ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

HiCloud امنیت پایدار داده‌ها، ظرفیت پهناور فردا

در دنیای پر سرعت امروز، اینترنت، عضو اصلی پیشتازان افزایش سرعت است. با گسترش فناوری‌ اینترنت مبتنی بر فیبر نوری، فضا‌های ابری، دیتاسنتر‌های مبتنی بر فضای ابری و مراکز داده اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. ایران ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای پر سرعت امروز، اینترنت، عضو اصلی پیشتازان افزایش سرعت است. با گسترش فناوری‌ اینترنت مبتنی بر فیبر نوری، فضا‌های ابری، دیتاسنتر‌های مبتنی بر فضای ابری و مراکز داده اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال‌های اخیر پای فناوری فیبر نوری در ایران باز شده است. همین امر باعث گرایش بیشتر کسب و کار‌ها به سمت دیجیتالی شدن و ارائه خدمات بر بستر اینترنت شده است. شرکت های‌وب به عنوان یکی از پیشتازان ارائه خدمات اینترنتی نیز، حالا قدم‌های جدیدی در راستای ارائه خدمات دیتاسنتر برداشته است.

دیتاسنتر های وب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز داده بخش خصوصی در ایران با ظرفیت بیش از ۲۰۰۰ رک، به مناسبت روز ارتباطات با هدف فراهم آوردن بستری مناسب برای کسب و کار‌ها و تجربه "طعم شیرین فناوری" برای به همه اقشار جامعه، سرویس‌های مربوط به دیتاسنتر خود را در طرحی جدید و با قیمتی مناسب عرضه کرده است.

در این طرح، کسب و کار‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغی حداقلی در قالب دریافت خدمات اجاره رک، فضای کامل یک رک را در اختیار گرفته و سایر هزینه‌های مربوط به خدمات مرکز داده را بر اساس میزان مصرف خود پرداخت نمایند.مشتریان می‌توانند، با خرید این سرویس، آینده‌ی کسب و کار خود را نیز تضمین کنند و در صورت نیاز تعداد سرور‌های مورد نیاز خود را نیز به رک اضافه کنند.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر سرویس ویژه فول‌رک HiCloud بر روی لینک زیر کلیک کنید.https://zaya.io/HiCloud-Full

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی