ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کسب سهم قابل توجه در بازار مانیتور اداری طی ۴ سال توسط جی پلاس

سهم قابل توجهی از بازار مانیتور اداری کشور در اختیار مانیتورهای اداری جی پلاس است که در رقابت با نمونه های خارجی توانسته است جایگاه قابل قبولی برای خود کسب کند. کارخانه گلدایران که در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهم قابل توجهی از بازار مانیتور اداری کشور در اختیار مانیتورهای اداری جی پلاس است که در رقابت با نمونه های خارجی توانسته است جایگاه قابل قبولی برای خود کسب کند.

کارخانه گلدایران که در دی ماه سال ۱۳۸۴ تاسیس شده در سال ۱۳۹۷ برند جی پلاس را راه اندازی کرد و در حال حاضر موفق به تولید مانیتورهای اداری و گیمینگ تینا همراه پارس منطبق بر لایسنس‌های جهانی شده است. ارتباط با آخرین فناوری های روز دنیا موجب دستیابی و رعایت آخرین استانداردها در تولید محصولات مانیتورهای اداری جی پلاس شده است.

داخلی سازی قطعات مانیتور اداری

در حال حاضر بخش قابل توجهی از قطعات مانیتورهای این شرکت نیز منطبق بر آخرین استانداردها جهانی در همین کارخانه تولید می‌شود و از این جهت فرآیندهای زمان‌بر تولید را خاتمه می‌دهد.

در این شرکت تلاش بر این است که در دراز مدت وابستگی به قطعات وارداتی مانیتور به حداقل برسد. تنها ماژول به کار رفته در مانیتورهای جی‌پلاس به دلیل موجه نبودن تولید در داخل، وارداتی است و برد الکترونیک به عنوان ستون اصلی مانیتور و تلویزیون در داخل و توسط متخصصان ایرانی تولید می‌شود.

نحوه مونتاژ قطعات مانیتورهای اداری جی پلاس چطور است؟

 مدارهای الکترونیک و به طور مشخص بردهای ساخته شده توسط شرکت تیناهمراه پارس، در خط تولید مانیتور اداری در شروع کار به روی پنل‌ها نصب می‌شود و تست‌های لازم از آن به عمل می‌آید تا محصول برای مراحل نهایی آماده شود و این در حالیست که خط تولید این نوع از مانیتورها قادر است هر ساعت بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ دستگاه مانیتور را تولید و بسته‌بندی کند.

برد الکترونیک مانیتور و تلویزیون جی‌پلاس پس از تولید مورد انواع تست‌های سختگیرانه قرار می‌گیرد تا برای نصب روی مانیتور و تلویزیون مطلوب‌ترین نتیجه را به کاربر بدهد.

استفاده از نیروی کار بومی و اشتغال زنان

گلدیران توانسته ظرفیت موثری برای اشتغال نیروی کار بومی در فضای کارخانه سیرجان واقع در استان کرمان به وجود آورد. و حضور زنان در کارخانه گلدیران و خط تولید مانیتورهای اداری و گیمینگ با توجه به نیازمندی‌های تولید این محصولات پُر رنگ است.

سهم ۴۰ درصدی از بازار مانیتور اداری

سبد متنوع انواع مانتیور در اندازه‌های ۲۲، ۲۴ اینچ در این شرکت تولید می‌شود و تولید مانیتورهای ۲۷ و ۳۲ اینچ در طرح های توسعه ای شرکت گلدایران پیش بینی شده است. سهم ۴۰ درصدی از بازار مانیتور اداری موید کیفیت خوب محصولات جی پلاس است و نشان از رقابت کیفیت مانیتورهای این شرکت با دیگر نمونه های موجود بازار دارد.

همچنین غیر از مانیتورهای ۲۲ و۲۴ اینچ مانیتورهای مختص گیمینگ نیز در این خط تولید می‌تواند با تیراژ مورد نیاز بازار آماده و راهی بازار شود و اشتیاق بازار نشان داده این نوع مانیتورها به دلیل کیفیت ویژه مورد استقبال طرفداران بازی‌های الکترونیک قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mojtaba hbb
    mojtaba hbb | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    آنچه از تصویر خط تولید مشخص است :
    یک عدد نوار نقاله که سه خانم روی مانیتور ها درحال کار کردن میباشند
    تنها ابزاری که استفاده میکنند تعدادی اتیکت و برچسب میباشد که که از بالای سرشان آویزان است
    به نظر میرد نفر اول اتیکت های قبلی را جدا و نفر دوم برند جی پلاس را اضافه و نفر سوم بر روی کار دو نفر اول نظارت میکند و کیفیت کار آنها را تایید میکند :)

مطالب پیشنهادی