ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

طرح ویژه تی پی لینک و کسپر اسکی [رپورتاژ آگهی]

تی پی لینک یکی از سرشناس ترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه و برند شماره یک دنیا در زمینه محصولات WLAN است. این شرکت درهفته گذشته اولین گردهمایی خود را با حضور مدیران محترم خاورمیانه کمپانی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تی پی لینک یکی از سرشناس ترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه و برند شماره یک دنیا در زمینه محصولات WLAN است. این شرکت درهفته گذشته اولین گردهمایی خود را با حضور مدیران محترم خاورمیانه کمپانی تی پی لینک برگزار کرد. آقای عادل منش مدیر بازاریابی دفتر تی پی لینک ایران ،در این گردهمایی اشاره به یک پکیج بسیار مناسب برای دوست داران و علاقه مندان برند تی پی لینک کردند. کاربران با خرید این پکیج که شامل یک دستگاه مودم TD-W8961N است، یک عدد کد فعالسازی یک ساله Kaspersky اورجینال هدیه می گیرند.

TD-W8961N دستگاهی چند منظوره با قابلیت مودم,ADSL2+ Router و سوییچ چهار پورت و اکسس پوینت بی سیم سری N با پشتیبانی از استاندارد n802.11 است. دو آنتن 5 دسی بلی سرعت انتقال اطلاعات را به 300 مگابیت بر ثانیه افزایش می‌دهد که با توجه به این ویژگی و بهره گیری از تکنولوژی سری N و آنتن های OMNI، امکان اتصال کاربران بیشتر و پوشش فضای گسترده تر را فراهم می کند. مودم TD-W8961N دارای چهار پورت LAN و یک پورت RJ-11 است، همچنین پشتیبانی از VLAN برای استفاده همزمان از سرویس‌های مختلف مانند ADSL 2+،IPTV از دیگر مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

پشتیبانی از سیستم رمز گذاری WPS افزایش امنیت شبکه و صرفه جویی در مصرف انرژی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این مودم با آنتن دهی قوی و سرعت بالا، محصولی بسیار مناسب برای انجام بازی‌ های آنلاین، تماس های تلفنی و پخش آنلاین فیلم های HD است. طراحی بسیار زیبا و فانتزی با رنگ سفید این مودم می تواند جلوه خاصی به فضای محل کار و یا منزل کاربران ببخشد.

هدیه تی پی لینک بر روی این محصول،یک عدد کد فعالسازی یک ساله Kaspersky Total Security است. شرکت کسپر اسکی یکی از بهترین و معتبرترین کمپانی‌های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی برای کاربران ویندوز،مک و اندروید است. این پکیج ارایه شده از شرکت تی پی لینک از تاریخ 7 اردیبهشت ماه به تعداد محدود در دست کاربران قرار گرفته و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • علی
    علی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    البته باید لینک کسپرسکی ورژن مورد نظر شرکت را تصحیح کنم و بگم total security با قیمت 1,478,150 ریال الان توی سایت رسمی کسپرسکی ایران داره به فروش می رسد.
    http://www.irkaspersky.com/products/for-home/kaspersky-total-security-multi-device

  • V
    V | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    8961ND رو روش هدیه نمیدن؟

  • reza basanjideh
    reza basanjideh | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این دستگاه مزخرف ترین مودمی بود که تابحال داشتم...
    پینگ بالا... آنتن دهی وایرلس پایین و مزخرف!!
    بعد 6 ماه استفاده بنابه دلایلی سرویس دهنده اینترنتم رو عوض کردم و مشکل عجیبی بااین مودم پیش اومد! یوزر نیم و پسورد جدید و کلا اطلاعات جدید برای تعریف شبکه روی مودم دیگه ذخیره نمیشه حتی با راهنمایی نماینده شرکتشون برنامه جدید روش نصب کردم بازم فرقی نکرد! یعنی دیگه به درد نخورد و رفتم یه مارک دیکه خریدم!!
    نخرید واسه 10 یا 20 تومن ارزونتر بودن کالای یکبارمصرف نخرید!!

  • masih
    masih | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یه 8951 داشتم بعد از شیش ماه گرم که میشد چراغاش میپرید رفتم سمت دی لینک دو ساله داره بکوب دان میکنه

  • mm98
    mm98 | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    8901 دارم.
    فاصله زیادی رو پوشش نمیده.
    با شاتل هم سازگار نیست.(پینگ بالا)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی