ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

صرافی
رپورتاژ آگهی

دعوت از دوستان به صرافی، روشی برای کسب ارز دیجیتال رایگان

راه دیگری نیز برای درآمدزایی از بازار ارز دیجیتال وجود دارد و آن دعوت از دوستان به صرافی ارز دیجیتال است.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گسترش کاربرد و محبوبیت بازار ارز دیجیتال طی سال‌های اخیر باعث شده تا تمامی افراد با هر سطح درآمد و دانشی که دارند، به جستجوی روش‌های کسب درآمد از این بازار بپردازند. ترید روزانه، سرمایه‌گذاری بلند مدت و استخراج مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از بازار رمزارزها هستند که هر یک به مقدار مشخصی سرمایه اولیه نیاز دارند.

اما مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال و نوسان‌های گسترده آن‌ها باعث شده افرادی که سرمایه کافی برای انجام فعالیت‌های معاملاتی را ندارند، از ورود به بازار ارز دیجیتال و کسب درآمد از این حوزه منصرف شوند. با این حال، راه دیگری نیز برای درآمدزایی از بازار ارز دیجیتال وجود دارد و آن دعوت از دوستان به صرافی ارز دیجیتال است.

پاداش دعوت از دوستان به صرافی ارز دیجیتال

یکی از روش‌های بازاریابی و تبلیغات برای یک صرافی ارز دیجیتال به منظور معرفی خدمات به کاربران، برگزاری کمپین‌های مختلف و اهدا جوایز برای دعوت دوستان به صرافی است. با شرکت در این کمپین‌های تبلیغاتی شما می‌توانید بدون سرمایه اولیه و تنها با دعوت دوستان خود به صرافی ارز دیجیتال کسب درآمد کنید.

صرافی‌های ارز دیجیتال بستر خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند و در ازای انجام معاملات از آن‌ها مقداری کارمزد دریافت می‌کنند. به بیان دیگر درآمد و سود پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال از طریق دریافت کارمزد معامله محقق می‌شود.

متداول‌ترین روشی که صرافی‌های ارز دیجیتال برای تشویق کاربران به دعوت از دوستان به صرافی به کار می‌گیرند، شراکت در نرخ کارمزد معاملات دوستان است.

برای مثال زمانی که یک صرافی ارز دیجیتال اعلام می‌کند که در ازای دعوت دوستان به صرافی، به میزان 30 درصد از کارمزد آن‌ها را به شما اختصاص می‌دهد، به این معناست که صرافی قرار است به منزله قدردانی از شما بابت معرفی دوستان، بخشی از درآمد و سود خود را با شما شریک شود.

بنابراین کسب درآمد با دعوت از دوستان به صرافی یکی از روش‌هایی است که شما می‌توانید بدون سرمایه اولیه و تنها با دعوت افراد مختلف ، ارز دیجیتال رایگان کسب کنید.

بیشترین جایزه در ازای دعوت دوستان به صرافی ارز دیجیتال

همان طور که گفته شد، بسیاری از صرافی‌ها و پروژه‌های ارز دیجیتال معتبر جشنواره‌های متعددی با مضمون ارسال کد ریفرال یا دعوت از دوستان برگزار می‌کنند. در بین صرافی‌های معتبر داخلی، صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس بیشترین جایزه جشنواره‌های ریفرال را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد.

در جشنواره 50-50 او ام پی فینکس، به ازای هر فردی که با کد یا لینک دعوت شما در او ام پی فینکس احراز هویت کند، 50 هزار تومان به صورت آنی به حساب کاربری شما واریز شده و 50 هزار تومان دیگر هم به فردی که دعوت کرده‌اید تعلق می‌گیرد.

به این ترتیب شما می‌توانید به صورت نامحدود دوستان خود را به او ام پی فینکس دعوت کنید و با هر احراز هویت، 50 هزار تومان هدیه بگیرید!

پاداش دعوت از دوستان در این صرافی به اینجا محدود نشده و شما می‌توانید از کارمزد معاملات دوستانتان هم هدیه بگیرید و در درآمد و سود او ام پی فینکس شریک باشید.

تا سقف 50 درصد از کارمزد تمامی معاملات افرادی که با کد یا لینک دعوت شما در او ام پی فینکس ثبت نام و احراز هویت می‌کنند، برای همیشه به حساب کاربری شما واریز می‌شود. یعنی یک درآمد مستمر بدون سرمایه اولیه!

شما با دعوت از دوستانتان به چه صرافی‌هایی موفق به کسب درآمد شده‌اید؟

منبع: ompfinex.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی