ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هدایای سازمانی نوروزی فرصت عالی رضایت مندی کارمندان + بهترین پیشنهادات

با نزدیک شدن به عید نوروز، سازمان‌های زیادی به فکر خرید هدایای سازمانی می‌افتند. احتمالاً همه شما تا به حال حداقل یک‌بار چنین هدایایی را از شرکت‌ها، بانک‌ها و... گرفته‌اید. تقویم‌هایی با لوگوی یک سازمان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با نزدیک شدن به عید نوروز، سازمان‌های زیادی به فکر خرید هدایای سازمانی می‌افتند. احتمالاً همه شما تا به حال حداقل یک‌بار چنین هدایایی را از شرکت‌ها، بانک‌ها و... گرفته‌اید. تقویم‌هایی با لوگوی یک سازمان خاص و یا خودکارها و روان‌نویس‌هایی که آرم شرکت بر روی آن نقش بسته است، تعدادی از رایج‌ترین هدایایی سازمانی هستند؛ ولی اکنون با وجود تبلیغات دیجیتالی و تغییر شیوه‌های بازاریابی آیا هنوز هم خرید هدایای سازمانی  و شرکتی می‌تواند به شما در خوشحالی کارمندان و جذب مشتری کمک کند؟ این هدایا چه کمکی به کسب و کارها می‌کنند؟ اگر به دنبال جواب این سؤالات هستید؛ با ما همراه شوید.

هدایای سازمانی چه ویژگی‌هایی دارند؟

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ هدایای سازمانی مختلفی را به صورت رایگان در اختیار کارمندان و مشتریانشان قرار می‌دهند. این هدایا معمولاً دارای نشان تجاری یا لوگوی سازمان هستند. هدف اصلی از خرید این هدایا و اهدای آن‌ها به کارمندان و مشتریان، تبلیغات است. در واقع این هدایا نوعی ابزار بازاریابی هستند. معمولاً کالاهایی را به عنوان هدایای سازمانی انتخاب می‌کنند که ماندگاری و کاربرد زیادی داشته باشند.

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید هدایای سازمانی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید پکیج‌های گوناگونی را با توجه به بودجه‌تان به آن‌ها سفارش دهید. این هدایا قابلیت شخصی‌سازی هم دارند و شم می‌توانید آدرس، شماره تلفن، نام برند و مواردی از این قبیل را رو آن‌ها چاپ یا حک کنید. تقویم، خودکار، کیف پول، پک‌های خوراکی، ماگ، جاشمعی و محصولاتی از این قبیل جزو متداول‌ترین کالاهایی هستند که به عنوان هدیه سازمانی یا تبلیغاتی خریداری می‌شوند. این کالاها باید کاربردی و باکیفیت باشند تا بتواند توجه افراد را به خود جلب کنند و در ذهن‌ها باقی بمانند. در غیر این صورت سر از سطل زباله درمی‌آورند و تمام هزینه‌ای که برای خرید آن‌ها کرده‌اید، هدر می‌رود.

چرا خرید هدایای سازمانی مهم است؟

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که تعداد کسب و کارهایی که در حوزه‌های یکسانی فعالیت می‌کنند بسیار زیاد شده‌اند. این کسب و کارها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورند و مشتریان بیشتری جذب کنند. با توجه به رقابت بالایی که در این زمینه وجود دارد، استفاده از هر روش بازاریابی که بتواند در جذب مشتری مؤثر باشد اهمیت زیادی خواهد داشت.

 برخلاف تصور برخی از افراد فقط صرف هزینه بابت تبلیغات آنلاین یا تبلیغات تلویزیونی نمی‌تواند برای جذب مشتری یا آگاهی از برند کافی باشد. هنوز هم هدایای سازمانی و تبلیغاتی بازدهی و اثربخشی قابل توجهی دارند به همین دلیل شرکت‌های زیادی به مناسبت اعیاد مختلف به خصوص عید نوروز برای خرید هدایای سازمانی جدید برنامه‌ریزی می‌کنند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در سال 2019 تحقیقات گسترده‌ای توسط موسسه تخصصی تبلیغات (ASI) انجام شد که نتایج آن حاکی از اثرگذاری قابل توجه هدایای تبلیغاتی بر روی طیف وسیعی از مشتریان است. بر اساس این تحقیقات اثرگذاری هدیه‌های سازمانی حدود دو برابر بیشتر از اثرگذاری تبلیغات به شیوه‌های دیگر است.

 همچنین در یک تحقیق دیگر مشخص شد که اگر هدیه‌های سازمانی کارایی و کیفیت خوبی داشته باشند حداقل هفت ماه مورد استفاده مشتریان قرار خواهند گرفت که البته این میزان با توجه به نوع هدیه و ماندگاری آن می‌تواند بیشتر هم باشد. هدیه‌های تبلیغاتی در طولانی‌مدت می‌توانند اثر مثبتی از برند شما در ذهن مشتریان باقی بگذارند.

دانلود کاتالوگ هدایای سازمانی عید نوروز

چگونه بهترین هدیه سازمانی را انتخاب کنیم؟

انتخاب یک هدیه مناسب به عنوان هدیه سازمانی کار چندان آسانی نیست. با این حال شما با توجه به برخی نکات می‌توانید هدایای سازمانی مناسبی را برای عید نوروز یا سایر مناسبت‌ها تهیه کنید. اولین نکته در انتخاب هدایای سازمانی توجه به مخاطبان هدفتان است. مخاطبان هدف شما خانم‌ها هستند یا آقایان؟ این افراد در چه بازه سنی قرار دارند؟ پیدا کردن پاسخی شفاف برای این قبیل سؤالات می‌تواند به شما در انتخاب بهترین هدیه سازمانی یا تبلیغاتی کمک کند.

بعد از اینکه ویژگی‌های مخاطب هدفتان مشخص شد باید از میان هدایایی که می‌تواند برای این افراد مناسب باشد، به دنبال کالاهایی بگردید که کاربرد بیشتری دارد‌ و در عین حال ماندگارترند. خوشبختانه این روزها گزینه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند انتخاب خوب به عنوان هدیه سازمانی باشد. پک‌های هدیه نیز برای سازمان‌هایی که بودجه کافی در اختیار دارند و می‌توانند برای خرید این نوع هدایا هزینه کنند، بسیار جذاب است.

همچنین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم هدایایی را انتخاب کنید که با نوع مناسبتی که قرار است توزیع شوند، همخوانی داشته باشند. به عنوان مثال انواع پک‌های آجیل و شیرینی می‌توانند انتخاب خوبی به عنوان هدیه سازمانی عید نوروز باشند.

هدایای سازمانی لوکس و خاص یا هدایای قیمت مناسب؛ کدام یک بهتر است؟

 اگر به عنوان صاحب یک کسب و کار به دنبال هدیه سازمانی برای کارمندان و یا مشتریانتان هستید؛ حتماً در هنگام انتخاب هدایای سازمانی با این سؤال مواجه خواهید شد که آیا بهتر است برای خرید هدیه سازمانی به دنبال خاص‌ترین و گران‌ترین هدایا باشیم یا یک هدیه قیمت مناسب هم می‌تواند اثربخشی کافی را داشته باشد؟ پیدا کردن پاسخ این سؤال به هیچ وجه راحت نیست. شما با توجه به نوع کسب و کار و مخاطب هدفتان باید هدیه سازمانی مناسبی را انتخاب کنید.

برای مثال اگر صاحب یک برند موفق و شناخته‌شده هستید و می‌خواهید برای صاحبان کارخانه‌ها و شرکت‌های دیگر هدیه سازمانی تهیه کنید باید به دنبال یک هدیه سازمانی لوکس و خاص باشید تا بیشتر به چشم بیایید. همچنین خرید چنین هدایایی برای سازمان‌های بزرگی که تعداد زیادی پرسنل و مشتری از طیف‌های مختلف دارند، اصلاً منطقی و مقرون‌به‌صرفه نیست.

 کادومون به عنوان یکی از مجموعه‌های با سابقه در زمینه تأمین انواع هدایای سازمانی و هدایای مناسبتی می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید این نوع هدایای تبلیغاتی باشد. تنوع، کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌هایی است که کادومون را نسبت به دیگران متمایز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی