ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چطور در اینترنت آپارتمان مناسب برای اجاره در جنت آباد تهران را بیابیم [رپورتاژ آگهی]

طبق تحقیقی که برترین مناطق شهری تهران را مشخص کرده بود منطقه پنج جزء پنج منطقه توسعه یافته تهران است. مناطق توسعه یافته دیگر شامل سه، شش، یک و دو می شدند. جنت آباد همچنین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طبق تحقیقی که برترین مناطق شهری تهران را مشخص کرده بود منطقه پنج جزء پنج منطقه توسعه یافته تهران است.

مناطق توسعه یافته دیگر شامل سه، شش، یک و دو می شدند. جنت آباد همچنین نشان داده که یکی از محبوب ترین محله ها برای اجاره آپارتمان است. اگر می خواهید در یکی از این 5 منطقه برتر زندگی کنید اما پولتان به مناطق، یک ، سه و یا دو نمی رسد خوب است که نگاهی به منطقه پنج و به خصوص محله جنت آباد بیاندازید.

به زودی وقتی ایستگاه مترو خط چهار هم در این میدان افتتاح شود قیمت خرید و اجاره آپارتمان در جنت آباد و به خصوص میدان چهار باغ بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر  خط هفت مترو از انتهای جنت آباد شمالی خواهد گذشت و باعث می شود که تا سال 1404 این محله به یکی از پر رفت و آمد ترین محلات تبدیل شود و دسترسی به نقاط دیگر تهران را راحت تر کند.

با گسترش تهران از غرب تا چند سال آینده این منطقه پیشرفته تر از این هم می شود. ضمن اینکه جنت آباد در مقایسه با برخی از مناطق دیگر به خاطر باغ های اطراف آن از هوای بهتری هم برخوردار است. جنت آباد در کوهپایه های کوهسار قرار دارد و برای همین آب در آن به وفور پیدا می شده است. اطراف جنت آباد باغ هایی متعلق به یکی از کارخانه داران این منطقه بوده که بعدا به شهرداری تهران واگذار شده است. این منطقه از معدود نقاط تهران است که با ایستادن در آن می توان انتهای شهر را دید.

یعنی اگر در چهار راه جنت آباد به سمت شمال آن بایستید رشته کوهی چشمتان را می گیرد. این کوه های حصارک پاتوق خوبی برای تفریح ساکنان این منطقه هستد. یعنی اگر قصد اجاره آپارتمان در جنت آباد را داشته باشید نباید نگرانی پیک نیک های روزهای تعطیل را به دلتان راه دهید. ماشین را بردارید و دلتان را بزنید به پیچ و خم های کوهسار و حصارک و یاد جاده چالوس و طبیعت آن بیفتید. اگر هم اهل کوهنوردی هستید می توانید به قصد فتح ارتفاعات حصارک، از دره حصارک خلاف جهت رودخانه عبور کنید تا شاهد رود و چشمه و آبشار در همین منطقه کوچک کوهستانی باشید.

بررسی قیمت اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی را با آپارتمان 71 متری نوسازی شروع می کنیم . این واحد 50 میلیون تومان رهن و ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره دارد. نزدیکی بلوار لاله هم آپارتمان مشابهی 50 میلیون و اجاره آن ماهانه یک میلیون تومان است. واحد 70 متری دیگری هم با یک اتاق خواب 40 میلیون رهن و ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره می خواهد.

همین آپارتمان ها در جنت آباد شمالی ارزان تر هستند. یک خانه مشابه سه ساله کاغذ دیواری شده و دو اتاق خواب، 40 میلیون رهن و یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره دارد. اگر دانشجوی دانشگاه علوم تحقیقات هستید اینجا از طریق بلوار سیمون بولیوار می توانید خیلی زود به دانشگاه برسید. حتی واحد 75 متری هم می شود با 30 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 500 هزار تومان برای اجاره آپارتمان در جنت آباد پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    https://www.naroon.com/?content=search&regID=4476
    آپارتمان بدون واسطه در سعادت اباد

مطالب پیشنهادی