ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آچار فرانسه اتفاق خوب این روزهای استارت آپ های ایرانی [رپورتاژ آگهی]

زمانه مدرن سبک زندگی مدرن می خواهد. بسیاری از کارهایی که در گذشته به سختی انجام می شد حالا به راحتی صورت می پذیرد، برعکس در بسیاری از مواقع هم نحوه ی انجام کارها عوض ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زمانه مدرن سبک زندگی مدرن می خواهد. بسیاری از کارهایی که در گذشته به سختی انجام می شد حالا به راحتی صورت می پذیرد، برعکس در بسیاری از مواقع هم نحوه ی انجام کارها عوض شده است. یکی از کارهای پر دردسر این روزها انجام کارهای مربوط به خانه است: از نظافت و پذیرایی گرفته تا تعمیر و بازسازی. در این روزها که ترافیک و فشار کار امان همه را بریده، در بسیاری از خانه ها گاه تعویض یک شیر آب که چکه می کند یا لامپی که سوخته، سرویس کولر در  آستانه ی فصل گرم، رسیدگی به گیاهانی که حالشان خوب نیست یا نظافت منزل، روزها طول می کشد. آقا و خانم خانه ای که شاغلند، پدر و مادری که تنها بار زندگی را به دوش می کشند، جوانی که تنها زندگی می کند، هیچ کدام وقت و حوصله ای برای انجام این خدمات منزل و خرده کاری ها ندارند.

آچارفرانسه (www.achareh.ir) یک استارت آپ است که برای پاسخ به همین نیازها ایجاد شده. به جای اینکه از در و همسایه سراغ نیروی نظافتچی مطمئن یا لوله کش و الکتریکی ماهر بگیرید، تمام خدمات منزل فقط با چند کلیک در اختیار شماست. وارد سایت می شوید، ثبت نام می کنید و سفارش می دهید، همین. نیازی هم نیست که برای هر کدام از این خدمات منزل دنبال یک تامین کننده خوب بگردید، آچارفرانسه تمام این خدمات را به صورت جامع و یکپارچه ارائه می کند. این سهولت در دسترسی به خدمات در دنیای مدرن امروز و با ابزار فناوری اطلاعات ممکن شده است.

اما این سوال پیش می آید که چطور به نیروهای معرفی شده توسط آچارفرانسه اطمینان کنیم و آنها را در خانه راه بدهیم؟ باید گفت که در مقایسه با مدل های سنتی وقتی شما از آچارفرانسه نیروی خدماتی می خواهید خیالتان از این قضیه راحت است که این افراد قبلا سابقه شان چک و هویتشان احراز شده است. همچنین علاوه بر بررسی سلامت اخلاقی و  برگزاری دوره های آموزشی و نظرسنجی و نظارت، کیفیت کار را نیز تضمین می کنند.

آچارفرانسه با دسترسی به تعداد زیادی از نیروهای خدماتی یا همان آچار، این امکان را دارد که کار را به نزدیکترین و بهترین آچار ممکن ارجاع دهد، در نتیجه شما در مقایسه با حالت های دیگر هزینه کمتری می پردازید. با توجه به نظرسنجی از تک تک مشتریان، آچارها می دانند که اگر امتیاز بالایی نگیرند ارجاع کار به آنها با مشکل مواجه شده و در نتیجه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما انجام می دهند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از چنین سرویسی برای خدمات منزل این است که شما هر زمان که بخواهید می توانید ثبت سفارش کنید، فرقی نمی کند که 3 نصف شب باشد که همه خوابند یا وسط جلسه هنگام گوش دادن به غرغرهای رییس! فقط با چند کلیک سفارش شما ثبت می شود. اگر امکان یا حوصله دسترسی به اینترنت را هم ندارید پشتیبانی آچارفرانسه تا 12 شب سفارشات شما را به صورت تلفنی ثبت می کند. 26400457 برای همین منظور درنظر گرفته شده است.

در نهایت شما این راحتی خیال را دارید که اگر به هر دلیلی هم از کیفیت انجام کار راضی نبودید آچارفرانسه هست تا ضمن رسیدگی به نارضایتی شما سرویس را تکرار کند. همچنین برای کارهایی مثل نظافت منزل و پذیرایی مشکل قیمت گذاری حل شده و از قبل شما از طریق نرم افزار مطلع میشوید. دیگر نیازی به چانه زنی نیست

آچارفرانسه برای این آمده که دغدغه کارهای خانه را از شما بگیرد. فرقی نمی کند که منزلتان نیاز به نظافت داشته باشد یا پذیرایی از مهمان، لوازم الکتریکی تعمیر بخواهد یا لوله ها و شیرها، فصل سرویس کولر باشد یا هواگیری شوفاژ،  باغبانی لازم داشته باشید یا مراقبت از سالمندان و کودکان، جابجایی اسباب بخواهید یا نقاشی و کاغذ دیواری. با فشار کار و ترافیک و ریتم تند زندگی در تهران، شما فرصت اینکه بخواهید برای این خرده کاری های خدمات منزل وقت بگذارید ندارید. با خیال راحت این کار را به آچارفرانسه بسپارید، تمام پرس و جوها، کنترل ها و هماهنگی هایی که قبلا خودتان باید می کردید را حالا آچارفرانسه انجام داده است. شما به کار اصلی خودتان، تفریح و خانواده بپردازید.

تا یادمان نرفته است این را هم بگوییم که اگر همین حالا وارد سایت آچارفرانسه شوید و برای سرویس کولر سفارش ثبت کنید، آنها این کار را فقط با 25 هزار تومان انجام می دهند!

مطالب پیشنهادی