ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای انتخاب دوربین مداربسته داهوا

شرکت dahua یکی از بزرگترین برندها در زمینه ی تولید دوربین مداربسته در جهان است و بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است. دوربین های مداربسته داهوا با امکانات گوناگون و در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۱

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت dahua یکی از بزرگترین برندها در زمینه ی تولید دوربین مداربسته در جهان است و بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است. دوربین های مداربسته داهوا با امکانات گوناگون و در رده های مختلف عرضه می شوند تا بتوانند در هر موقعیت و برای هر سیستم نظارتی اثربخش باشند.

شرکت داهوا یکی از بزرگترین برندها در زمینه ی تولید دوربین مداربسته در جهان است و بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است. دوربین های مداربسته داهوا با امکانات گوناگون و در رده های مختلف عرضه می شوند تا بتوانند در هر موقعیت و برای هر سیستم نظارتی اثربخش باشند. این محصولات از مدل های اقتصادی، با عملکرد قابل قبول، تا دوربین های پیشرفته، با فناوری های به‌روز، را در بر می گیرند و برای طیف متنوعی از کاربران قابل استفاده می باشند. تولیدات شرکت dahua در کشور ما نیز از طریق نمایندگی رسمی در ایران قابل تهیه هستند. 

اگر شما هم قصد دارید برای سیستم امنیتی خود دوربین مداربسته تهیه کنید و بین نام ها و مدل هایِ مختلف سرگردان مانده‌اید، در این مطلب راهنمایی گرد آورده ایم تا با محصولات مداربسته داهوا بیشتر آشنا شوید. 

انواع دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا در چند خط تولید ارائه می شود که شامل دوربین های شبکه، دوربین های PTZ، دوربین های HDCVI و دوربین های حرارتی می شود. هر کدام از این دوربین ها برای پروژه هایی خاص مناسب تر هستند و امکانات بهتری را ارائه می دهند. این دوربین ها معمولا با رزولوشن های 2MP، 4MP، 5MP، 6MP و 8MP‌ موجود هستند. 

بر همین اساس، دستگاه های ضبط داهوا نیز مناسب با مدل دوربین تولید شده اند و شامل رکوردر شبکه و رکودر HDCVI می باشند. 

دوربین های شبکه داهوا

 

Dahua به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ی فناوری های جدید، دوربین های شبکه را با امکانات گوناگون و برای کاربری های مختلف عرضه کرده است. از جمله فناوری های پیشگام داهوا برای دوربین های شبکه، تکنولوژی ePoE، دوربین پانورامیک با چندین سنسور، و کدک های هوشمند برای بهره وری بیشتر است. 

ePoE به‌روزترین تکنولوژی برای انتقالِ برق، تصویر، صوت و سیگنال‌هایِ کنترلی برای دوربین مداربسته IP‌ در مسافت های طولانی است که اطلاعات را با سرعت 10Mbps تا 800‌ متر و با سرعت 100Mbps‌ تا 300 متر انتقال می دهد. 

انواع IP دوربین داهوا در سه رده ی Ultra، PRO‌ و Light ارائه می شوند که سری Ultra حرفه ای ترین دوربین ها و سری Light اقتصادی ترین دوربین های شبکه را ارائه می دهند. 

برای نمونه، مدل IPC-HFW2239M-AS-LED-B-S2 یک دوربین بولت 2MG ضدآب از سری Light با فاصله کانونی ثابت است، که از کدک H.265 پشتیبانی می کند و موجب صرفه جویی در پهنای باند و حجم ذخیره سازی می شود. 

سری دوربین های WizMind و WizSense نیز از مدل های پرچم دار داهوا هستند که به قابلیت هوش مصنوعی و یادگیری عمیق مجهز شده اند.

یا سری پانورامیک که شامل دوربین های دام چند سنسوره است که نظارتی همه جانبه را برای اماکن فراهم می آورند. برای مثال، مدل PSDW5231S-B120‌ هم یک دوربین 2MP و هم یک دوربین PTZ با سرعت بالاست، که در کنار هم، نظارتی 120 درجه را ایجاد می کند. علاوه بر این، این مدل دوربین به سیستم IVS نیز مجهز شده است و از عملکرد هوشمند برخوردار می باشد. 

دوربین های HDCVI داهوا

Dahua  مبتکر فناوری HDCVI است که برای اولین بار توانست تصاویری با رزولوشن 4K را در سیستم های نظارت آنالوگ و بر بستر کابل کواکسیال انتقال دهد. 

در حال حاضر، دوربین های جدید HDCVI داهوا، از فناوری HDCVI 6.0 پشتیبانی می کنند و مجهزتر از هر زمان دیگر هستند.

دوربین های HDCVI‌ در سری های زیر عرضه می شوند که هر کدام از آنها می تواند راه حلی مناسب برای تامینِ امنیتِ مکان مورد نظر شما باشد:

سری PRO

سری Lite

سری Cooper

سری بازداری فعال (Active Deterrence)

سری پانوراما (Panorama)

سری PoC

سری Micro Size

دوربین های PTZ داهوا

دوربین های پن تیلت زوم (PTZ)، از انواع دوربین های شبکه و HDCVI است که به ویژه برای نظارت شهری و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های PTZ‌ داهوا در رده های مختلف و با امکاناتی نظیر زوم اپتیکال قوی، دید در شب وسیع، PFA و ... عرضه می شوند. 

دوربین های حرارتی داهوا

 دوربین های حرارتی نیز از دیگر انواع دوربین های داهوا است که براساسِ تشخیصِ میزان دما عمل می کند. این دوربین ها به نور احتیاجی ندارند و بنابراین از آنها در تاریکی مطلق هم می توان استفاده کرد. به کار بردنِ دوربین های حرارتی در کنار دوربین های نوری، موجب افزایشِ توانِ سیستم نظارتی می شود و برای انواع اماکن صنعتی و تجاری مناسب می باشد. دوربین های حرارتی داهوا نیز در سری های مختلف و با امکانات گوناگون عرضه می شوند. 

قیمت دوربین مداربسته داهوا

از نظر قیمت دوربین مداربسته، دوربین های آنالوگ از نمونه های تحت شبکه ارزان تر هستند، و نمونه های هوشمند و پیشتاز نیز به طبع از سایر مدل ها گران تر خواهند بود. 

در دوربین های شبکه داهوا، سری Light اقتصادی ترین دوربین های موجود است. 

در دوربین های HDCVI هم، سری Cooper اقتصادی تر است و برای کسانی که از لحاظ بودجه در تنگنا هستند مناسب می باشد.  

برای مثال، مدل DH-HAC-B1A21P-0360B از سری Cooper، یک دوربین آنالوگ با کیفیت full HD 1080 است که بسیار خوش قیمت می باشد. این دوربین به قابلیت دید در شب مجهز است و از فناوری HDCVI پشتیبانی می کند که چهار سیگنال را از طریق یک کابل کواکسیال انتقال می دهد.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی