ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

روژسا: حرفه‌ای‌ترین ارائه‌کننده لپ‌تاپ در ایران، تضمین بهترین قیمت خاورمیانه [رپورتاژ آگهی]

گیک‌ها و حرفه‌ ای‌ ترین کاربران کامپیوتر در ایران نباید قربانی قیمت‌های غیرمنصفانه محصولات باکیفیت و ‌High-End شوند. روژسا انقلابی نوین در ارائه‌ ی لپ‌تاپ‌ های باکیفیت در ایران. اهداف و خدمات روژسا نردها، گیک‌ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گیک‌ها و حرفه‌ ای‌ ترین کاربران کامپیوتر در ایران نباید قربانی قیمت‌های غیرمنصفانه محصولات باکیفیت و ‌High-End شوند. روژسا انقلابی نوین در ارائه‌ ی لپ‌تاپ‌ های باکیفیت در ایران.

اهداف و خدمات روژسا

نردها، گیک‌ ها، برنامه‌ نویسان، متخصصان و فعالان عرصه‌ی IT در کشور از خلائی که در ارائه‌ ی محصولات با کیفیت و حرفه‌ ای و با قیمت مناسب وجود دارد آگاهند، روژسا در جهت پر کردن این خلاء راه‌ اندازی و تاسیس شده است و در حوزه‌ ی کاری خودش پا در راه بزرگانی همچون NewEgg و آمازون گذاشته است تا بتواند به شیوه‌ ای در خور و مناسب این اهداف را اگرچه با قدرتی محدود، متواضعانه دنبال کند و در حد توان پاسخگوی نیازهای کاربران حرفه‌ ای کامپیوتر در ایران باشد.

برای اولین بار در ایران

برای اولین بار در ایران ما بسیاری از باکیفیت‌ ترین لپ‌تاپ‌ های جهان را در ایران با کانفیگ‌ های اصلی (مانند مدل اصلی ZenBook Pro) موجود کردیم تا متخصصان ایرانی به محصولات باکیفیت با قیمتی منصفانه دسترسی داشته‌ باشند. در روژسا برای اولین بار در ایران لپ‌تاپ‌ هایی مانند XPS 15 و Razer Blade و ThinkPad X1 Carbon و بسیاری دیگر از بهترین و باکیفیت‌ ترین محصولاتی که در خور یک متخصص باشند موجود شد تا کاربران ایرانی با قیمتی منصفانه بتوانند به یک ماشین کاری باکیفیت دست یابند.

چرا روژسا؟

وضعیت ارز نابسامان است، قدرت خرید مردم غیر عادلانه و به شیوه‌ ای درناک پایین است و بازار سخت افزار ایران دارد پر می‌ شود از لپ تاپ‌ های بی‌ کیفیت، ارزان قیمت و به درد نخور آن هم با چند برابر قیمت واقعی! این برداشت سانسور نشده‌ ی ماست از وضعیت فعلی بازار سخت‌ افزار در ایران و مطمئن هستیم آنچه در بالا گفته شد نه تنها برای بسیاری قابل درک است بلکه عمیقا آن را تجربه کرده‌ اند و حتی شاید بخشی از زندگی حرفه‌ ای شان نیز تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته باشد.

در روژسا برای اولین بار در ایران کاربران ایرانی خواهند توانست در کنار محصولات Brand New با قیمتی بسیار بهتر نسبت به بازار، محصولات Factory Refurbished یا Factory Re-certified نیز خریداری کنند. تقریبا تمامی محصولات ارائه‌ شده در روژسا مدل‌ های تولیدی برای آمریکای شمالی و یا اروپا هستند که متاسفانه باید عرض کنیم این محصولات با مدل‌ های تولید شده برای بازارهای خاورمیانه و آفریقا دارای تفاوت‌ هایی کیفی هستند، جهت درک این تفاوت‌ ها توجه شما را به مدلASUS ZenBook Pro UX501VW جلب می‌ کنیم که اخیرا در روژسا ارائه شد و مورد استقبال کاربران حرفه‌ ای ایرانی قرار گرفت. مدل خاورمیانه‌ی این محصول قبلا چند بار در ایران ارائه شده بود.

تمرکز روژسا بیشتر بر روی چه نوع لپ‌ تاپ‌ هایی است؟

محصولات با کیفیت، بادوام و حرفه‌ ای. متاسفانه در چند سال اخیر با توجه به تحولات ارز و اوضاع‌ اقتصادی منطقه بازار کشور به جولانگاه محصولات بی‌ کیفیت و سطح پایین بدل شده است. لیست گرفتن از پر فروش‌ ترین لپ تاپ‌ ها و محصولات فروشگاه‌ های بزرگ کشور گواهی است بر این مدعا.

ما در روژسا هیچ وقت این کار را نخواهیم کرد. نه لپ تاپ‌ های از رده خارج شده را وارد خواهیم کرد، نه مدل های بی کیفیت ارزان قیمت را که در لیست مورد علاقه فروشگاه‌ های بزرگ هستند. بیشترین تلاش ما این است که امکان خرید لپ تاپ ها و محصولات حوزه‌ی فناوری اطلاعات را برای کاربران کشور با قیمتی واقعی و بسیار منصفانه فراهم کنیم.

برای نمونه فروشگاه روژسا در سال 2016 این افتخار را داشت تا از لیست 10 لپ تاپ برتر (به انتخاب بیشتر سایت‌های پر بازدید اخبار آیتی) آن سال 7 عدد از آن لپ تاپ‌ ها را در ایران با قیمت جهانی موجود کند. در گذر زمان نیز سعی می‌ کنیم این روند را حفظ کنیم و بهترین و باکیفیت‌ ترین لپ‌ تاپ‌ های جهان را با قیمتی منصفانه در ایران ارائه کنیم.

تخفیف‌ هایی ویژه برای برنامه‌ نویسان، استارت‌ آپ‌ها، دانشجویان و اساتید دانشگاه

مخاطبان روژسا حرفه‌ ای ترین کاربران کامپیوتر و حوزه فناوری اطلاعات ایران هستند. برنامه‌ نویسان، طراحان، سیستم ادمین‌ ها، مهندسان، محققان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ های کشور، گیک‌ ها، نردها و تمامی کسانی که می‌ خواهند در لبه‌ی تکنولوژی در تکاپو باشند.

تکنولوژی‌ های بکارگرفته شده در طراحی تمامی سیستم‌ های کاری روژسا اعم از طراحی سایت فروشگاه، الگوریتم‌های جستجوی Elastic، انبارداری، بیزنس اینتلیجنس، حسابداری و حتی کارهای گرافیکی با استفاده از فناوری‌های Open Source پیاده‌سازی شده‌ اند. در روژسا همیشه برای کاربران حرفه‌ ای، برنامه‌نویسان و فعالان جامعه متن باز تخفیف‌ های ویژه وجود خواهد داشت.

کاربران گرامی می‌ توانند با پیگیری وبسایت اصلی فروشگاه (دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت)  و شبکه‌ های اجتماعی روژسا مثل اینستاگرام و تلگرام نیز محصولات جدید، فلش‌ سیل‌ های میلیونی، تخفیف‌ های ویژه و جشنواره‌ های روژسا را پیگیری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • پژمان رحمانی
    پژمان رحمانی | ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

    عرض سلام و وقت بخیر. کامنتی که در این سایت قرار میدم از روی تجربه ی شخصی من هست و لطفا بعدا ننویسید که دارم برای حمایت از سایت کامنت نویسی میکنم!!!! یکم لطفا فکر کنید الان اینجا بالای 15 نفر از این سایت حمایت کردن، بدون حتی یم کامنت بد!!!
    من از این سایت یک لپ تاپ Ideapad gaming 3 رو خریدم که با بهترین بسته بندی، کمترین هزینه بین سایت ها، سریع ترین ارسال (ارسال یک روزه از مریوان به تهران با پست ویژه به جای پست پیشتاز) به دستم رسوندن. پشتیبانیشون حرف نداره، واقعا دلسوزانه کمک میکنن، حتی بعد از واریز وجه هم همچنان درگیر خدمات رسانی به شما هستن. واقعا لپ تاپی که برای من تهیه کردن با کیفیت، نسخه ی ساخته شده برای آمریکا، همراه با یک ماوس پد هدیه از سمت خودشون بود. امیدوارم سایتشون پبشرفت کنه و در زمینه های غیر از لپ تاپ هم به روز شن!!!

  • hforuqi
    hforuqi | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    به نام خدا
    از روژسا لپ تاپ ایسر پردتر هلیوس 300 را خریداری کردم، حالا چند نکته از خریدم را با شما در میان می گذارم.
    بحث اول: اولا یه نکته ای که در مورد روژسا برام جالب بود، این بود که اخلاق متصدی فروش بعد از خرید، با من بهتر از قبل از خرید بود، بر خلاف بعضی فروشگاهها. دوما من دو عدد روژپوینت به خاطر ثبت نام در سایت داشتم، وقتی یکبار برای تست روش و مراحل خرید جلو رفتم و از این روژپوینتها استفاده کردم، چند روز بعد که پولم فراهم شد و جدی می خواستم خرید کنم با کمال تعجب متوجه شدم سایت روژپوینت منو سوزانده و دیگر قابل استفاده نیست، با ارتباطی هم که با متصدیان سایت داشتم اول گفتند روژپوینت شما ازبین رفته و نباید در حالت خرید نکردن از آن استفاده کرد و یکبار مصرف است، ولی بعد قبول کردند که این یکی از باگهای سایته، ولی باز هم امتیاز روژپوینت را به من ندادند.
    بحث دوم: در تماسی که سایت روژسا بعد از خرید با من داشت، به چند نکته متضاد برخوردم، روژسا گفت دلیل ریفربیشد بودن این لپ تاپ به خاطر این بوده که ایسر می خواسته لپ تاپ را علاوه بر هارد SSD به هارد یک ترابایت HDD مجهز کنه بنابراین محصولاتش را از سایت آمازون فراخوانی کرده، و این لپ تاپ ها به دست مشتری نرسیده، حال دو نکته و اون اینکه اولا این لپ تاپ، ریفربیشد سایت نیو اگ می باشد نه آمازون و دوما با وارد کردن شماره سریال لپ تاپ در سایت رسمی ایسر، متوجه شدم این لپ تاپ قبلا توسط شخص دیگری که اسم و فامیلش را نوشته بود، در سایت ایسر رجیستر شده بوده بنابراین از طریق مشتری مرجوع شده است نه سایت فروش.
    بحث سوم: اولا لپ تاپ را با نرم افزارهای مختلف جهت کارایی و عیب و پایداری مورد بررسی قرار دادم و نتایج نشاندهنده سالم بودن کامل دستگاه داشت، البته یکم هاردش بعضی اوقات برای یکی دو ثانیه صدایی می کنه که نمی دونم طبیعیه یا نه، دوما در بررسی های فیزیکی دستگاه به چند مورد برخوردم، اول اینکه یک خش دو میلیمتری در قسمت پایینی ال ای دی مانیتور وجود داشت که حتی در فاصله یکمتری از مانیتور هم، قابل تشخیصه، دوما یکطرف از درب پلاستیکی مانیتور، حالت لقی کمی دارد که وقتی با دست، دو طرف درب را فشار می دهیم صدای کمی می دهد ولی انطرف درب مانیتور این مشکل را ندارد، سوما وقتی از کارتن، لپ تاپ را بیرون آوردم در ابتدای محفظه ی کارت SD یک گلوله ریز پلاستیکی وجود داشت که با پنس اون رو دراوردم.
    بحث چهارم: اولا در کل از خریدم باید راضی باشم چون قیمت نو و کارنکرده و گارانتی ایرانی این لپ تاپ، کمتر از هفت ملیون در ایران نیست و من با یک و نیم ملیون کمتر آن را خریده ام. دوما فعلا به خاطر اینکه روژسا رقیبی درست و حسابی در این حوزه ندارد بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ های ریفربیشد و نیو بدون گارانتی ایرانی است.
    با تشکر از وقتی که برای خواندن این نظر گذاشتید.

  • Linux_Kernel
    Linux_Kernel | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    برخلاف بیشتر شرکت های سخت افزاری فعال در ایران که تنها قدرتشون محدود بودن بازار، انحصار بی انصفانه و سودهای کلان سینمایی هست و براشون فرقی نداره که لپ تاپ بفروشند یا GPU یا گوجه‌فرنگی و گجت های اسپینر؛ کسانی که در روژسا کار میکنند و مجموعه رو مدیریت میکنند کارشون رو خیلی خوب بلدند و قدم مهمی در جهت تغییر دادن این شرایط اسفبار بازار سخت‌افزار در ایران برداشتند. افتخار آشنایی داشتیم و برای شرکتمون تا الان 6 محصول از روژسا خریداری کردیم و تک تک موفقیت آمیز و خوشحال کننده بوده، در مجموع همین 6 خریدی که داشتیم بیشتر از 9 میلیون تومان صرفه جویی کردیم اونم در کنار دست یابی به کیفیت برتر و محصولی به مراطب باکیفیت تر! ما حتی پشتیبانی لینوکس هم دریافت کردیم این چیزی بود که اصلاً وظیفه‌شون هم نبود ولی کاملاً پاسخگو بودند و سطح دانش و آگاهیشون مارا متعجب کرد، در ایران کاملاً بی سابقه‌ست. یادمه چند سال پیش یک لپ تاپ ایسوس از یک مرکز به اصطلاح رسمی خریدم و شارژرش کار نکرد، کلی فرم پر کردم وقتم رو هدر دادند و بعد از یک هفته یک شارژر دیگه بهم دادند بدون اینکه هزینه ای رو جبران کنند و توضیحی بدن. امیدوارم روژسا بیشتر پیشرفت کنه، تنوع محصولات رو بیشتر کنند و حتی بیشتر از قبل به روز باشند. سایت رو هم خواهشا تغییر بدید الان دیگه مدت زیادیه که UI سایت نیاز به تغییرات اساسی داره.

  • maemo
    maemo | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    و یه چیزی یادم رفت، جفت دستگاه ها رو ظهر خریدم و فرداش از ترمینال غرب تهران تحویل گرفتم، سرعت عالی، از دیجیکالا خفن تر حتی ? ?

  • maemo
    maemo | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    هر کسی تعریف کنه انگار تهمت کامنت سازی میخوره!
    من دو لپتاپ لنوو خرید کردم با قیمتای عالی، اولش هم ترسداشتم، اما اعتماد کردم و هزینه رو کارت به کارت کردم. سر دومی مشکل داشتیم خیلی خوب پیگیری کردن با آپدیت بایوس همه چیز حل شد. سومین لپ تاب هم تو فکرم ازشون بخرم. فقط لطفاً تنوع رو بیشتر کنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی