیادی برای تعمیر کاران دارد . قطعاتی از قبیل سوکت سیمسوکت شارژخشاب سیممیکروفنسیم آنتنقلم های سامسونگاسپیکر / بارزکانکتور هاکانکتور شارژفینگر پرینت و ...

ابزار تعمیرات موبایل

ابزار تعمیرات موبایل سفیرلوازم تعمیرات موبایلهیترهویهلوپ

شامل کلیه تجهیزات و ملزومات تعمیرات و تعویض و همینطور سرویس موبایل می باشد.گاهی تعمیر موبایل بارها اقتصادی تر از خرید یک دستگاه جدید و نو می باشد.خصوصا در این روزها که به شدت شاهد افزایش نرخ گوشی های موبایل و تکنولوژی هستیم.با توجه به افزایش اهمیت تعمیرات و اهمیت تعویض قطعه ی معیوب ابزار آلات  تعمیرات نیز مورد توجه بیشتر قرار می گیرد .

فلت ها و قطعات داخلی

دسته فلت و قطعات داخلی موبایل شامل انواع فلت موبایل با توجه به آن برند می باشد.اصطلاحاتی از قبیل فلت تصویر ، فلت تاچ هر دو برای فلت های گوشی بکار می روند.

لوازم جانبی موبایل

شارژر ، کابل شارژ و باطری جزو آن دسته از قطعاتی ست که در عین پرکاربرد بودن دارای تنوع و انواع مختلف می باشند.

شارژر و کابل شارژر دو قطعه ای هستند که برای سلامتی گوشی موبایلتان بسیار مهم و با اهمیت می باشد.

در هنگام خرید این دو قطعه بایستی بیشترین اولویت کیفیت آن باشد.

چرا که شارژر فیک میتواند صدمات غیر قابل بازگشتی به باطری گوشی شما وارد سازد.

تعمیر موبایل و تعویض تاچ ال سی دی

باتوجه به اینکه تعمیرات و تعویض تاچ ال سی دی برای مشتریان مجموعه سفیر از اهمیت بالایی برخوردار است این مجموعه تمام تلاش خود را در زمینه جلب رضایت مشتری انجام می دهد و از بهتربن متخصصان برای تعمیر و تعویض استفاده می کند و با توجه به اینکه وارد کننده قطعات در ایران است تا الان توانسته در این زمینه موفقیت کامل را به دست آورد.

 

برای استعلام هزینه سایر تعمیرات موبایل می توانید با شماره ی تماس 62999797 و تلگرام 09033007307 در ارتباط باشید .

جهت ثبت سفارش تعمیرات موبایل سفیر کلیک کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی