ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین‌های گوشی موبایل ارائه شده در دیجی سنتر

موبایل و گوشی تلفن همراه ازجمله تکنولوژی‌هایی است که داشتن آن امروزه در بین افراد جامعه بسیار متداول شده است. این امر بیانگر این مطلب است که موبایل جزوی از زندگی انسان‌ها شده به طوری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

موبایل و گوشی تلفن همراه ازجمله تکنولوژی‌هایی است که داشتن آن امروزه در بین افراد جامعه بسیار متداول شده است. این امر بیانگر این مطلب است که موبایل جزوی از زندگی انسان‌ها شده به طوری که ممکن است، نبود آن مشکلاتی زیادی را با خود به همراه داشته باشد. اما در این بین قطعاً سوالی که همه در مورد موبایل از خود می‌پرسند این است که از بین این همه مدل با قابلیت‌ها و خصوصیات متنوع و یا حتی قیمت‌های متفاوت گوشی خوب، چه برندی را باید خریداری نمود و بهترین برند گوشی کدام برند می‌باشد؟

بسیاری از افراد در هنگام خرید موبایل، بین گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و سایر برندها مردد می‌شوند و مدام این پرسش را از کارشناسان و فروشندگان می‌پرسند که بهترین مارک گوشی چیست؟ از این رو فروشگاه تخصصی موبایل دیجی سنتر سعی نموده تا در این گزارش علاوه بر توضیح در مورد تاثیر گوشی موبایل در زندگی روزمره ومزایای استفاده از آن، به پرسش‌های متداول خریداران نیز پاسخ داده و راه را برای خرید راحت و آسان با امکان خرید اقساطی موبایل برای متقاضیان هموار نماید. امید است تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.

تأثیر گوشی موبایل و مزایای استفاده از آن

تأثیر گوشی موبایل در زندگی روزمره و کسب و کار به حدی است که تلفن هوشمند چندین ساعت در طول روز از دست صاحبان آن‌ها جدا نمی‌شود و اکنون مانند بخشی از خود افراد شده است ومی‌توان گفت که این تلفن‌های هوشمند با امکانات مختلف در بخش‌های مختلف زندگی اشخاص حضور دارند. از جمله این امکانات موبایل و کاربرد آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دوربین گوشی موبایل و امکان عکس و فیلم گرفتن بعد از ورود تلفن هوشمند به زندگی روزمره، به علاقه بسیاری از افراد تبدیل شده است به طوری که مدل‌های موبایل نسل جدید قسمت‌های دردسر ساز عکس گرفتن را حذف و قسمتهای دلپذیر را به صاحبان خود ارائه می‌دهند.
  •  برنامه گوشی موبایل که قابلیت تبدیل گوشی به رایانه را برای اشخاص ایجاد می‌کند.
  • برداشتن فاصله‌ها از میان افراد از دیگر امکانات موبایل می‌باشد. ارتباط تصویری، استفاده از پیام رسان و اتصال به اینترنت و ... همگی امکاناتی هستند که موبایل برای برداشتن این فاصله‌ها در خود جای داده است.
  • وجود دستیارهای صوتی مانند Siri از iPhone و Bixby از Samsung در تلفن همراه کمک می‌کند تا قرارها بدون استفاده از دست ترتیب داده شود و به اطلاعات مورد نظر در موتور جستجو دسترسی پیدا نموده یا به راحتی برنامه دوربین را باز کرده و لحظه مورد نظر را ثبت نمود.
  • استفاده‌های چند گانه از موبایل از دیگر مزایای گوشی تلفن همراه است که از جمله آن‌ها گوش دادن به موسیقی، تماشای تلوزیون یا ویدیو، بازی کردن، برقراری تماس، ارسال پیامک و … می‌باشد که در صورت نبود گوشی، هر کدام این فعالیت‌ها با یک دستگاه مجزا امکانپذیر می‌باشد.
  • موبایل کمکی بزرگی در موقعیت‌های اضطراری می‌باشد که این مزیت در موقعیت‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است و....

اما در این بین باید به موارد زیر نیز در مورد تلفن همراه هوشیار باشیم، مواردی همچون:

  • اعتیاد به تلفن همراه
  • مفقود شدن گوشی و لو رفتن اطلاعات محرمانه
  • ایجاد حواس پرتی در موقعیت‌های مختلف توسط موبایل از جمله هنگام رانندگی
  • ایجاد مشکلات فردی با فریب دادن وکلاه برداری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی

کدام برند گوشی بهتر است؟

حال این سوال پیش می‌آید که از بین برندهای مختلف موجود در بازار موبایل کدام گوشی می‌تواند تمام قابلیت‌های ذکر شده در بالا را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد و در عین حال از کیفیت سخت افزاری و ظاهر عالی ومقاوم نیز برخوردار باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال دیجی سنتر دراین گزارش به بررسی ویژگی‌های دو برند شیائومی وسامسونگ پرداخته است تا عزیزان را در انتخاب هرچه بهتر موبایل مورد نیاز خود یاری نماید. پس تا انتهای گزارش با ما همراه باشید.

معرفی گوشی‌های سامسونگ  و شیائومی

معمولا تمامی برندها، تولیدات خود را در سه کلاس پایین‌رده، میان‌رده و همچنین پرچمدار به بازار ارائه می‌دهند که معمولاً هر برند بر روی یکی از این سه کلاس ذکر شده تمرکز بیشتری می‌کند. قیمت گوشی‌ها نیز بسته به نوع کلاس با یکدیگر تفاوت دارند.

معرفی گوشی سامسونگ:

 

سامسونگ به معنی سه ستاره از برند معروف و جهانی است که از یک ابر شرکت چند ملیتی تشکیل شده است و در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید وسایل الکترونیکی فعالیت دارد. در ادامه به معرفی انواع کلاس این برند خواهیم پرداخت.

معرفی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های سامسونگ

این برند اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده نامگذاری نموده است و حرف اول برند خود را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است وعلت این حجم سری‌های مختلف سامسونگ، تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از کاربران هدف می‌باشد و این سری‌های مختلف را با قیمت‌های مختلف و همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است.

سری‌های موبایل سامسونگ عبارتند از:

  • S پرچمدار
  • Note پرچمدار
  • A میان‌رده و پایین‌رده
  • M میان رده‌هایی با تمرکز بر عملکرد باتری
  • گوشی‌های تاشو و سری جدیدی این برند به نام F در راه بازار

توضیحات:

سری M و سری A سامسونگ از گوشی‌های اقتصادی این شرکت هستند و سامسونگ سری A در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

از انواع سری A موبایل سامسونگ می‌توان به گوشی ارزان و خوب گلکسی A12 و گلکسی A02 اس اشاره کرد که از ارتقاء قابل‌توجهی برخودارند. مدل‌ گلکسی A51  از کلاس بالاتری  برخوردار بوده و گوشی‌های پر فروش بازار موبایل به حساب می‌آید. مدلA32  از جدیدترین این مدل‌ها است که از تکنولوژی ۵G نیز پشتیبانی می‌نماید.

از نقاط قوت و وجه تمایز موبایل سامسونگ مدل M با سایر رقبای خود مثل ریلمی و شیائومی داشتن باتری‌های بزرگ و طول عمر فوق‌العاده باتری  می‌باشد. استفاده از دوربین‌های چندگانه و نمایشگر‌های نسبتاً بزرگ هم از دیگر ویژگی‌های سری M می‌باشد.

از نقاط قوت و مثبت پایین‌رده‌های سری A، دوربین، صفحه نمایش آمولد و یا سوپر آمولد آن، تنوع لوازم جانبی و مصرفی، فروش در کمترین زمان و حداقل افت قیمت و از نقاط ضعف آن طراحی ضعیف، ضعف‌های سخت‌افزاری مهم و قیمت بالای قطعات می‌باشد.

متقاضیان گوشی ارزان و خوب قطعاً با مراجعه به دیجی سنتر می‌توانند از بین مدل‌های سری ام و سری ای این برند، دستگاه ایده‌ال خود را خریداری نمایند.

معرفی گوشی شیائومی:

گوشی‌های شیائومی در کشور چین تولید می‌شوند و  فعالیت‌های این شرکت در کشورهای چین، هند، سنگاپور، روسیه، اندونزی و … هم صورت می‌پذیرد و بهترین پک‌ها و رام‌های این گوشی‌ها را کشور چین و هند دارا می‌باشند.

قیمت این گوشی‌های خوب به دلیل سیاست بازاریابی متفاوت این شرکت نسبت به سایر شرکت‌ها و ندادن هزینه‌ای بابت تبلیغات، ارزان است و تنوع محصولات موبایل این برند می‌تواند بهترین گزینه‌ را در اختیار خریداران قرار دهد.

معرفی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های شیائومی

این شرکت گوشی‌های موبایل خود را تحت ۵ زیر برند متفاوت Redmi ،Mi ،Redmi Note، Redmi K و Poco تولید می‌کند و خط تولید Redmi Note عموماً بر تولید میان‌رده‌ها تمرکز داشته و جدیدترین محصول این خط تولید، شیائومی ردمی نوت ۹ پرو می‌باشد. از جدیدترین و تنها پایین‌رده‌های این شرکت Redmi می‌باشد که در مجموع با دو حرف a  و c در بازار شناخته شده است؛ میان‌رده شیائومی در تنوع و کیفیت بالای مدل‌ها، جزو بهترین است و آمار فروش جهانی بسیار بالایی دارد.

از ویژگی‌های مثبت موبایل این برند، پیشتاز در کیفیت و ظرافت مناسب بدنه در اغلب سری‌ها، دوام و ماندگاری باتری عالی و فوق العاده، استفاده از پردازنده‌های قدرتمند کوالکام در میان‌رده و حتی پایین‌رده‌ها، ارائه بالاترین آپشن‌های سخت‌افزاری ممکن از لحاظ حافظه داخلی، رم و تراکم پیکسل نمایشگر به نسبت قیمت، کیفیت عالی لنزهای بکار رفته در دوربین، به ویژه برای عکاسی در نور کم و شب که می‌توان آن را جزو بزرگترین نقطه قوت‌های مدل‌های مختلف xiaomi به حساب آورد.

از دیگر مزایای این گوشی‌ها قیمت بسیار مناسب و اقتصادی، امکانات نرم افزاری اختصاصی ارائه شده در قسمت تنظیمات گوشی، بالا بودن عمر گوشی‌های شیائومی می‌باشد. در ضمن به مواردی همچون تنوع کم پایین رده‌ها، کمبود قطعات سخت‌افزاری مهم در بازار ایران، ضعف‌های نرم افزاری که اغلب هم بر روی نسخه‌های پک چین دیده می‌شود و وزن بالای گوشی‌های این شرکت به نسبت مدل‌های سامسونگ نیز باید توجه داشت.

در نتیجه این مقایسه گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ و اینکه چه گوشی باید خریده شود و کدام بهتر است باید گفت که تمامی این موارد به میزان هزینه افراد برای خرید گوشی بستگی دارد. دیجی سنتر برای خرید گوشی نه چندان گران قیمت با امکانات فوق العاده، مدل‌های خوش قیمت گوشی شیائومی در کلاس میان‌رده‌ها را بهترین انتخاب برای خریداران معرفی‌ می‌نماید و برای خرید یک سری پرچمدار تمام عیار توجه و تمرکز بر روی یک نیاز خاص مانند بهترین دوربین بهترین نمایشگر و مواردی از این دست را روش مناسب برای انتخاب گوشی مورد نظر معرفی می‌نماید.

معرفی فروشگاه آنلاین دیجی سنتر

فروشگاه آنلاین دیجی سنتر، از اولین مراکز فروش انواع گوشی موبایل و دوربین عکاسی و فیلم برداری، لنز دوربین عکاسی و دیگر تجهیزات مدرن تصویربرداری و استودیویی در تهران می‌باشد که نهایت سعی خود را برای فراهم آوردن و ارائه بهترین‌های گوشی موبایل و ابزار عکاسی با قیمت‌ مناسب  برای مشتریان خود می‌نماید. تضمین اصالت کالا، گارانتی و بیمه، پرداخت آنلاین، ارسال سریع به سراسر کشور برای مشتریان و امکان ارسال سریع سفارش به سراسر کشور توسط دیجی سنتر برای متقاضیان عزیز فراهم شده است. تمام برند‌های رویایی موبایل در دیجی سنتر عرضه می‌شود. این مارک‌ها عبارتند از: اپل، سامسونگ ، شیائومی، هواوی، نوکیا، سونی، موتورولا، بلک بری

دیجی سنتر بهترین مدل‌ها را با قیمتی ارائه می‌دهد که همیشه بودجه مشتری در اولویت قرار بگیرد. حتی شما می‌توانید بهترین مدل‌های تلفن همراه در دیجی سنتر را به صورت اقساط خریداری کنید.

راه‌های ارتباطی:

حضوری : فروشگاه دیجی سنتر واقع در تهران، محله سیدخندان

مشاوره تلفنی: ۰۲۱۸۸۴۵۱۰۰۳

سایت: https://digicenter.ir/

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی