ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یادیسا راهی نو برای هدیه دادن [رپورتاژ آگهی]

یادیسا چیست؟ یادیسا نخستین وبسایت ایرانیست که قصد دارد هدیه دادن را به تجربه‌ای متفاوت و فراموش نشدنی بدل کند. یادیسا را با وبسایت‌های فروش کالا اشتباه نگیرید. در اینجا ما به شما کمک می‌کنیم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یادیسا چیست؟

یادیسا نخستین وبسایت ایرانیست که قصد دارد هدیه دادن را به تجربه‌ای متفاوت و فراموش نشدنی بدل کند. یادیسا را با وبسایت‌های فروش کالا اشتباه نگیرید. در اینجا ما به شما کمک می‌کنیم قدرت انتخاب را به آنها که دوست‌شان دارید پیشکش کنید و خاطره‌ای خوب برایشان بسازید.

در یادیسا زمان را از دست نمی‌دهید؛ مجموعه‌ای از پیشنهادها، در قالب کارت هدیه، پیش رویتان قرار داده شده است و دیگر نیاز نیست که ساعت‌ها زمان خود را در مراکز خرید از دست بدهید. صرفا چند کلیک ساده تا خرید یک هدیه لوکس فاصله دارید.

خرید از یادیسا بسیار ساده است؛ فقط کافیست علایق دریافت کننده را در نظر بگیرید و از میان دسته‌بندی‌ها، کارت هدیه‌ای را انتخاب نمایید. ما پیام دلخواه‌تان را روی آن می‌نویسیم و در یک بسته بندی لوکس و چشم نواز برای گیرنده ارسال می‌کنیم.

هدیه‌ای متفاوت

در یادیسا بودجه دیگر یک اولویت نیست و می‌توانید با کمترین مبلغ لوکس‌ترین هدیه‌ها را تهیه کنید. پیشنهادات بی‌پایان ما سفر و ماجراجویی، اسپا و زیبایی، تجربه‌های متفاوت ورزشی، یادگیری مهارت‌های جدید و بسیاری موارد دیگر را در بر می‌گیرند و از میان تمامی دسته‌بندی‌ها حق انتخاب دارید.

خودتان را فراموش نکنید

هدیه گرفتن مناسبت نمی‌خواهد. در یادیسا می‌توانید برای خودتان هم کارت هدیه بگیرید تا به صورت فایل PDF برایتان ایمیل شود یا با بسته‌بندی ویژه در کمتر از چهار ساعت کاری آن را درب محل دریافت کنید.

هدیه بدهید، هدیه بگیرید

اگر امکان خرید کارت هدیه برای خود را نداشتید، ما به یادتان هستیم. یادیسا با هر خرید شما پنج درصد اعتبار را به عنوان هدیه در خریدهای بعدی‌تان در نظر می‌گیرد تا علاوه بر وقت، در هزینه هم صرفه‌جوئی کنید.

 

یادیسا؛ به یادت هستم ...

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی