ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات جدید خانه هوشمند TP-Link معرفی شد

خط محصولات Kasa شرکت TP-Link امسال در CES باز هم شاهد نوآوری‌های جدیدی بود دستگاه‌های جدیدی معرفی شدند. حالا هفت محصول جدید از زنگ در هوشمند گرفته تا نوارهای LED با قابلیت تغییر رنگ در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۰

خط محصولات Kasa شرکت TP-Link امسال در CES باز هم شاهد نوآوری‌های جدیدی بود دستگاه‌های جدیدی معرفی شدند. حالا هفت محصول جدید از زنگ در هوشمند گرفته تا نوارهای LED با قابلیت تغییر رنگ در CES برای مصرف‌کنندگان به نمایش در‌آمده.

زنگ در هوشمند کاسا یک دوربین قدرتمند با قابلیت ضبط تصویر 2K و HDR دارد و برای وضوح تصویر در روز و شب از LEDهای اینفرارد استفاده شده. یک میکروفون داخلی و اسپیکر هم برای آن تعبیه شده. جالب‌ترین نکته در مورد این وسیله اما تجهیز آن به هوش مصنوعی است که قابلیت شناختن چهره افراد را دارد و غریبه‌ها را گزارش می‌دهد.

دوربین امنیتی بدون سیم، دیگر محصول این شرکت است. مجموعه دوربین امنیتی کاسا را می‌توان با یک الی سه دوربین و یک هاب خریداری کرد. تصاویر تمام اچ دی و قابلیت برقراری ارتباطی صوتی دو طرفه و دید در شب هم از قابلیت‌های دیگر آن است. می‌توان با استفاده از اپلیکیشن کاسا روی اندروید یا iOS تصاویر را به صورت ضبط شده مشاهده کرد.

یک دوربین امنیتی داخل خانه کوچک هم با قابلیت تصویربرداری تمام اچ دی، پخش صدای دو طرفه، زاویه دید ۱۳۰ درجه و دید در شب یک دوربین دیگر است. می‌شود تصاویر زنده آن را روی موبایل تماشا کرد و برای مواقعی که از خانه خارج می‌شوید آن را برای تصویربرداری آماده کرد و اگر حرکتی مشاهده شد سریعا تصویربرداری کند. قیمت این دستگاه کوچک حدودا ۵۰ دلار اعلام شده.

حتما پیش آمده که آرزو کنید کاش لامپ اتاقتان خودش خاموش شود. خب این محصول جدید همین کار را انجام می‌دهد و کافی است زبان بگشایید تا میکروفون‌های داخلی این کلید روشنایی و خاموشی متوجه فرمان شما شوند. درون این دستگاه سنسور حضور و نور شبانه هم در نظر گرفته شده.

آنچه در تصویر بالا می‌بینید هم پریزهای برق هوشمند مجهز به وای فای هستند که در دیوار کار گذاشته می‌شوند و می‌توان به آن‌ها زمان‌بندی داد یا از قابلیت‌های دستیار هوشمندشان استفاده کرد. ماه دوم سال ۲۰۱۹ زمانی است که می‌توان یکی از این پریزها را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کرد.

برای استفاده‌های خارج از خانه نیز محصول دیگری طراحی شده که تصویر آن را بالا می‌بینید. این پریزها به تغییرات آب و هوا مقاوم هستند و تمامی قابلیت‌های پریزهای داخلی را هم دارند و همزمان با آن‌ها با قیمت ۴۵ دلاری عرضه می‌شوند.

بندهای نوری هوشمند هم آخرین محصول شرکت TP-Link در نمایشگاه CES 2019 است که از ۸ قسمت مختلف و قابل کنترل تشکیل شده. می‌شود روی هر کدام از این قسمت‌ها رنگی متفاوت را با میزان روشنایی مختلف و افکت‌های متنوع طراحی کرد. همه این کارها از طریق اپلیکیشن کاسا انجام می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی